וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חובבי בשר? המסעדה הזאת נולדה בשבילכם

20.11.2019 / 11:30

קבוצה של מומחי בשר, התקבצה יחד כדי לפתוח את פיטמאסטר, מסעדת בשרים חדשה בפתח תקוה, שהיא מופע להטוטנות של קיצוץ, פירוק והגשה מרהיבה של בשרים, וכמו בכל מופע טוב - המטבח מרושת במצלמות המשדרות בזמן אמת למסכים במסעדה

פיטמאסטר. אפיק גבאי,
בשר בטיפול אישי/אפיק גבאי

פיטמאסטר הוא מושג שמתאר אדם המומחה בברביקיו, בעיקר צליית בשרים על אש גלויה. המושג התרחב בשנים האחרונות ומשתמשים בו כדי לתאר כל מי שמומחה לבשר ועושה זאת במיומנות, כמו כן, אותו פיטמאסטר צריך להכיר את הנתחים השונים ואיך הם מתנהגים על האש, צריך לדעת לעבוד עם האש שיכולה להיות לא צפויה, דרושה טכניקה, ודרושים הרבה ידע וניסיון. עכשיו תארו לכם כמה ידע וניסיון יש לקבוצה של פיטמאסטרס (מומחים לבשר) שמתאגדת יחד עם חזון ליצור חווית בשר חדשה.

פיטמאסטר. אפיק גבאי,
ספייריבס טלה בגלייז ברביקיו/אפיק גבאי

החבר'ה של רשת ביירן מרקט, חלק ממובילי קבוצת הפייסבוק הגדולה "סודות המעשנה והסו-וויד", ומיזם האירוח הביתי "בית של בשרים מעושנים Levy's BBQ", שגם אחראי לנקניקיות הבוטיק צ'ורי, מחזיקים יחד בלא מעט ניסיון בתחום הבשר, ובהרבה מאוד אהבה לנושא. יחד הם הקימו את "פיטמאסטר", מסעדה חדשה בפתח תקווה שמציעה סעודת בשר שהיא מופע להטוטנות של קיצוץ, פירוק והגשה מרהיבה בשילוב הסברים ושיתוף הקהל במלאכת ההכנה. הארוחה כולה היא במתכונת ישיבה חברתית משותפת, בשולחנות אירוח ארוכים הצופים אל המטבח הפתוח שבמרכזו עומד הפיטמאסטר, אמן הבשר.

עוד באותו נושא

מברוקלין לחולון: מסעדת הבשרים החדשה שעושה כבוד ליהודים של ניו יורק

לכתבה המלאה
פיטמאסטר. אפיק גבאי,
הכנת הארוחה משודרת על מסכים בחלל המסעדה/אפיק גבאי

הפיטמאסטר, שיתחלף מדי ערב כך שמישהו אחר יציג כל פעם את המיומנות ואת הסגנון שלו, בונה תפריט ייחודי של שש מנות בשר הנעשות על אש גלויה, שמוגשות למרכז השולחן לצד קנקני בירה, יינות, סלטים טריים ותוספות צד (250 שקלים לסועד). בין נתחי הבשר והמנות שיוגשו יש למשל עראיס עוגת טורטיות, שהן מין שכבות של טורטיות ממולאת בתערובת של בשר טחון ושומן כבש צרובים ונאפים בטאבון; רולדת בשר ממולאת בתערובת בשרים שונים מגולגלת סביב מיקס חלקי פנים וכבד אווז, נעשית בעישון ומוגשת עם סילאן וטחינה; מסבחה אבו קופיט, מסבחה של גרגירי חומוס עם טחינה ובשר מעושן מפורק.

יש גם שוק אווז קונפי מעושנת ומבושלת בשומן אווז ומוגשת עם בטטה מעושנת; שואו-ארמה, כתף או צוואר טלה עם פרגית מעושנת קצוצה על כרוב מעושן, בצל סומק, פטרוזיליה, עמבה וטחינה; ספייריבס טלה מעושנים בגלייז ברביקיו; אנטריקוט, או צלעות או נתח פיקאניה, מעושנים וצלויים בתלייה בכלוב פחמים, מוגשים לצד תפוח אדמה וסלק מדורה וצ'ימיצ'ורי; בריסקט- חזה בקר מעושן עשר שעות עד רכות מקסימלית מוגש לצד קרם ירקות שורש וקוביות שומן כבש; אסאדו מתפרק מהעצם; מוסקה, או כנאפה, או פאי רועים של צוואר טלה מעושן 12 שעות, מתפרק מהעצם ומוגש בשכבות עם קדאיף או חצילים קלויים או פירה תפוחי אדמה בתוספת דבש, ועוד.

פיטמאסטר. אפיק גבאי,
טיפול מקצועני בבשר/אפיק גבאי

החלל של פיטמאסטר מחולק לשתי קומות ומעוצב בסגנון ביתי עם קירות מחופי עץ ובריקים, עם בולי עץ פזורים בחלל, שולחנות וספסלים מעץ מסיבי, הרבה צנצנות של חמוצים וכבושים על המדפים, ותאורה נעימה. כל החלל נבנה סביב המטבח הפתוח בו אפשר לראות גם את המעשנות, את הפריז'ה שהוא גריל פחמים ארגנטינאי, כלוב תלייה עם ספינר וטאבון כמובן. הסועדים אגב לא מפספסים אף רגע בתהליך הכנת הארוחה מכיוון שהמטבח מרושת במצלמות המשדרות בזמן אמת למסכים הפזורים בחלל המסעדה, כך שאפשר להשתתף ולעקוב בכל רגע נתון אחר הפרזנטציה מבלי לקום מהכיסא.

PITMASTER, הברקת 4 פתח תקווה, 073-2777777, שעות הפעילות בימים א'-ה' 18:30-23:00, כשר

פיטמאסטר. אפיק גבאי,
חוויה לאוהבי הבשר/אפיק גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully