וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מברוקלין לחולון: מסעדת הבשרים החדשה שעושה כבוד ליהודים של ניו יורק

20.6.2019 / 11:35

הכירו את "משפחת שכטר" מסעדת בשרים חדשה שעושה מטבח אמריקאי בהשראת יהודי ברוקלין, עם נתחי בשר מהמעשנת ותוספות כמו סלט תפוחי אדמה במיונז וחזרת, חלה לוהטת עם ממרח סלק חריף ואפילו פשטידת אטריות מעושנת, לחיים (במבטא אמריקאי)!

שכטר, משפחת שכטר. אפיק גבאי,
בשר במעשנת/אפיק גבאי

בין העיר חולון לבין העיר ברוקלין שבארצות הברית מפרידים הים התיכון והאוקיאנוס האטלנטי הצפוני כולו, אבל זה לא עצר בעדם של האחים ניסים ואולי ברכה לפתוח מקום בהשראת המוסדות המשפחתיים של שכונת ברוקלין. ליתר דיוק, האיטלזים המשפחתיים, שהיום היו קוראים להם ארטיזנליים, ומסעדות הברביקיו הוותיקות המבוססות על מתכונים משפחתיים ועל טכניקות שעברו מדור לדור. האחים ברכה בחרו בפארק פרס בחולון בשביל להקים את "משפחת שכטר", מסעדת בשרים שעושה מטבח אמריקאי, ברוקלינאי, המשלבת בין מסורת לבין קולינריה מודרנית באמצעות תפריט בשרים עם נתחים כמו בריסקט- חזה בקר, ופסטרמי (נתח בקר שונה לגמרי מהפסטרמה שאנו מכירים).

עוד מסעדות מעשנה ששווה לכם לבדוק:
פינת עישון- מסעדת בשרים מעושנים בצפון
מסעדת אלבמה- הסוד השמור של הקרניבורים

שכטר, משפחת שכטר. אפיק גבאי,
בשרים ותוספות בהשראת אוכל יהודי/אפיק גבאי

על המטבח הופקד שף ערן אבני, מי שכבר רכש נסיון בעבודה עם בשר בפונדק דה לוקס, מסעדת בשר בשוק הפשפשים בתל אביב שנסגרה זה מכבר. הסעודה ב"משפחת שכטר" בנויה כמו ארוחה משפחתית במסגרת תפריט קבוע מראש, ומציעה ארוחות של שלושה (150 שקלים לסועד), חמישה (190 שקלים לסועד) או שבעה (230 שקלים לסועד) נתחים, לצד מגוון תוספות שיכסו את השולחן כולו וגם מסלול של יין או בירה ללא תחתית (28 שקלים לסועד). מלבד נתח הבריסקט המזוהה עם האמריקאים, או הפסטרמי בקר הניו יורקי המסורתי, אפשר להיתקל בנתחים כמו שוק טלה או ספייריבס טלה אשר עוברים במעשנת עצי אלון לשעות ארוכות בחום נמוך, ונמשחים בשמנים ותבלינים, מה שנותן להם במעמד הגריל, עם החריכה, גלזורה עמוסת טעם.

עוד באותו נושא

רוברטה'ס בורגר: המבורגר שף חדש בהרצליה

לכתבה המלאה
שכטר, משפחת שכטר. אפיק גבאי,
נתחים מיוחדים/אפיק גבאי

לצד הבשר מגיעות תוספות כמו סלט תפוחי אדמה במיונז וחזרת, סלט קולסלאו, חלה לוהטת עם ממרח סלק חריף וחמאת שום ושמיר, שעועית אפויה במעשנת ואפילו פשטידת אטריות מפולפלת ומעושנת המבוססת על מתכון קיגל משפחתי. המסעדה עוצבה בסגנון רטרו, עם הרבה רהיטי וינטאג', תמונות בשחור לבן, עבודות מקרמה, אהילים וגופי תאורה ישנים, כשבין כל אלו לבין המטבח מחופה האבן והמתכת, נמצאים הגריל הענק והמעשנת הפתוחים לחלל המסעדה.

משפחת שכטר, פארק פרס, חולון, שעות הפעילות בימים ב'-ש' בשעות 18:30-00:00 וביום א' סגור, 050-3070222

שכטר, משפחת שכטר. אפיק גבאי,
מסעדה בעיתוב רטרו/אפיק גבאי
שכטר, משפחת שכטר. אפיק גבאי,
הכל עובר במעשנת/אפיק גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully