וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברטה'ס בורגר: בא להרצליה המבורגר (שף) חדש

19.6.2019 / 11:45

אחרי שגרם לתל אביבים לנהור לפרדס חנה באוטובוסים, עידו פיינר, השף של רוברטה וינצ'י פותח הפעם בהרצליה הישנה את רוברטה'ס בורגר, המבורגריה מגניבה עם חומרי גלם מוקפדים במיוחד וכמה הפתעות לא צפויות בין הלחמניות

רוברטה'ס בורגר, רוברטס בורגר. חיים יוסף,
המבורגר שף/חיים יוסף

לפני חצי שנה הצטרף שף עידו פיינר אל מסעדת רוברטה וינצ'י בפרדס חנה, מהלך שהפך את המסעדה האיטלקית הסטנדרטית שפתח רז אלמוג בתחילת 2016 לאחת האיטלקיות הטובות והמדוברות בארץ. פיינר, ששנה וחצי לפני כן סגר את מסעדת גריג המוערכת שלו בתל אביב, הביא איתו לרוברטה, מלבד את איכויותיו כשף, גם את הירקות ועשבי התבלין הטריים הגדלים בחוות בארותיים השייכת לבת זוגו שי שבח ולמשפחתה.

השילוב בין שף מוכשר לתוצרת טרייה היה כנראה מה שהדוקטור רשם למסעדה והתל אביביים החלו לנהור לפרדס חנה במיוחד ומבקרי האוכל התמוגגו. היום, חצי שנה אחרי מתפנים אלמוג ופיינר לרדוף חלום נוסף ופותחים מזללת המבורגרים בהרצליה, שנראית ומתנהגת כמו המבורגריה רגילה אבל מסתירה בין הלחמניות כמה הפתעות לא צפויות.

רוברטה'ס בורגר, רוברטס בורגר. חיים יוסף,
רוברטה'ס בורגר ספיישל/חיים יוסף

רוברטה'ס בורגר נפתחה השבוע להרצה במרכז הרצליה הישנה, רחוק מהזוהר של הרצליה פיתוח באזור שקצת מזכיר דווקא את השכונות המשפחתיות בפרדס חנה. פיינר ואלמוג לא באמת יכולים להסביר איך נחתו בדיוק כאן אבל מדווחים על שכונה שיש בה הרבה ילדים ומשפחות, וגם הרבה סטודנטים מהבינתחומי שנמצא לא רחוק (8 דקות הליכה לדבריהם). ההמבורגר הכי קרוב לכאן הוא הבורגר סאלון שנמצא בכלל בתחומי רמת השרון, כך שמדובר כנראה בהחלטה נכונה, לפחות עבור חובבי ההמבורגר של הרצליה שהם, בהערכה גסה, כל תושבי הרצליה (בהתחשב בעובדה שיש גם שתי אופציות טבעוניות נהדרות).

רוברטה'ס בורגר מעוצבת בסגנון אמריקאי מדליק שנפוץ במזללות מסוג זה, כשהחלל הפנימי הוא דלפק ההזמנות עם שלטי ניאון מהבהבים וקרמיקות אדומות מבריקות ובחוץ יש שולחנות עם כ-50 מקומות ישיבה המשקיפים לכיכר צבי שילוח השקטה. מבט בתפריט יעלה מיד את החשד שבמזללה הזו מעורב שף רציני.

עוד באותו נושא

ההמבורגרים שאנחנו הכי אוהבים בתל אביב

לכתבה המלאה
רוברטה'ס בורגר, רוברטס בורגר. חיים יוסף,
זה רק נראה קונבנציולי/חיים יוסף

מעבר לבורגר ולצ'יזבורגר גאודה הקלאסיים (48-55 שקלים) יש את רוברטה'ס בורגר, המבורגר ספיישל שמגיע עם עם נתחי טלה פריכים, שניצל גבינה מצופה פירורי לחם, איולי עשבי תיבול שפיינר מכין במקום, חסה אייסברג, בצל מטוגן, וקציצה שמנמנה באמצע (75 שקלים). התפריט ממשיך עם כריך שורט ריב מפורק (52 שקלים), בשר שישב במרינדה ואחר כך בושל במשך לילה שלם עד שהתפרק מהשומן ומהגידים, מגיע עם איולי צ'יפוטלה, בצל סגול, אורוגולה ומלפפונים חמוצים משגעים שפיינר כובש בעצמו ומחביא את המתכון הסודי מתחת לבלטות. יש גם המבורגר יוצא דופן שעשוי מנקניקיות חריפות (52 שקלים) שמוגש עם כרוב כבוש, איולי עשבי תיבול ופטרוזיליה. את כל הקציצות אפשר לקבל גם בלחמניות ללא גלוטן.

רוברטה'ס בורגר, רוברטס בורגר. חיים יוסף,
המבורגר חדש בשכונה/חיים יוסף

פיינר הוא חובב גדול של רטבים ואת כל הרטבים במקום הוא מכין בעצמו כאשר כולם טבעוניים, מה שמקל עליו גם להכין שני כריכים טבעוניים, הראשון הוא בורגר פטריות (45 שקלים) והשני כריך עם שניצל זוקיני (45 שקלים), נתחי זוקיני לא עבים מדי ולא דקים מצופים פירורי לחם ומוגשים בלחמניה רכה עם איולי לימוני טבעוני, קרם פלפלים והרבה מאוד עשבי תיבול.

יש גם צ'יפס וצ'יפס בטטה (19 שקלים), ומנה של "תפוחי אדמה" (19 שקלים) שתשתנה בהתאם לעונה ותציע גרסאות שונות של תפוחי אדמה מסוגים שונים. יש גם מנה של מטוגן עונתי (21 שקלים) שהיתה במהלך הניסיונות על התפריט פלטנוס, השתנתה עכשיו לצ'יפס שעועית ירוקה ובקרוב תהפוך גם לקורן פריטרס, לביבות תירס קטנות מטוגנות.

רוברטה'ס בורגר פתוחה להרצה מדי יום החל מ-18:00 ועד 23:00, שישי 12:00-16:00 ושבת סגור. החל מה-1 ביולי המקום ייפתח ב-12:00 מדי יום, גם בסופי שבוע.

רוברטה'ס בורגר, ביילינסון 1 הרצליה, 09-9777333

רוברטה'ס בורגר, רוברטס בורגר. חיים יוסף,
אלמוג ופיינר בכניסה לרוברטה'ס/חיים יוסף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully