וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עצוב: גם מסעדת גריג נסגרת

27.1.2018 / 20:45

סצינת המסעדנות המקומית ממשיכה לדמם גם ב-2018. היום נודע כי גם מסעדת גריג המבטיחה, שהספיקה לפעול רק כשנה וחצי, תיסגר בעוד מספר שבועות

דג נא במסעדת גריג. חיים יוסף,
דג נא בגריג/חיים יוסף

המסעדות הרבות שנסגרו בשנת 2017 לא בישרו טובות לשנה הנוכחית. כעת, נודע על הסגירה המשמעותית הראשונה של 2018 - מסעדת גריג. המסעדה נפתחה בסוף מאי 2016, על ידי יוצא מסעדת מול ים, עידו פיינר, ואיש היין אורי כפתורי. מטרתם המוצהרת הייתה אוכל אירופאי קלאסי ומודרני, בסגנון נגיש. בעלי המסעדה פיינר וכפתורי העלו הערב פוסט פרידה בפייסבוק בזו הלשון: "בשנתיים שבהן הפכנו מאורי ועידו ל-Garrigue, התפתחנו אישית ומקצועית יחד וגם כל אחד לחוד. לאחרונה הבנו שאת המשך ההתפתחות הזאת כבר לא נוכל לעשות במסגרת של Garrigue. אנחנו מבטיחים שהיינות והידע של אורי כפתורי עוד ילוו הרבה מנות שיצאו ממטבחו הבא של השף עידו פיינר. הסרוויס האחרון של Garrigue יהיה ביום חמישי 15.2.18 ועד אליו אנחנו מתכננים לחגוג בכל ערב עם הרבה יין והמנות האהובות".

פוסט הפרידה בפייסבוק

בנוסף כתב פיינר בעמוד האינסטגרם שלו הערב: "בגיל 9 אמרתי שאני רוצה להיות שף! בגיל 13 וחצי התחלתי לעבוד במטבח ואז גם התחלתי לחלום על המסעדה שלי... לפני קצת פחות משנתיים זכיתי להגשים את חלום חיי ופתחתי את גריג, במהלך התקופה החלומות השתנו מפעם לפעם... כמו שתמיד אמרתי: אנחנו נהנים מכל רגע ומגשימים את החלום! ביום שזה לא יקרה נסגור. הייתה תקופה מדהימה והגשמת חלום ראשון בדרך לחלומות הבאים.. אנחנו נסגור את גריג בערב של ה15/02 ונשמח מאוד לראות את כולם בתקופה הקרובה... זה לא פוסט פרידה אנחנו עדיין פה!!"

עוד באותו נושא

קלאסי זה הנועז החדש

לכתבה המלאה
קינוח פנקוטה אבטיח במסעדת גריג. ארקדי רסקין,
קינוח פנקוטה אבטיח בגריג/ארקדי רסקין
ברוסקטה במסעדת גריג. חיים יוסף,
ברוסקטה במסעדת גריג/חיים יוסף
מנות מסעדת גאריג. דרור עינב
קינוח שף בגריג/דרור עינב
מנות מסעדת גאריג. דרור עינב
מנה בגריג/דרור עינב
  • עוד באותו נושא:
  • גריג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully