וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פינת עישון: מזללת בשרים מעושנים בצפון

20.11.2018 / 13:25

הנוסעים צפונה יכולים להשאיר את הסנדוויצ'ים בבית: המסעדן שפתח את דוריס קצבים ב-2004 פתח בימים אלו את "פינת עישון" - מעשנת בשר טקסס סטייל עם תפריט של בשרים מעושנים המיובאים מארה"ב

מעשנה חדשה בצפון. דורי ברי-יחיא,
מעשנה טקסס-סטייל/דורי ברי-יחיא

בשנת 2004, כשרובנו כאן בישראל עוד לא ממש ידענו ללהג על ההבדלים בין נתח קצבים לסינטה, נפתחה "דוריס קצבים" מסעדת בשר קטנה בראש פינה, שהצליחה למשוך אליה הרבה תשומת לב; מטיילים נסעו לטייל בצפון במיוחד בשבילה וגם בתל אביב הכירו אותה כולם. ההצלחה של דוריס קצבים, אז מראשוני הסטייק-האוסים בארץ, הביאה את בעליה דורי רבי-חיא, לפתוח גם סניף בתל אביב. מאז עבר הרבה עשן במעשנות, הישראלים אוהבים בשר וכבר מכירים אפילו שמות כמו וואגיו וקובה-ביף.

עוד מסעדות בשר ששווה לבדוק:
המקדש מסעדת בשרים מתוחכמת
בישיק המעשנה המשפחתית בשרון

מעשנה חדשה בצפון. דורי ברי-יחיא,
פלטות בשרים מעושנים/דורי ברי-יחיא

כבר לפני עשור מכר דורי רבי-חיא את דוריס קצבים ויצא למסע בעולם במהלכו הוא פתח מסעדות בשר בניו-אורלינס, יוסטון ואפילו בקוסטה ריקה. אבל דווקא עכשיו, בשיא ההצלחה שלו, הוא חוזר לצפון הירוק של מדינת ישראל ופותח שם מסעדה חדשה.

"פינת עישון" היא מעשנת בשר טקסס-סטייל, עם תפריט קטן שמציע פלטות בשרים מעושנים בהיקפים שונים, החל מבחירה בין שני סוגי בשר (90 שקלים) כמו בריסקט, עוף אסאדו בקר או אסאדו טלה, ועד ל-800 גרם בשר על הפלטה עם מיקס של כל אלה (240 שקלים), ויש גם את המנה לקרנפים, כפי שהיא נקראת בתפריט, של קילו וחצי בשרים על הפלטה (410 שקלים).

עוד באותו נושא

אלבמה: הסוד השמור של הקרניבורים

לכתבה המלאה
מעשנה חדשה בצפון. דורי ברי-יחיא,
טורטיה מקסיקנית/דורי ברי-יחיא

כל מנה כזו מגיעה עם תפוחי אדמה מהגחלים, סלט קולסלאו, סלט תפוחי אדמה, חמוצים, שעועית, בצל ובטטה מהמעשנת. אם תלכו בתפריט כמה צעדים אחורה, אז יש כמה מנות קטנות וראשונות כמו לחמנייה מאודה עם חזה אווז ובקר מעושן (59 שקלים); נאצ'וס עם סלסה וגוואקמולי (18 שקלים); צ'וריסוס עם מיונז צ'יפוטלי (36 שקלים) ותוספות כמו צ'יפס וסלט ירוק (24-27 שקלים). את תפריט הבשר תוכלו להשלים עם הרבה יינות ואלכוהול שמציעה פינת עישון.

מעשנה חדשה בצפון. דורי ברי-יחיא,
פונדק דרכים מעוצב/דורי ברי-יחיא

דורי הציב בפינת עישון מעשנת "אולד-סקול" ואת הבשרים הוא מביא מארצות הברית כי לדבריו הבשר בארץ קשה וסיבי מדי בשביל תהליך העישון. את המקום הקים דורי בצומת יסוד המעלה על כביש 90, 20 דקות נסיעה מקיבוץ גונן, היכן שדורי נולד וגדל. זה אמנם פונדק דרכים בתחנת דלק, אבל הוא מעוצב בהקפדה עם דלפקי עץ ארוכים, קרמיקות לבנות מבריקות, תאורה שמחמיאה לבשר וחביות יין. מי שנוסע לצפון, יכול מעכשיו לוותר על הסנדביצ'ים.

פינת עישון, צומת יסוד המעלה, 04-8301644, שעות הפעילות ימים ב'-ו' 12:00-22:00, יום שבת 12:00-17:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully