וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קים קרדשיאן חשפה את הסוד השמור ביותר שלה - הדרך הנכונה לאכול M&M's

10.12.2019 / 0:01

ברשת מיהרו להכתיר את קים קרדשיאן ווסט ל"מלכת ה-M&M" בזכות הטריק המאוד מוצלח שלה לאכילת החטיף האהוב בעולם. אחרי שגם אתם תחשפו לעצה שלה, לא תוכלו לאכול M&M בצורתו המקורית עוד לעולם

קים קרדשיאן חשפה את הדרך הנכונה לאכול M&M's/kimkardashiansnap

קים קרדשיאן ווסט, מלכת הכותרות והעולם כולו, שיתפה את מעריציה בטוויטר בטריק משנה חיים: הדרך הכי טעימה לאכול M&M's. זה לא הצבע או המילוי שקובע וגם לא ההתלבטות האם לאכול אחד-אחד או בבת אחת. "הסוד השמור ביותר" של הקרדישאן, כפי שהיא כינתה זאת, הוא לאכול את ה-M&M אחרי חימום של 30 שניות במיקרוגל.

"שימי אותם על צלחת וחממי במיקרוגל למשך 30 שניות. זה ישנה לך את החיים", כתבה בתגובה לתמונה של צנצנת מלאה ב-M&M, "נמס מבפנים וקראנצ'י מבחוץ". היא לא הסתפקה רק בהוראות הכנה ופרסמה סרטון בו היא ממחישה את התוצאה: "אני אוהבת כשהם מתפצפצים ככה", היא נשמעת אומרת בזמן שהיא שוברת M&M באצבעותיה וחושפת את השוקולד הנמס שבפנים, "המטרה היא שזה יהיה חם ונמס מבפנים אבל קריספי מבחוץ. זה סוד החיים שלי, חברים. זה כל כך מספק בפה - קדימה תנסו את זה".

הטריק שלה:

ולהמחשה:

אז האם באמת מדובר בטריק משנה חיים? אם לשפוט לפי התגובות אז בהחלט כן. ברשת נרשמה התלהבות מטורפת מהטריק המפתיע של קים. "קים, את גאון קולינרי", כתב אחד בתגובה ואחר הוסיף: "זה הטריק הכי טוב שראיתי! עשיתי את זה בשבוע שעבר וזה היה כל כך טעים". מישהו בתגובות כבר דאג להכתיר אותה ל"מלכת ה-M&M". אחד אחר אפילו הציע להוסיף לתערובת פופקורן כדי ליצור שילוב מעניין של מתוק ומלוח.

לעומת זאת היו כמה שפחות הראו התלהבות: "כמעט נשרף לי הבית כשניסיתי לחמם M&M במיקרו. תודה רבה קים", כתב אחד ואחר הוסיף: "קים, איבדת את זה לגמרי, אה?". עוד משתמש דאג ציין שקים לא "גילתה את אמריקה": "אמא שלי עושה את זה כבר שנים. היא לא אוכלת M&M בשום דרך אחרת. זה מדהים".

קים קרדשיאן אוכלת M&M. קים קרדשיאן חשפה את הדרך הנכונה לאכול M&M's, צילום מסך
קים קרדשיאן והטריק המשנה חיים שלה לאכילת M&M/צילום מסך, קים קרדשיאן חשפה את הדרך הנכונה לאכול M&M's

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully