וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתכון שהפך לויראלי: פרוסות הבשר הנוקמות בהומופוביה

28.11.2019 / 0:03

גבר צעיר שהושבע על ידי אמו לא לגלות את המתכון הסודי והמוזר שלה למיטלוף (קציץ בשר) בכל זאת פרסם אותו ברשתות החברתיות - אחרי שהיא הפכה הומופובית כלפיו. מפורסמת אחת שניסתה אותו והתאהבה הפכה אותו לדבר החם ביותר

צלמים זמניים מורשים

מכירים את ההרגשה שאתם במצב רוח לארוחת ערב שהיא קצת נועזת, גדולה מדי ובעלת אמירה חברתית נוקבת? אז הרשתות החברתיות דאגו במיוחד לכם. החזיקו חזק והכירו את - פרוסות הבשר הנוקמות.

המקור של המתכון לקציץ הבשר (מיטלוף) הוא קצת מסתורי, אבל זה רק הופך אותו למעניין יותר. הוא פורסם ב-Reddit בתחילת החודש על ידי צעיר שהסביר שאמו השביעה אותו לא לפרסם אותו, אבל אחרי שהיא הפכה ל"הומופובית ומתעללת" כלפיו אחרי שהוא יצא בפנייה מהארון הוא החליט להוציא את המתכון מהארון יחד איתו.

"כשהייתי ילד, פרוסות המיטלוף (קציץ הבשר) של אמי היו המתכון האהוב עליי", הוא כתב בפוסט, "אבל רק המתכון הזה, לא אהבתי שום דבר אחר, והיא הבטיחה ללמד אותי להכין אותו כשאגדל. בגיל 19 היא סוף סוף לימדה אותי והשביעה אותי לא לגלות אותו לעולם לאף אחד. בכל מקרה, היא הייתה כל כך הומופובית ומתעללת כלפיי כשסיפרתי לה שאני הומו, אז הנה המתכון".

רכיבים
- בין 2 ל-3 קילוגרם של בשר טחון להמבורגר מבקר או הודו
- שקית אחת של תערובת להכנת מרק בצל או תערובת ראנץ'
- כפית קטשופ
- כפית חרדל חום חריף
- כפית רוטב ברביקיו
- כפית רוטב סטייק
- ביצה אחת

אופן ההכנה
- ערבבו את הכל בקערה, הפכו לצורה דמויית כיכר לחם בתבנית גדולה ואפו על 180 מעלות לשעתיים, או שעתיים וחצי אם בא לכם להסתכן.

הצעיר הוסיף וציין שמהשאריות אפשר גם להכין אחלה טאקו.

המתכון הפך לויראלי, ואנשים ניסו להבין את הרעיון שמאחוריו, האם צריך לכסות את הכל בפירורי לחם - ולמה צריך כל כך הרבה בשר אבל אחרי שהסופרת מרג'ורי אינגל צייצה לגביו השבוע וסיפרה שהכינה אותו, אנשים התחילו לקחת את זה ברצינות, למרות שאינגל עצמה הודתה שהתוצאה הייתה לא משהו, אבל זה היה שווה בשביל הנקמה.

עוד באותו נושא

והנה מתכון לקציץ עוף שרק נראה ארוך, אבל בעצם הוא ממש פשוט

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully