וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא עוד בית קפה: המסעדה החדשה של רביבה וסיליה

14.12.2019 / 8:00

שנה וחצי לאחר שהלכה רביבה אפל לעולמה, נפתחת תחת המותג רביבה וסיליה מסעדת רביבה second floor - מסעדת עילית וחלל לאירועים שמבקש להזמין את הסועדים בו לחוויה קולינרית מעודנת ורגועה. הנה כל הפרטים

רביבה וסיליה הקומה השנייה/מיכל אשל. עריכה: ניר חן

באפריל 2018 הלכה לעולמה רביבה אפל. היא השאירה אחריה מורשת מפוארת של קונדיטוריה מוקפדת שהשפיעה על הקולינריה הישראלית כולה. את הנגיעה הייחודית שלה אפשר עד היום להרגיש בשתי המסעדות שלה, בסניף המקורי של רביבה וסיליה ברמת השרון שהפך את השתיים לאגדה, ובמסעדה בקניון ג'י צמרת בתל אביב, אליה צמודות מעדנייה ופיצרייה הפועלות ברוח המקום. עכשיו, שנה וחצי לאחר לכתה של אפל, נפתחת מסעדה חדשה בדמותה שמבקשת לדייק את הסגנון של המסעדות הקיימות.

רביבה וסיליה הקומה השנייה. מיכל אשל,
הקינוחים של רביבה/מיכל אשל

רביבה הקומה השנייה נפתחה בשבוע שעבר בקומה השניייה של קניון ג'י צמרת, היכן שפעלה בעבר מסעדת מיסטר ומיסיס לי של שאול בן אדרת. הקומה השנייה היא מסעדת עילית וחלל לאירועים שמבקש להזמין את הסועדים בו לחוויה קולינרית מעודנת ורגועה, בשונה מאווירת בתי קפה של המסעדות העמוסות. למרות מיקומה בקומה השנייה של הקניון, רביבה הקומה השניה מעוצבת לעילא בסגנון פריזאי נעים ומרגיע, עם הרבה צמחיה, צבעים רגועים ואור, ומציעה תפריטי ארוחות בוקר וצהריים מובנים, כאלה שדורשים זמן ונחת.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
רביבה וסיליה הקומה השנייה. מיכל אשל,
סינטה בקומה השנייה/מיכל אשל

ארוחת הבוקר מתחילה בשעה 8:00 ומוגשת עד השעה 12:00 וכוללת מגוון מדויק של מיני מאפים, גבינות קשות, ירקות, פירות וריבות שנבחרו בקפידה, כולם תוצרת הבית, ומנה עיקרית לבחירה לכל סועד למשל פריז ברסט מלוח, פרנץ' טוסט עם קרם פטיסיייר, מקושקשת מיוחדת עם טוסט בייקון, אומלט גבינות ועוד, זאת לצד מיץ טבעי וקפה (135 שקלים). זוהי ארוחת בוקר המציגה את האסתטיקה והטעמים המעודנים של רביבה וסיליה, לצד הרצון להפוך את החוויה לאלגנטית ומיוחדת.

רביבה וסיליה הקומה השנייה. מיכל אשל,
דג נא בקולי תפוח זוקיני/מיכל אשל

החל מהשעה 12:20 תוגש במקום ארוחת צהריים שבה כל סועד בוחר מנה ראשונה, עיקרית וקינוח (210 שקלים לסועד) עם סודה לא הגבלה ועם "כמה הפתעות לאורך הדרך" כפי שמגדירים זאת במקום. בין המנות יש למשל דג נא בקולי תפוח וזוקיני, חזה עוף צלוי, טרטלט של טרטר בקר, שרימפס קריסטל עם ניוקי פריזאי, שקדי עגל על קרם שורש פטרוזיליה, דג ים על הפלנצ'ה עם פסטה טרגון ועוד. בשעות הערב תהפוך הקומה השנייה לחלל אירועים מסוגנן באותה אווירה רגועה שיש שם במהלך היום.

רביבה הקומה השנייה, ניסים אלוני G צמרת, 050-9006402

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully