וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהבים נקניקיות? שף בכיר חושף 3 טעויות נפוצות בהכנת נקניקיות

18.12.2019 / 0:01

ג'ף בייקר, שף בריטי זוכה כוכבי מישלן, הסכים לחלוק עם אוהדיו את "הדרך הנכונה באמת" לבישול נקניקיות - והזהיר מפני 3 טעויות שכולנו עושים בדרך לשם

האם נקניקיה בלחמנייה נחשבת כריך או לא?/מערכת "סיפור בדקה"

בסרטון- סערה ברשת - האם נקניקיה בלחמנייה נחשבת כריך או לא?

כמה זה כבר מסובך להכין נקניקיות? ובכן לפי מומחה המזון ג'ף בייקר, שבין היתר האכיל את בית המלוכה הבריטי, כולנו נוהגים לעשות 3 טעויות קריטיות כשאנחנו מכינים נקניקיות. מעבר לכך, הוא הסכים לחשוף את השיטה שלו לבישול נקניקיות ויוצא נגד הטענה שנקניקיות הן ג'אנק פוד. השף, לו יש ניסיון של יותר משלושה עשורים במטבחים מקצועיים, ממליץ לבשל נקניקיות במילוי בשר איכותי ועור טבעי. לדבריו, השיטה הנכונה ביותר להכנת נקניקיות, כפי שחשף בפני ה"דיילי סטאר", היא זו:

1. הוציאו את הנקניקיות מהמקרר 20 דקות לפני הבישול - פעולה זו תסייע לנקניקיה להתבשל באופן שווה ותמנע מהעור להתפצל כשהנקניקייה תהייה במגע עם החום.

2. הניחו מחבת על האש - השתמשו במחבת נון-סטיק ושימו אותה על אש נמוכה עד בינונית.

3. הוסיפו כפית של שומן ברווז או אווז למחבת - סובבו היטב עד שהבסיס יצופה במלואו ואז הוציאו משם את עודפי השומן.

4. הניחו את הנקניקיות במחבת - וודאו שהן לא נוגעות זו בזו ושמרו על חום קבוע. הפכו אותן על בסיס קבוע כדי להבטיח שהן יקבלו צבע זהוב עשיר. ג'ף ממליץ על 10 עד 12 דקות טיגון לנקניקייה מסורתית עבה.

5. תנו לנקניקיות להתאוורר לפני הגשתן - לאחר הבישול, הנקניקייה תהיה לוהטת מדי למגע, עם טמפרטורה פנימית של 70 מעלות. הסוד הוא להניח לנקניקיות להתאוורר למספר דקות כדי שאלו יהיה רכות ועסיסיות.

הטעויות שאסור לכם לעשות

מאיפה נביא עכשיו שומן אווז? ולמה שנאריך את אופן ההכנה אם זה גם ככה יוצא טעים בפחות מאמץ? אז נכון, חלקכם ודאי יעדיף שלא לשנות את שיטת הבישול שלו - אולם, השף מתעקש כי גם אם עד היום יצאתם מרוצים, ישנן 3 טעויות נפוצות שהוא בהחלט ממליץ להימנע מהן:

1. לחתוך חריצים בנקניקיות כדי לסייע לבישולן היא טעות, בעיקר כשמדובר בנקניקיות איכותיות. הפעולה עלולה לגרום למיצים לברוח ולבסוף תישארו עם נקניקיות יבשות וחסרות טעם.

2. לעולם אל תטגנו נקניקיות בשמן עמוק. פעולה זו עלולה להפוך את העור לקשה ואת הנקניקייה ליבשה.

3. אל תאפו את הנקניקיות שלכם! למרות שזו נשמעת כמו האפשרות הבריאה, השף טוען כי היא בהחלט לא מספקת את חוויית הטעם המתקבלת בטיגון.

בתיאבון!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully