וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בציר 66: בראסרי חדש בכפר תבור

17.12.2019 / 14:06

משהו טוב עובר על כפר תבור - אחרי המסעדה החדשה של דוחול ספדי, מגיע תורה של בציר 66, מסעדת בראסרי חדשה במתחם יקב תבור, ולשף שלה יש רזומה מעניין במיוחד

מסעדת בציר 66. גלעד הרשלג,
אנטיפסטי בעמק יזרעאל/גלעד הרשלג

רק לפני שבועיים התרגשנו לספר ששף דוחול ספדי חוזר למטבח והוא עושה זאת במסחה - מסעדה חדשה שנפתחה בכפר תבור למרגלות הר התבור בעמק יזרעאל, אז כנראה שמשהו טוב עובר על כפר תבור כי עכשיו אנחנו מתבשרים על עוד מסעדה חדשה שנפתחת בגבולות הישוב ובמתחם יקב תבור היפה - בציר 66, מסעדת בראסרי כפרית אותה מוביל שף רן שגיא, מי שבעבר הקים את מסעדת נחלים ואת מסעדת רוטנברג בגשר הישנה, ועבד במקומות נוספים. שגיא, שחזר לאחרונה משהות של מספר שנים בארצות הברית במהלכן פתח מספר מסעדות ביבשת הרחוקה, חובר עכשיו לכאיד גאנם, מי שגדל במטבחיו של שגיא בעבר ועכשיו הופך לשותפו בבציר 66.

מסעדת בציר 66. גלעד הרשלג,
פורל בשמנת/גלעד הרשלג

מסעדת השף החדשה משלבת בין מטבחי אגן הים התיכון לבין הבסיס של המטבח הצרפתי קלאסי. במהלך היום יוצעו עסקיות ובערב תלבש המסעדה תפריט אלגנטי עם מגוון של בשרים, דגים ופירות ים, מבחר מנות צמחוניות, טבעוניות, נטולות גלוטן ומנות ילדים, הכל תוצרת בית.

בין המנות הראשונות יש למשל שרימפס פלאפל- שרימפס בציפוי פלאפל מוגש לצד טחינה ירוקה וסלסה (31 שקלים); קציצות שוודיות, שהן קציצות בקר וירקות, מטוגנות ואפויות, מוגשות עם רוטב איולי (38 שקלים); חציל קלוי עם עדשים ירוקות בטחינה, סויה וג'ינג'ר על חציל קלוי (31 שקלים); סלט סלק חמוץ מתוק עם תפוח עץ, עלים ירוקים, גבינת רוקפור ושקדים קלויים בווינגרט סויה (35 שקלים) ועוד.

עוד בוואלה! אוכל

הוא חזר: יונתן רושפלד מצטרף למסעדת גרינברג

לכתבה המלאה
מסעדת בציר 66. גלעד הרשלג,
סלט סלק חמוץ מתוק/גלעד הרשלג

בעיקריות יש למשל קבב עדשים שחורות ברוטב עגבניות ושעועית ירוקה עם אורז לבן (55 שקלים); חזה עוף וירקות צרובים במחבת ברוטב טריאקי ונגיעת שמנת על אורז לבן (62 שקלים); פילה ברמונדי ושרימפס צרובים במחבת, מוגשים עם ריזוטו בקרם לימון עדין (89 שקלים); בריסקט טריאקי - נתח בקר בצלייה איטית מוגש ברוטב טריאקי ופירה תפוחי אדמה (75 שקלים) ועוד. יש מגוון פסטות וביניהן פסטה ליונז' - פסטה ברטטוי קישואים ונענע מעוטרת בגבינה בולגרית (55 שקלים); פסטה ראגו בקר עם נתחי בקר וירקות לצד פסטה (65 שקלים); פסטה פירות ים עם שרימפס, מולים וקלמרי מוקפצים עם ירקות העונה ברוטב רוזה (75 שקלים) ועוד. בבציר 66 מציעים לא רק עסקיות צהריים (55-75 שקלים לאדם), אלא גם עסקיות ערב בימי חול (120 שקלים), או ארוחות טעימות זוגיות בתיאום מראש (160 שקלים לסועד).

בציר 66, שדרות קק"ל, מתחם יקב תבור כפר תבור, שעות הפעילות בימים ב'-שבת בשעות 12:00-22:00, 04-8832665

מסעדת בציר 66. גלעד הרשלג,
מתחת להר סמוך ליקב/גלעד הרשלג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully