וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תל אביב מי? שלושה מקומות אוכל חדשים בגבעתיים

1.1.2020 / 11:30

גבעתיים, מי שנחשבה במשך שנים השכנה המנומנמת של תל אביב, הצליחה למחוק את התדמית הזאת בשנים האחרונות עם סצנת ברים מפותחת, כעת היא מתחילה ליישר קו גם מבחינה קולינרית עם מסעדה אסיאתית חדשה, פיצרית בוטיק ומבשלת בירה עם תפריט אוכל מגניב

פאצה פיצה

פאצה פיצה. Soul Sisters,
פיצה קרבונרה של פאצה פיצה/Soul Sisters

מהחב'רה שהביאו לכם את פרוג ושות', בר הקוקטיילים הראשון של העיר רמת גן, קבלו עכשיו את פאצה פיצה, פיצריית הבוטיק החדשה והמגניבה של גבעתיים. חבורת השותפים תומר גרינוולד, תומר פינקלשטיין, לוטן חביב, רועי גיורא ובן שרון, מגישים, כבר מעל 3 שנים בבר שלהם לא רק קוקטיילים, אלא גם פיצות שהפכו להיות חביבות במיוחד על קהל המבלים במקום.

גרינוולד, אופה במקצועו ומי שמוביל בקבוצה את הקולינריה בקבוצה, התמקצע בתחום הפיצות, וכל החבורה החליטה לקחת את זה לשלב הבא ולפתוח פיצרייה חדשה, בה יוכלו להתמקד רק בזה. את פיצה פאצה הם פתחו בכצנלסון בגבעתיים בלב מרכז העניינים שכבר הוכתר כאזור הבילוי הלילי האלטרנטיבי לתל אביב.

לפיצרייה יש שתי פונקציות, האחת היא היא אזור טייק אווי שבו אפשר לבחור, להזמין ולקחת, והשנייה היא אזור ישיבה שהוא בילוי של ממש שמתאים מצד אחד לכל המשפחה, ומצד שני, ככל שהערב מתקדם, הופך לבר פיצות עם אוריינטציה אלכוהולית ומוזיקה מתאימה.

פאצה פיצה. Soul Sisters,
פאצה פיצה/Soul Sisters

התפריט של פאצה פיצה הוא תמהיל יפה של פיצות קלאסיות עם כאלה קצת יותר הרפתקניות. הפיצה בקוטר של 36 ס"מ, לא גדולה מאוד, אבל יותר גדולה מפיצה אישית. הפיצות עשויות ממחמצת שתופחת 48 שעות ועשויה מקמחים איטלקיים ורוטב עגבניות מיובא מאיטליה. זוהי פיצה בסגנון נפוליטני, עם שוליים שמנמנים ומרכז דק, ויש גם אפשרויות לקבל את כל הפיצות בוורסיה טבעונית.

יש כמובן פיצה מרגריטה (56 שקלים) ופיצה ארבע גבינות עם מוצרלה, פטה, רוקפור ופרמזן (66 שלקים), פיצה א-לה רומנה עם ארטישוק (67 שקלים), או ספייסי פפרוני מנקניק איטלקי (68 שקלים). יש גם פיצה עם אנשובי אורטיז (66 שקלים), ופיצה לבנה עם בטטה פריכה ורוטב שמנת כמהין ובצל מקורמל (68 שקלים).

מלבד הפיצות יש גם כמה מנות מאזנת, כמו סלט פנצנלה (44 שקלים) או קיסר (41 שקלים), שניהם עם קרעי פוקצ'ה פריכים, וכרובית עם טחינה בטאבון (32 שקלים), ירקות שרופים עם פרמזן (38 שקלים).

לקינוח יש גלידה ביתית רכה, או קלצונה נוטלה וטירמיסו (32-38 שקלים). יש גם שעות שמחות שאולי יביאו אתכם לשם בין 17:30 ל-20:00 אז כל האלכוהול נמכר ב-50 אחוז הנחה, ויש גם 50 אחוז הנחה על כל פיצה שנייה.

פאצה פיצה, כצנלסון 52 גבעתיים, שעות הפעילות בימים א'-ה' 17:30-1:00, שישי 13:00-1:00, שבת 17:30-13:00, 050-8651117

עוד בוואלה! אוכל

שאראק: המסעדה החדשה שעושה עכו בתל אביב

לכתבה המלאה

פאפאסן

פאפאסן. אנטולי מיכאלו,
סלמון במיסו בפאפאסן/אנטולי מיכאלו

וממש לא רחוק מפאצה פיצה החדשה, שף משה בדישי, מי שבמשך שנים הוביל את רשת מסעדות מינה טומיי, פתח מסעדה אסיאתית חדשה וגם הוא בחר דווקא ברחוב כצנלסון הבועט בגבעתיים, היכן שפעל האוטו-בר. המסעדה החדשה פאפאסן היא מסעדה המשלבת גם חוויה של בר אורבני, כך שמלבד מיני מנות לחלוקה בהשראת אוכל רחוב אסיאתי, תמצאו גם לא מעט קוקטיילים עם אוריינטציה אסיאתית ומרכיבים כמו סאקה או צ'ויה. פאפאסן מציעה מצד אחד בילוי קליל ואוכל שהולך טוב ליד האלכוהול, ומצד שני מתאימה גם לארוחה קצת יותר רצינית או לדייט זוגי אינטימי.

פאפאסן. אנטולי מיכאלו,
כדורי אש/אנטולי מיכאלו

התפריט עצמו נבנה בהשראת מסעותיו בעולם של בדישי, בדגש על דרום מזרח אסיה וחבלי הארץ של אינדונזיה, וייטנאם, קמבודיה, תאילנד והודו. התפריט בפאפאסן מחולק ל-6 קטגוריות, למשל CHOP CHOP שם מוצעים סוגי טרטר וסשימי שונים, כמו חלפיניו פורי, מנה של דג ים קצוץ בויניגרט חלפיניו, יוגורט ועשבים בפורי פריך (48 שקלים). הקטגוריה הבאה נקראת POK POK והיא מציעה מגוון סלטים, ביניהם כמובן סום טאם (39 שקלים).

בהמשך התפריט תמצאו קטגוריה של באנז ודמפלינגז עם מבחר כופתאות וכיסונים מאודים או מטוגנים, וגם קטגוריה שלמה של טנדורי וגריל, עם אפשרויות מקוריות של בשר ודגים כמו סלמון צלוי במרינדת מיסו הדרים (74 שקלים), או מסאמן סטייק אנטריקוט עם סלט פומלה (79 שקלים).

התפריט מסתיים בקטגוריית ווק עם לא מעט אפשרויות של מוקפץ, ואיך אפשר בלי כמה אפשרויות של סושי מעניינות, כמו למשל כדורי אש, כדורים של דג נא המוגשים ליד אש בוערת (46 שקלים).

כרגע המסעדה הפועלת רק בשעות הערב אבל בהמשך תיפתח לצהריים וגם תעשה משלוחים.

פאפאסן, כצנלסון 59 גבעתיים, שעות הפעילות בתקופת ההרצה בכל ימות השבוע 18:00-01:00, 03-7506070

מבשלת הבירה Jem's

Jems, ג'מס. דרור עינב,
מבשלת ג'מס, עכשיו גם בגבעתיים/דרור עינב

גם מבשלת Jem's מיישרת קו עם הטרנד המסתמן כלוהט, ומגיעה אף היא לגבעתיים. הסניף החדש של Jem's הוא ה-13 במספר, שיהיה הפעם סניף כשר, והוא מצטרף לסניפים בפריסה ארצית בפתח תקווה, כפר סבא, מודיעין, פרדס חנה, רחובות, באר שבע ועוד.

כמו בכל סניפי Jem's, גם בגבעתיים, קהל המבלים יוכל ליהנות מ-9 סוגים שונים של בירה טרייה המיוצרים על ידי מבשלת הבירה בהובלת הבעלים והברו-מאסטר ג'רמי וולפלד, לצד תפריט אוכל שהולך טוב ליד הבירה כמו פניני (כריכים מלחמניות איטלקיות בעבודת יד) במילויים שונים כמו אווז מעושן (26/48 שקלים), או כתף בקר (29/54 שקלים), פניני מטיאס (24/42 שקלים), או פורטבלו (29/54 שקלים). יש גם סלופי ג'מס (54 שקלים), פלטות של בשרים מעושנים (68 שקלים) ועוד.

Jem's, שינקין 33 גבעתיים, 03-7596339

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully