וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפתחה מסעדת שף ללא שם

6.1.2020 / 11:45

נפתחה מסעדת שף חדשה בכיכר רבין בתל אביב, אבל אין לה שם ואין לה שלט, אם אכלתם במסעדה שאי אפשר לתייג, האם אכלתם בה באמת? כל הפרטים על המקום החדש והמסתורי בכיכר רבין

אלי שטיין. רעות סהר, רעות סהר
שיפוד בר ים/רעות סהר, רעות סהר

כבר שלושה חודשים בכיכר רבין בתל אביב פועלת מסעדה חדשה בלי שאף אחד ידע איך קוראים לה, בלי שתקראו עליה בעיתון או ברשתות החברתיות, אפילו בלי שלט, בשקט בשקט. מסעדה ללא שם, אי אפשר לחפש אותה בגוגל ואי אפשר לתייג אותה באינסטגרם, ובכל זאת מדי ערב פוקדים אותה כל מי ששמעו עליה מפה לאוזן, ממלאים את השולחנות וסועדים את ליבם.

את המסעדה המסתורית מוביל קולינרית השף אלי שטיין, ואם השם שלו נשמע לכם מוכר זה לא במקרה, מדובר בבחור שנמצא כאן בסביבה כבר לא מעט זמן. שטיין החל את הקריירה שלו בגיל צעיר ותוך זמן קצר התברג למטבחים מובילים כמו הרברט סמואל, טאיזו וטוטו. לאחר שהשתפשף במטבחים הגדולים בארץ, לצד יובל בן נריה, יונתן רושפלד וירון שלו, קפץ שטיין להרפתקה משלו ועמד בראש מסעדת אדורה ביסטרו, הגלגול המחודש של מסעדת אדורה שפעלה במשך חודשים ספורים בלבד. בהמשך הקים שטיין את רעמסס, בר האוכל הפופולארי בשוק הפשפשים ביפו, אותו הוא מלווה קולינרית עד היום.

אלי שטיין. רעות סהר, רעות סהר
פירוגי של כרוב וגזר/רעות סהר, רעות סהר

במסעדה החדשה ללא שם מרגישים את הקילומטראז' שעשה שטיין דווקא בתפריט קצר וקולע, מתוחכם דיו אבל לא מסובך, ובעיקר תל אביבי מאוד. שתי עמודות לתפריט - קר וחם. בקרות תמצאו כמה מנות של ירקות, אבל גם קרפצ'יו תמנון בפפריקה מעושנת (52 שקלים), או כבד קצוץ עם סלט ביצים ומלפפון חמוץ (42 שקלים), יש גם טרטר שייטל (54 שקלים), או סביצ'ה דג בשומר ועשבים (56 שקלים).

בחלק החם של התפריט יש מנות קטנות כמו תפוח אדמה צלוי על סקורדליה (38 שקלים) או פירוגי צמחוני של גזר וכרוב בשום ופלפל שאטה (36 שקלים) או מנות קצת יותר גדולות כמו פטוצ'יני אלי אוליו חריף עם לחי לוקוס (78 שקלים), או שוק ברווז קונפי (62 שקלים). המלצריות הידידותיות יציעו לכם גם לנסות קוקטיילים מעניינים עם תבלינים, עשבים ופירות בשילובים יצירתיים.

עוד בוואלה! אוכל

עכשיו גם לשורטי יש מסעדה ערבית בת"א

לכתבה המלאה

המסעדה ללא שם נמצאת במרכז רחוב מלכי ישראל הקצר ופונה לכיכר רבין. היא בנויה מבר ארוך שבסופו המטבח, אבל בעיקר משולחנות בחזית הקדמית ובצד המסעדה הפונה לרחוב גורדון. למראית עין אפשר לטעות ולחשוב שמדובר בעוד בר גנרי בכיכר, שולחנות וכיסאות פשוטים, תאורה מעודנת, קצת צמחייה ירוקה ותנורי חימום, שום דבר לא נראה יוצא דופן, אבל רפרוף קל בתפריט מבהיר שלא מדובר כאן בעוד בר, אפילו שמדובר בתפריט שבוודאי עוד ישתנה ויתייצב.

כרגע המקום פתוח רק בשעות הערב, אבל בשישי ושבת פותחים כבר בצהריים, ואפילו שכרגg עוד מגישים את אותו תפריט מהערב, בהמשך צפוי להיות מוגש כאן תפריט בראנץ' מיוחד.

מסעדה ללא שם, מלכי ישראל 15 תל אביב, 03-7484450, שעות הפעילות בימים א'-ה' 18:00-לקוח אחרון, ימי ו' ושבת, 12:00-לקוח אחרון.

אלי שטיין. רעות סהר, רעות סהר
קוקטיילים יצירתיים/רעות סהר, רעות סהר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully