וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התוספת הביזארית לארוחת הבוקר שעוררה מחלוקת: טעים או מבחיל?

27.3.2020 / 0:02

ארוחות הבוקר המשפחתיות הרבות לאחרונה גרמו לנו להזכר במה שקרה כשהרוקר ג'ין סימונס האגדי פרסם מהי ארוחת הבוקר המסורתית שלו וגרם לסערה אמיתית: "הרסת את 2020", כתבו לו אז, מבלי לדעת כמה השנה הזו עוד תהרס

אתר רשמי

בסרטון - עוד תופעה מוזרה: אנשים מצלמים עצמם לועסים קוביות קרח צבעוניות

הימים המטורפים האלה של הקורונה גורמים לנו לחפש מפלט בזכרונות מתקופה אחרת, פשוטה יותר - זו שהייתה פה עד לא מזמן.בגלל שאנחנו אוכלים בימים אלה המון ארוחות בוקר משפחתיות, ואחרי שהצטיידנו במלאי דגני בוקר לימי הסגר נזכרנו בסיפור מתחילת השנה, אז הרשתות החברתיות געשו מסביב לארוחת בוקר מוזרה אך די פופולרית כך נראה. ומי שהיה אחראי על כך הוא לא אחר מאשר המוזיקאי ג'ין סימונס מלהקת קיס המיתולוגית. סימונס בחר להעלות תמונה של מה שהוא שם בבוקר בתוך קערת הדגנים שלו, בנוסף לחלב כמובן - קוביות קרח. "עוד מישהו מוסיף קוביות קרח לדגנים שלו?", תהה סימונס בחשבון הטוויטר שלו.

הפוסט שלו הפך ויראלי מיידית, עם קרוב ל-40 אלף לייקים, ומעל 6,000 ציוצים מחדש. אלפים הגיבו והעבירו ביקורת על השילוב. "אתה יודע, אפשר להקפיא חלב במגש ואז יש לך קוביות חלב עם הדגנים שלך, אני יכול להבין את זה. אבל קוביות קרח רגילות? בחיים לא, חלב עם מים לא עושה לאף אחד טוב", הגיב אחד האנשים, שני הוסיף (בתמימות בדיעבד): "הרסת את 2020", ושלישי חתם: "שומרים חלב במקרר מסיבה מסוימת". אפילו בנו של סימונס, ניק, לא התרשם ממה שאביו עשה: "30 שנה, 30 שנה אני רואה אותו עושה את זה. זה החיים שלי".

הציוץ של סימונס עם ארוחת הבוקר הביזארית שלו

אבל לא כולם היו מזועזעים, והיו כמה אנשים שהודו שהם עושים אותו דבר על בסיס קבוע. אדם בשם סקוט הגיב וכתב: "אני אדם אמיתי, ואני עושה את זה כבר 35 שנים". מגיב נוסף הוסיף: "אם להוסיף קוביות קרח לדגנים זה לא בסדר - אז אני כבר לא יודע מה בסדר". אחר צייץ: "אנשים חושבים שאני משוגע, אבל קוביית קרח אחת בדגנים הופכת את החלב לקר יותר וזה פצצה".

ג'ין בחר להגן על ארוחת הבוקר שלו מאוחר יותר וטען שלאנשים יש דברים חשובים יותר להתעסק איתם: "אכלתי ארוחת בוקר עם הבת שלי, היא שאלה מה אני עושה? אמרתי לה: "מה אני עושה? אני אוכל דגנים. זה מה שאני עושה". אז היא אמרה: "אבא, אתה מוסיף קוביית קרח לדגנים". עניתי לה: "כן, מי אוהב חלב חם עם הדגנים שלו?", אמר סימונס, שנולד בישראל, בראיון ל-TMZ.

בנוגע לביקורת הוסיף סימונס: "זה מאוד הגיוני, כי קים ג'ונג און וכל שאר העולם, פוטין וכל השאר, הם לא הבעייה. מה שאני אוכל לארוחת בוקר, זה מה שחשוב". זוכרים כשאלה היו הצרות שלנו?

עוד בוואלה!

אתגר מבחיל ומסוכן בטיקטוק: אוכלים חלב עם דגני בוקר מתוך הפה של אנשים אחרים

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully