וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חובבי משחקי השף? יש לכם הזדמנות לאכול את האוכל של המתמודדים

23.2.2020 / 11:00

מתמודדי משחקי השף מגיעים לבשל בבירת הנגב, בית תאילנדי חוגגת (כמעט) חצי יובל, וקיטון מארחת סדרת ערבים של דיאלוג קולינארי - הנה 3 דברים שכדאי לאכול השבוע

כוכבי משחקי השף מגיעים לבאר שבע

כוכבי משחקי השף מגיעים לבאר שבע. אנטולי קריניצקי,
משחקי השף באר שבע/אנטולי קריניצקי

כוכבי העונה הנוכחית של משחקי השף, אליעד דנון, דניאל גולן, עידו (פנדה) פיינבורג ורנן בלומנרייך קומטה מגיעים השבוע לבאר שבע וירימו תפריט ספיישל משלהם במסעדות כפרה, קפאסה, הספרייה וקמפאי. מסעדת כפרה תארח את אליעד דנון, שף הרסטו קלאב בלוינסקי מונדו 2000, עם ספיישלים כמו גזלמה מטוגן - מאפה טורקי מבצק יוגורט במילוי תרד, קשקבל וברינזה או טרטר בקר על חלה צרובה בחמאה חומה, טירשי דלעת וטחינת הר ברכה ועוד. מסעדת קפאסה תארח את המתחרה דניאל גולן עם מנות כמו כדור של טלה קצוץ במעטפת עלי מנגולד מטוגן בטמפורה או טאקו סביצ'ה מקסיקני מקוביות אינטיאס טרי, אבוקדו, חלפיניו וליים ועוד. מסעדת הספריה תארח את עידו פיינבורג המכונה פנדה, השף והבעלים של פיתה פנדה בשוק הכרמל, עם מנות בפיתה כמו אסאדו שמבושל כל הלילה ומפורק עם טחינת עמבה וסלסה של עגבניות וכוסברה, או פיתה עם עוף מפורק, גואקמולי ותבשיל שעועית שחורה ועוד. מסעדת קמפאי תארח את רנן בלומנרייך קומטה - שף פרטי המתמחה במטבח היפני, עם ספיישלים כמו צ'יראשי - מבחר סשימי של דגי ים טריים על אורז נישיקי עם שבבי נורי וסויה מתובלת בבוניטו מעושן, או באו - באן לחמנייה מאודה עם לוקוס צלוי במרינדת סאקיו מיסו וירקות כבושים בתחמיץ.

המנות המיוחדות יוגשו בימים שני ושלישי ה-24 וה-25 בפברואר

כפרה, סמילנסקי 25 באר שבע, 08-6654854
קפאסה, חיל ההנדסה 1 מתחם ביג באר שבע, 08-6655122
הספריה, נפחא 25 באר שבע, 08-6655120
קמפאי, חיל ההנדסה 1 מתחם ביג באר שבע, 08-6655999

מסעדת קיטון מארחת

קפה קדוש. אנטולי מיכאלו,
קינוחים של קפה קדוש בקיטון/אנטולי מיכאלו

מסעדת קיטון מחממת את החורף ומארחת שפיות ושף קונדיטור אחד, לסדרה של ערבים של דיאלוג קולינרי. בערב הראשון שיתקיים ביום שלישי ה-25 בפברואר תתארח השפית אביבית פריאל מאוזריה שתגיש שתי מנות דגל מהמסעדה: רביולי סלק שהם דפי סלק במילוי קרם גבינת עיזים, והמוסקה של אביבית הבנויה מראגו עשיר, ארטישוק ירושלמי ופרמזן. הסדרה תמשיך ב-11 במרץ עם הקונדיטורים איציק וקרן קדוש שיגישו את עוגת הנפוליאון הקלאסית של המוסד הירושלמי שלהם, ומנת רביולי פולנטה מעודנת. ב-18 במרץ תתארח עיתונאית האוכל והשפית מאיה דרין שתגיש פטה כבד עוף עם מרקחת אגסים ופלפל שחור על חלת מרק עוף קלויה עם סלט קטן של צנוניות ושומרי חורף וגם עוגת תפוחים עם רוזטה וקרמבל שקדים של סבתא של מישהו אחר לצד שמנת חמוצה מתובלת. הערבים המיוחדים יתחילו בשעה 19:00 ואולי ישארו מנות כספיישלים לצהריים של יום למחרת.

מסעדת קיטון, דיזינגוף 145 תל אביב, 03-5233679

עוד בוואלה! אוכל

לאנשים שעושים את הפיתה הטובה בת"א יש מקום חדש

לכתבה המלאה

מסעדת בית תאילנדי חוגגת יום הולדת

בית תאילנדי. יהונתן בן חיים,
בית תאילנדי בת 24/יהונתן בן חיים

בית תאילנדי, המסעדה התאילנדית הוותיקה והאהובה, חוגגת יום הולדת 24 ביום מיוחד שבו יוגשו ספיישלים באווירת יומולדת חגיגית. יריב מלילי, המייסד והבעלים של המסעדה, בנה תרפיט עם מנות כמו צ'אן לואם נאה - מבחר בשרים תאיים (162 שקלים); טאלה פאד תואה נאמן הוי - שרימפס קריסטל לא מקולפים וקלמרי סגול בווק עם אפונת שלג ואויסטר סוס, מוגש לצד אורז יסמין מאודה (118 שקלים); סום טאם גונג סוט - סלט חריף של פפאיה ירוקה כתושה במכתש ועלי, שרימפס קריסטל חלוטים קלות, עגבניות שרי ובוטנים (72 שקלים); קוי פלה - טרטר דג ים מתובל בכוסברה, נענע, צ'ילי יבש ו'קאו קואה' (68 שקלים) ועוד. המסעדה תקבל את פני המוזמנים בכוס יין מבעבע לכל סועד ופרח.

חגיגות יום ההולדת ייערכו הן בשעות הצהריים והן בשעות הערב של יום רביעי ה-26 בפברואר, מומלץ להזמין מקום.

בית תאילנדי, בוגרשוב 8 תל אביב, 03-5178568

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully