וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופר פיצה: הפיצה שכולם הולכים לדבר עליה

8.3.2020 / 12:00

מה קורה כשהשף דיויד פרנקל (פרונטו) חובר לאופה יובל שניר (בר לחם)? נולדת סופר-פיצה, פיצה אחרת לגמרי מכל מה שהכרנו, הנה כל הפרטים

צילום: רעות סהר

ידיעה על פיצריה חדשה היא תמיד עניין משמח, אבל בתקופה כזאת, שבה אנחנו נתקלים בעיקר בחדשות מלחיצות ומבאסות על קורונה, מבחינתנו זאת כבר ממש אלומה של אור בחשכה. סופר פיצה הוא פרויקט הפיצה החדש של דיוויד פרנקל ויובל שניר. לפרנקל, השף של מסעדת פרונטו, יש חיבה גדולה לפיצות, שכבר הובילה אותו בעבר להקים את פרונטו קיוסקו בשוק צפון, שהתחיל כמקום מבטיח מאוד, שהגיש פיצות ופסטות איכותיות, אך עם הזמן דעך, מסיבות שונות, עד שנסגר, כמו מקומות רבים בשוק צפון שמתקשה להתרומם.

אבל פרנקל לא ויתר על החלום, הפעם חבר ליובל שניר, חברו משכבר הימים, אופה מנוסה ומי שעמד מאחורי מאפיית בר לחם המוצלחת. הסופר-קאפל הזה הקים יחד את סופר פיצה, פיצרייה לא סטנדרטית שהוקמה על חורבות הירו ראמן בלבונטין.

סופר פיצה. איליה מלניקוב,
תוספות גורמה/איליה מלניקוב

שניר עמל בשנים האחרונות על פיתוחים בתחום הפיצה, הקים בביתו מעין מעבדה מאולתרת לבצק, עשה אינספור ניסויים עם קמחים שונים, וחקר את התנהגות הבצק. התוצאה אליה הגיע היא בצק העשוי מבלנד של 8 קמחים שונים, בעל מרקם גמיש, רך ונגיס, ובעל ערך גלוקמי נמוך.

הפיצות של סופר פיצה הן בסגנון אלטליו, כלומר פיצות מלבניות הנאפות על מגש ונמכרות לפי משקל. על הבצק מניחים בסופר פיצה מגוון גדול במיוחד של תוספות לא סטנדרטיות בשילובים מיוחדים, הרבה בשרים, גבינות, ירקות, ורטבים שנעשים במקום.

עוד בוואלה! אוכל

חדש בשוק הכרמל: גריל רחוב גיאורגי

לכתבה המלאה
סופר פיצה. איליה מלניקוב,
הויטרינה של הפיצות/איליה מלניקוב

בין הפיצות שמוגשות כאן יש למשל פיצה עם תפוח אדמה מבושל מפורק, מוצרלה, גבינת פרובלון, פרמזן, פקורינו, גורגונזולה ומוצרלה מעושנת (105 שקלים ל-1 ק"ג); פיצה עם בייקון מטוגן ופטרוזיליה קצוצה (110 שקלים ל-1 ק"ג); פיצה עם נקניק מורטדלה, שומשום קלוי ושבבי שום שחור (110 שקלים ל-1 ק"ג); פיצה עם ריקוטה פרסקה, ארטישוק מטוגן, סלסה ורדה, ממרח עגבניות מיובשות ושקדים קלויים (130 שקלים ל-1 ק"ג); פיצה עם גבינת ברי, פטרוזיליה קצוצה וצנוברים קלויים (115 שקלים ל-1 ק"ג) ועוד.

בסופר פיצה גם יש מה שנקרא דאבל קראסט, מדובר בעצם במין סנדביץ' פיצה ממולא בפרובלון ומורטדלה (110 שקלים ל-1 ק"ג) או במוצרלה, גבינת פרובלון, עלי לפת, טונה, פלפל שאטה ושמן זית (125 שקלים ל-1 ק"ג) או גבינת שמנת וסלמון מעושן (120 ש"ח ל-1 ק"ג).

המחירים אמנם מצוינים בקילוגרמים, אבל ניתן ומומלץ כמובן, לדגום מלבנים אישיים של פיצות שונות, בגדלים קטנים יותר (החל מ-150 גרם בערך). בעתיד הלא רחוק תפעיל סופר פיצה גם שירות משלוחים, דרך וולט, והבמשך גם יפתחו כאן בשעות הצהריים.

סופר פיצה, לבונטין 19 תל אביב, שעות הפעילות בימים א'-ה' 17:00-23:00, 03-7434499

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully