וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בואו נדבר על זה רגע: מאיפה מזמינים המבורגר עכשיו?

1.4.2020 / 15:43

השבועות האחרונים הוכיחו לנו שכמעט הכל אפשר להכין בבית, אבל אם יש משהו אחד ששווה לחטוא בשבילו במשלוח זה המבורגר עסיסי, נוטף ומושחת. הבוטיקי, המינימליסטי, הקשה להשגה (שעכשיו דווקא קל), זה שתכינו בעצמכם, וזה שהצליח לרגע להשכיח את הגעגועים שלנו לאמריקה

מלגו ומלבר. נופר לפיד,
קריספי צ'יקן של מלגו ומלבר/נופר לפיד

הבוטיקי: מלגו ומלבר

מסעדת מלגו ומלבר בניצוחו של השף מוטי טיטמן, מתפקדת בימים כתיקונם כמסעדת שף אשר מתמקדת בעיקר במנות של דגים ופירות ים. אבל בימים האחרונים טיטמן החליט להתאים את עצמו למצב, והשיק תפריט משלוחים מיוחד, אשר מגיע עד לפתח ביתם של תושבי תל אביב. בין המנות הראשונות תוכלו למצוא כמה מהמנות הפופולאריות של המסעדה כמו סלט אנדיב, פולנטה, קרוקטים גבינה ואפילו טורטליני גבינות. בגזרת העיקריות יצר טיטמן תפריט המבורגרים מפתה במיוחד, למשל המבורגר מלגו סטייל 1- 220 גרם בקר, בייקון ביתי, איולי צ'יפוטלה, גבינת צ'דר, עגבנייה, חסה, בצל סגול (68 שקלים), או המבורגר מלגו סטייל 2 - 220 גרם בקר, פס גרטן קריספי, איולי חזרת לבנה, עגבנייה, חסה, בצל סגול (68 שקלים), יש גם צ'יזבורגר (66 שקלים), יש גם שפונדרה בלחמנייה - שפונדרה בבישול ארוך, איולי אריסה, תחמיץ סלרי, עלי כוסברה (56 שקלים), קריספי צ'יקן בלחמניית המבורגר (58 שקלים). כל המנות מגיעות לצד צ'יפס. אם להתפנק אז ככה.

להזמנת משלוח ממלגו ומלבר

ויטרינה. רעות סהר, רעות סהר
ההמבורגר של ויטרינה/רעות סהר, רעות סהר

המבוקש: ויטרינה

בימים שאינם ימי קורונה, אתם צריכים להיות ברי מזל אמיתיים כדי לתפוס את ההמבורגר של ויטרינה פתוח להזמנות בוולט. אבל הימים הם ימים אחרים, המסעדות סגורות למבקרים ולויטרינה אין הרבה מה לעשות, חוץ מכמו כולם, להוציא לכם המבורגר במשלוח. תוכלו למצוא כאן את כל הפייבוריטים - באטלר צ'יזבורגר עם איולי, חמוצים, ריבת בצל, גאודה, גבינה כחולה ואורוגולה (45 שקלים), את הריפאבליק עם מיונז, ריבת שזיפים, גבינת ברי, אגוזי לוז ואורוגלוה בויניגרט בלסמי (45 שקלים), את הקריספי צ'יקן האהוב (40 שקלים), נאגטס (35 שקלים), וכמובן - צ'יפס 50-50 (13 שקלים, או במסגרת ארוחה). הנה משהו טוב שיצא מכל הדבר הזה.

ויטרינה - להזמנות

עוד בוואלה! אוכל

אבי אפרתי הזמין משלוח מזוזוברה

לכתבה המלאה
אגאדיר. יח"צ,
קופסת החירום של אגאדיר/יח"צ

עשו זאת בעצמכם: אגאדיר

באגאדיר השיקו מהדורה מוגבלת ומיוחדת למצב "קופסת חירום" מכנים אותה שם. בתוך הקופסה נחה לה קציצת המבורגר מ-100% בשר בקר טרי ומובחר, אשר מוקפאת לצורך שינוע בלבד. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להפשיר אותה 8 מעלות לפני שרוצים לאכול ואז לצלות על הגריל או במחבת. מושלם למי שאוהב לאכול את ההמבורגר שלו חם ישר מהגריל. הערכה מגיעה עם לחמניות, רטבים וכל מה שצריך לחוויה מושלמת. 69 שקלים לשתי קציצות של 220 גרם, 79 שקלים לשלוש קציצות של 160 גרם.

להזמנות

רוברטה'ס בורגר, רוברטס בורגר. חיים יוסף,
גם לאיזור השרון מגיע, רוברטה'ס בורגר/חיים יוסף

המשובח: רוברטה'ס בורגר

רוברטה'ס בורגר, המבורגריית השף של עידו פיינר בהרצליה, מציעה גם היא את ההמבורגרים שלה במשלוחים לתושבי האיזור. חוץ מהמבורגר קלאסי (48 שקלים) וצ'יזבורגר (55 שקלים), תמצאו כאן גם את המבורגר הדגל של המקום המורכב מאיולי עשבי תיבול, שניצל גבינה, טלה פריך, ביצת עין וריבת בצל (75 שקלים) - כי אם לחטוא אז ככה. חוץ מזה יש גם בורגר ילדים (38 שקלים) וגם המבורגר פטריות טבעוני ונהדר (45 שקלים).

רוברטה'ס בורגר - להזמנות

אמריקה בורגרס. בועז לביא, מערכת וואלה! NEWS
אמריקה בורגר/מערכת וואלה! NEWS, בועז לביא

כל מה שהמבורגר צריך להיות: אמריקה בורגר

כבר כמעט 5 שנים שבפינת הרחובות אלנבי - אחד העם פועלת אחת ההמבורגריות הכי טובות בת"א. בלי לעשות יותר מדי רעש, אמריקה בורגר הפכה בשנים הללו לפייבוריטית של לא מעט תל אביבים. בימים שהם לא ימי הקורונה, המקום מפוצץ כמעט תמיד, בכל שעות הפעילות שלו, ולמרבה השמחה - פתוח כאן גם עכשיו למשלוחים, גם בסופי שבוע. יש המבורגר קלאסי (45 שקלים) או אמריקה - עם מיונז אמריקה ובצל מקורמל (45 שקלים), יש גם צ'יזבורגר עם גבינת צ'דר (50 שקלים), המבורגר חריף עם מיונז צ'יפוטלה, טבעות בצל וסלופי ג'ו חריף (50 שקלים), ויש גם צ'יקן בורגר, צמחוני או טבעוני (45 שקלים כל אחד). בין המנות הראשונות תוכלו לדוג מנה של חמוצים מטוגנים, שזה שוס אמיתי. הכי אמריקה שנגיע בקרוב.

אמריקה - להזמנות

המבורגר. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
מינימליזם מבורך ב-fat cow/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר

המינימליסטי: פט קאו

פט קאו, ההמבורגר שהוא שיתוף פעולה של השף טום אביב והקצב שגיא טריגר, שם את הקציצה המעולה במרכז, בלי יותר מדי בלגאן מסביב. הקציצה מגיעה בלחמניה, ללא ירקות, עם רוטב איולי, וזהו (49 שקלים). אם תרצו תוכלו ללכת על תוספת גבינה (54 שקלים), אבל זה הכל. כאן תוכלו לקבל גם את ההמבורגר של ביונד מיט, עם תוספת של צ'דר טבעונית אפילו, ברוטב רויאל טבעוני (56 שקלים). ויש גם אחלה צ'יפס בלגי מזוגזג (11 שקלים, או במסגרת ארוחה). לפעמים מינימליזם זה כל מה שצריך.

פט קאו - להזמנות

קופי בר. עידית בן עוליאל,
המבורגר ביין אדום של הקופי בר/עידית בן עוליאל

קלאסיקה צרפתית: קופי בר

נסיים עם המבורגר קצת שונה. כפי שכבר סיפרנו לכם שירות המשלוחים של הקופי בר ובראסרי התאחדו לתפריט משותף שם תוכלו להתפנק על ההמבורגר של קופי בר או של הבראסרי. בעוד גרסת הבראסרי מציעה את ההמבורגר האמריקאי והקלאסי (62 שקלים) גרסת הקופי בר היא בורגר של 300 גרם ללא לחמניה, ברוטב יין אדום, בניחוחות צרפתיים, מושלם לצד פירה חמאתי וקטיפתי (מגיע במחיר המנה).

קופי בר - להזמנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully