וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם לחגיגה מצומצמת: מאיפה מזמינים בשר ליום העצמאות?

לא משנה כמה ההרכב שלכם ביום העצמאות הקרוב יהיה גרעיני, משפחתי ומצומצם, יש לנו תחושה שחגיגות יהיו, וסביר להניח שהן יכללו גם בשר, אז אספנו עבורכם עשרה מקומות מכל רחבי הארץ, שמציעים את הבשר הכי איכותי שאפשר (ועוד קצת אקסטרה), והכי חשוב - שמגיע במשלוח עד הבית

25 מטר. צילום: יעל לאור, מערכת וואלה!
מיט מרקט/מערכת וואלה!, צילום: יעל לאור

מיט מרקט

נדמה שאין באמת צורך להציג את קצביית המיט מרקט בשוק הכרמל, שמה הולך לפניה. ובכל זאת, אי אפשר לעשות רשימה על מקומות שכדאי להזמין מהם בשר, ולהשמיט אותה ממנה. במיט מרקט מציעים מבחר של סטייקים, עם עצם או בלי, נתחים לבישול ארוך, נתחים לגריל או לתנור, עצמות או צירים, ואפילו נתחים במרינדה, שכל מה שתצטרכו לעשות זה לזרוק אותם לתנור. הכל באתר מחולק לקטגוריות שמקלות מאוד על החיים גם למי שהוא לא מומחה בשרים, עם הסברים מאוד נוחים ומחכימים. אם אתם מתקשים לבחור, יצרו כאן גם חבילות מוכנות, בהן קיט עראייס להכנה ביתית, חבילת משפחה על האש, חבילת פרימיום וחבילת קרניבורים. קיימת גם אופציה באתר להזמנת מוצרים משלימים ואפילו הזמנה של ירקות טריים.

איזור חלוקה: תל אביב, רמת גן, גבעתיים, בני ברק, הרצלי, קרית אונו, יהוד מונוסון, סביון, חולון, בת ים, באר יעקב, רמת השרון, הוד השרון, אשון לציון, פתח תקווה, אזור, אור יהודה

מיט מרקט - להזמנות

בוצ'ר שופ. גיל אבירם,
בוצ'ר שופ/גיל אבירם

בוצ'ר שופ

בוצ'ר שופ, קצביית הבוטיק, אשר נמצאת גם היא בשוק הכרמל, מציעה בתקופה הזאת משלוחי בשר איכותיים ושווים ביותר, בזמני משלוחים מהירים (הזמנות עד 12 נשלחות באותו יום, אחרי 12- ביום שלמחרת). תמצאו כאן מבחר אין סופי של נתחי בקר שונים, טחון להמבורגר או קבבים, או חתוכים לסטייקים. את נתח הוואגיו האטרקטיבי תמצאו כאן גם, כמו גם עוף והודו, טלה ומבחר של נקניקיות.

איזור חלוקה: תל אביב, גבעתיים, רמת גן, חולון, בת ים.

בוצ'ר שופ - להזמנות

עוד בוואלה! אוכל

הדרך ללב הילדים עוברת בקבבונים

לכתבה המלאה
חוות צוק. נתנאל יעקב,
חגיגת בשרים של חוות צוק/נתנאל יעקב

חוות צוק

השף אסף שנער וצוות המעדניה של חוות צוק יצרו ערכות זוגיות ומשפחתיות לחגיגות יוצאות הדופן של החג הקרוב שיתנהל על המחבת, בתנור הביתי או על המנגל במרפסת. הערכות מצטרפות להיצע הרחב של נתחי בשר טריים מהחווה ובהם נתחי פרמיום, סטייקים משובחים, בשר טחון ממיטב בשרי האיטליז ונתחים לא סטנדרטים, לצד שלל פתרונות יצירתיים שיקלו על ההכנות כמו שיפודי פרגית מתובלים, רוסטביף סינטה מוכן ופרוס ועוד.

איזור חלוקה: תל-אביב, גוש דן, השפלה והשרון.

חוות צוק - להזמנות

בלו קאו, שדרות

כל חובב בשר שמכבד את עצמו, וגר בדרום הארץ, בוודאי מכיר או לפחות שמע על Blue Cow (הפרה הכחולה). הקצבייה הבוטיקית משדרות, אשר עובדת בימים אלו שעות נוספות על מנת לספק משלוחי בשר ללקוחותיה הנאמנים, מתמחה בבשר בקר ישראלי טרי ואיכותי. תמצאו כאן נתחים טריים ומיושנים, חלקי פנים, טלאים ועופות. יש כאן גם כל מיני בונוסים חביבים כמו חטיפי טלה או אסאדו, שיפודים שונים ומפנקים ועוד. שווה להתעדכן ברשימת המומלצים השבועית שמפרסמים בעמוד הפייסבוק של הקצבייה.

איזור חלוקה: מגיעים לכל יישובי הסביבה, כמו גם מודיעין, תל אביב וערים נוספות, לפי ימי חלוקה - מומלץ להתעדכן ישירות מול הקצבייה.

The blue cow - להזמנות

אטליז אבו שאקרה חיפה. משרד CDA לפרסום,
אטליז אבו שקראה/משרד CDA לפרסום

אטליז אבו שקארה, חיפה

לאטליז אבו שקארה החיפאי אין אמנם אתר אינטרנט מסודר להזמנות, אבל משלוחים יש בהחלט, וגם עמוד פייסבוק שיפתח לכם את כל בלוטות הטעם. חוץ ממבחר נתחים כולם מבשר בקר ישראלי ואיכותי, תמצאו גם מנות מיוחדות בהזמנה אישית - כמו סוכריות הבשר המפורסמות של המקום. כיוון שאין אתר עם תפריט מסודר זה מומלץ בעיקר למי שיודע מה הוא רוצה, או למי שרוצה להתמסר לחלוטין לדמותו הצבעונית והמשעשעת של מרואן אבו שקארה.

איזור חלוקה: חיפה והסביבה.

לעמוד הפייסבוק של אטליז אבו שקארה, הזמנות בטלפון - 04-8517652

פיטמאסטר. אפיק גבאי,
פיט מאסטר/אפיק גבאי

פיט מאסטר, פתח תקווה

פיט מאסטר, מסעדת הבשרים שנפתחה בפתח תקוה בנובמבר האחרון, משיקה לכבוד יום העצמאות תפריט בשרים מעושנים במשלוחים בלבד. בין המנות המוצעות בתפריט המיוחד יש למשל קבב בדואי עם חציל צרוב וטחינה ירוקה, פרגיות על גחלים במרינדה אסייתית, שווארמה הודו נקבה מעושנת עם עגבניה צלויה ופלפל ירוק חריף, בתוספת טחינה עמבה, עוף שלם עסיסי במרינדת סילאן רימונים וגלייז מתוק, צוואר טלה מתפרק לשערות בתיבול קייג'ון לצד בטטה מעושנת ועוד ועוד, זאת לצד נתחים קלאסיים. תפריט מלא ניתן לראות בעמוד הפייסבוק של המסעדה.

איזור חלוקה: גוש דן, השרון, השפלה ואזורים נוספים יפתחו על פי ביקוש ודרישה.

PITMASTER, טלפון להזמנות: 073-2777777 או בפייסבוק

בשר לקחת הביתה מושבוצ. אפיק גבאי,
הבשר של מושבוצ/אפיק גבאי

מושבוצ, קיבוץ רמות

מסעדת מושבוצ ידועה כאחת ממסעדות הבשרים הטובות באיזור הצפון. בקצבייה של מושבוצ, תמצאו את הבקר של משק שניידר, אשר גדל ברמת הגולן, ללא אנטיביוטיקה וללא זרזי גדילה ועומד בתקן של עמותת חי בריא. הטיפול בבקר מתבצע במסעדה, שם מיישנים ומייצרים במקום את כל מגוון המוצרים: סטייקים, קציצות, המבורגרים, נקניקיות ונתחים מובחרים אחרים. באתר של מושבוצ תמצאו את כל סוגי הבשרים והנתחים, מחלוקים לפי קטגוריות ותוכלו לבצע הזמנת משלוח שתגיע עד לפתח ביתכם.

איזור חלוקה: איזור הצפון עד קו מצפה רמון.

מושבוצ - להזמנת משלוחים

על האש גרקו. אנטולי מיכאלו,
מנגל יווני בגרקו/אנטולי מיכאלו

מנגל יווני של גרקו

במסעדת גרקו, מציעים גם כן לצייד אתכם בכל מה שצריך לעל האש בבית ביום העצמאות, והפעם דווקא בניחוח יווני. סובלקי קבב עגל, נקניקיות עגל יווניות עשירות בשום, סובלקי נתח קצבים בחמאת אורגנו ובצל סגול או צלעות טלה בסומק, נענע יבשה ושמן זית, אלו רק כמה דוגמאות ממגוון מארזי הבשר המתובלים אותם מציעה גרקו לכבוד החג. כל אלו יוצעו במשלוח עד הבית יחד עם סלטים ומנות מזה, מוצרי מעדניה, אלכוהול יווני ומתוקים. כמו כן, ביום העצמאות עצמו, יציעו במסעדה משלוחים עד הבית של כל המנות, מוכנות ולוהטות הישר מהגריל במסעדה.

איזור חלוקה: ת"א, גוש דן והרצליה.

גרקו - למשלוחים

מרינדו מארז ליום העצמאות. אנטולי מיכאלו,
מארז יום העצמאות של מרינדו/אנטולי מיכאלו

מרינדו

רשת הקצביות ומסעדות הבשר מרינדו בשר מהגולן חברה לכבדו יום העצמאות עם הבירות Carlsberg ו- Tuborg, יחד יציעו שלושה סוגי מארזים, בשלוש דרגות מחיר, כשכל מארז כולל בתוכו גם שישיית בירה. מארז מרינדו בייסיק יציע לדוגמא מארז כנפי עוף, שיפודי פרגית, טחינת מרינדו, תבלין לפרגיות, פחמים, מנגל, מלקחיים ומרינדה לתיבול, או מארז פרימיום של המבורגר אנטריקוט, חמישיית לחמניות המבורגר, שיפודי פרגית, שיפודי קבב מתובל בנענע וצנוברים, מארז חטיפי טלה, נקניקיות צ'וריסוס, טחינת מרינדו, מרינדה לתיבול, תבלין לפרגיות וחמישיית פיתות.

איזור חלוקה: משלוחים לכל הארץ.

מרינדו - לפרטים נוספים והזמנות

יאשקה. רן בירן,
השיפודים של יאשקה/רן בירן

יאשקה

יאשקה, על שלושת סניפיה התל אביבים אשר משמשת בימים כתיקונם כמסעדת גריל ושווארמה
תציע לקראת יום העצמאות שיפודים ונתחי בשר חתוכים להכנה ישירה במנגל הביתי, וגם מארז עם כל מה שצריך למנגל מושלם. תמצאו כאן את כל הקלאסיקות כמו שיפודי פרגיות, כבדי עוף, לבבות, נקניקיות מרגז, שיפודי כבש ועוד, לצד תוספות כמו פיתות, חומוס וטחינה. כמו כן, כאמור, ניתן להזמין מארז על האש ביתי המיועד לארבעה עד שישה אנשים של מיקס בשרים, סלטים, פיתות , קינוח ומארז פחמים. ניתן להזמין במשלוח או להגיע לאסוף מאחד הסניפים.

איזור חלוקה: תל אביב.

יאשקה, להזמנות: 03-5057632

טריגר אנד טום. יהב יעקב,
טריגר אנד טום/יהב יעקב

עוד מקומות מומלצים להזמנת בשר במשלוח:

בקצבייה "טריגר & טום" של איש הבשרים שגיא טריגר ושף טום אביב בשרונה מרקט יוצעו משלוחים של מגוון גדול מאוד של בשרים. ביניהם ואגיו, פריים ריב נברסקה 60 יום, טיבון ופריים ריר, ניו יורק סטייק ועוד. משלוחים בכל אזור המרכז מראשון לציון עד נתניה. להזמנות : 054-9051353

meateo - קצביה המתמחה במגוון רחב של נתחי בשר איכותיים ומיוחדים הממוקמת בחולון, במתחם של שתי קומות המשלב מרקט של מוצרים משלימים לבשר ועופות. להזמנות

'איוו', קצביית הבשרים שבשוק הנמל בנמל תל אביב, מציעה שפע של נתחים איכותיים מושלמים למנגל של יום העצמאות. בין השאר, תוכלו למצוא המבורגרים עסיסיים שעשויים מנתחים של סינטה ושייטל, קבב ממאה אחוז בשר טלה מקומי, סטייקים מיושנים מסינטה, פורטרהאוס, פריים ריב ועוד. למשלוחים, מראשון לציון ועד לכפר סבא, שוק הנמל- 077-5411393, שלוחה 3

רשת חינאווי Wine & More מפעילה שירות משלוחי בשר טרי ומשובח של משפחת חינאווי, היישר מהקצביות המובילות שלה באזורי המרכז והשרון. להזמנות: תל אביב - קרליבך 25- 03-6240194; ראשון לציון- שדרות משה דיין מתחם G- 03-9526897; הוד השרון- סוקולוב 16- 09-7450460; אירפורט סיטי- מתחם אירפורט סיטי- 077-5004793.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully