וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו פותחים?! הגלידריה החדשה בכיכר דיזנגוף

4.5.2020 / 9:20

שני צעירים אמביציוזים ונחושים החליטו שהם לא יתנו לקורונה להרוס להם את החלום, ופתחו בשישי האחרון את פינולי, גלידריה איטלקית בכיכר דיזנגוף, שהפכה תוך ימים למדוברת במיוחד

פינולי. רם שנבל,
גלידה בטעם צנובר/רם שנבל

בימים רגילים, פתיחה של גלידריה חדשה בכיכר דיזנגוף בתל אביב, היא לא ידיעה מסעירה. משמחת אמנם, אבל די שגרתית. אלא שהימים אינם ימים רגילים, וכשעסקים בכלל ועסקי המזון בפרט, נאבקים על מנת לשרוד, ולהחזיק את הראש מעל המים - כל פתיחה כזאת היא בהחלט מפתיעה, אפשר אפילו לומר אמיצה.

אז מי הם אותם אמיצים שקפצו למי הקורונה העכורים? יואש אמר וגולן דהן, שני חברים מהצבא, פתחו בסוף השבוע שעבר את גלידריית פינולי. פירוש השם פינולי הוא צנובר באיטלקית, ואותו צנובר, מככב גם כאחד מטעמי הדגל של המקום.

פתיחת המקום מגיעה לאחר מסע ארוך של השניים בין מדינות אירופה, כשהגיעו לאיטליה, הבינו שזה חייב לקרות. הם למדו את טכניקת הגלידה המסורתית בעבודת יד, והחליטו לעשות לה עלייה. הם כתבו מתכונים, דייקו טעמים, ייבאו חומרים גלם, והכל כבר היה מוכן לפתיחה הגדולה. אבל רגע לפני שהם תכננו לפתוח, הקורונה דפקה בדלת, ועל הדרך דפקה להם את התכניות. אבל בשישי האחרון, לאחר שניתנו ההקלות ואושרה פתיחה של מקומות לטייק אווי, הם החליטו לצאת לדרך למרות הכל.

פינולי. רם שנבל,
פינולי/רם שנבל

מי שסיפק לשניים יחסי ציבור לא רעים לפתיחה, הוא דווקא ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי, שהעלה בסוף השבוע לפייסבוק שלו פוסט שעשה לא מעט באזז. "סגרתי את השבוע בגלידה נהדרת מגלידרייה חדשה, פינולי שמה. תאמינו או לא - היא נפתחה ממש אתמול, בתזמון הכי מאתגר לעסק חדש בעיר. שני השותפים, יואש וגולן, הם יוצאי צנחנים שהגשימו חלום, השקיעו את כל כספם בשיפוצים, ורגע לפני הפתיחה - הגיעה הקורונה ושיבשה את התוכניות. אז הם חיכו בסבלנות, וכעת כשמותר לפתוח - הם גזרו את הסרט על הגלידרייה המקסימה שלהם בכיכר דיזנגוף 6. ממליץ בחום על הצנובר!".

הגלידה היא גלידה איטלקית טרייה ובוטיקית, המיוצרת מדי בוקר, ונמצאת בתוך מכולות סגורות, כמו שהתרגלנו לראות פה בשנים האחרונות במקומות כמו גלידריית בוזה, אוטלו, ובגלידה הסיצילאינית. יש מבחר טעמים חלביים או טבעוניים, וסורבטים אשר עשויים מ-100% פרי טבעי.

חוץ מהצנובר שכבר דובר וסופר יש עוד טעמים מיוחדים כמו חמאת בוטנים ופטל, ליים בזיליקום טבעוני, אפרול תפוז, נייט קוקיס בננה, וגם את כל הקלאסיקות כמו פיסטוק, שוקולד בלגי, וניל, מסקרפונה פירות יער וקרמבל, נוצ'לה ועוד.

עוד בוואלה! אוכל

קפה יעל נגד הקורונה

לכתבה המלאה

הפוסט של חולדאי

הגלידריה התמתקמה לה במיקום מושלם על כיכר דיזנגוף החדשה והמשופצת, בסמוך לבית הקפה בוטי, ולמסעדת לה שוק, ועד שתותר הישיבה במקום, תוכלו לקחת גלידה, ולתפוס מקום מול המזרקה הכי מפורסמת בעיר.

גלידריית פינולי, כיכר דיזנגוף 6, תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully