וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלי ביכורים גרסת 2020

19.5.2020 / 9:50

השילוב של תקופת הקורונה, עם חג הביכורים יצר השנה המון אופציות של סלים משגעים, עם תוצרת מקומית, של יצרנים קטנים וקצת יותר גדולים, הנה כמה מארזים שממש כיף לקבל ואפילו עוד יותר כיף להעניק

מארז שבועות יקב רמת הגולן. טל סיוון ואיה ווינד,
מארז שבועות של יקב רמת הגולן ורביבה וסיליה/טל סיוון ואיה ווינד

יין ומאפים: רביבה וסיליה ויקב רמת הגולן

המאפייה המוערכת רביבה וסיליה חברה אל יקב רמת הגולן, ויחד יצרו שני המותגים, מארז שבועות מלבב. במארז ניתן למצוא את היין החדש של יקב רמת הגולן מסדרת ירדן "ירדן רוזה 2019" שמושק לראשונה, 2 כוסות פיקניק ופותחן. עוד במארז מבחר של מאפים איכותיים של רביבה וסיליה: חלה קלועה, קרקרים מקמח כוסמין מלא, עוגיות, ועוגה בחושה. בנוסף תמצאו בפנים גם גבינות ממחלבות בוטיק גליליות שהותאמו במיוחד ליין: גבינה צ'רקסית מקומית, יוגורט של משק הירש וגאודה כמהין ומנצ'גו של מחלבת בת הרים (סוג הגבינות עשוי להשתנות).

מחיר: 370 שקלים.

ניתן להשיג באתר רביבה וסיליה

סלי ביכורים פתורה. אלעד ברמי,
פתורה, יקב קסטל ומחלבת בארי - שילוש מנצח/אלעד ברמי

שילוש מקומי: פתורה, בארי וקסטל

עוד שיתוף פעולה מקומי ומרגש הוא של משק פתורה, יקב קסטל ומחלבת בארי. שלושת הגופים, המייצגים חלקאות מקומית חברו יחד למארז במהדורה מיוחדת המציע שמן זית כתית מעולה, זיתים וממרחים מבית פתורה, יינות טובים של יקב קסטל וגבינות בוטיק הישר ממחלבת קיבוץ בארי. הכל מקומי, הכל איכותי ובעיקר- מלוא הטנא. ישנם שלושה סוגים של מארזים, בהרכבים שונים שניתן לבחור מביניהם.

טווח מחירים: 239-349 שקלים.

ניתן להשיג באתר של פתורה

עוד בוואלה!

דווקא עכשיו: 3 מקומות חדשים בצפון ת"א

לכתבה המלאה
מארז שבועות ריסטרטו ויינשטפן. דניה ווינר,
מארז שבועות בניחוח איטלקי/דניה ווינר

המארז האיטלקי: ריסטרטו ובירת ויינשטפן

חברת ריסטרטו, היבואנית של מותגים כמו DE CECCO, Mutti ועוד, חברה לבירת החיטה ויינשטפן, ויחד מציעות השתיים את המארז המושלם לארוחת חג השבועות. המארז החגיגי מכיל 4 בקבוקי בירה חיטה ויינשטפן 500 מ"ל במארז מהודר, חבילת דפי לזניה, פסטה קצרה ושמן זית של De Cecco, ריזוטו קארנרולי, מבחר מוצרים של Mutti, שני סוגי טונה של Ortiz, וקרם קוקוס.

מחיר: 250 שקלים.

ניתן להשיג באתר של ריסטרטו

סלי ביכורים קיימא בארותיים. שי שבח,
הסלים של קיימא בארותיים וקנה קש/שי שבח

מהחווה לטנא: קיימא בארותיים וקנה קש

טנא שבועות של חוות קיימא בארותיים הוא שיתוף פעולה של החווה עם הסלים של 'קנה קש'. לקראת שבועות מציעים כאן להזמין את הסל השבועי בטנא חגיגי כמתנה לעצמכם או לאהובים שלכם. המחירים משתנים בהתאם להכרב הטנא, כשהמחיר ההתחלתי עומד על 160 שקלים וכולל 12 סוגי ירקות עונתיים מהחווה וסל של 'קנה קש'. בנוסף ניתן לשדרג את הטנא עם מוצרים כמו 'דבש ספרסקי' שיוסי רודה מכוורות שממוקמות בחווה, מיץ וסיידר של 'המתססה', שמן זית של 'פתורה', יין של 'אליגוטה' ושקדים ופירות יבשים ישראלים. כל ההכנסות ממחירות הסלים עוברות ישירות ל'קיימא בארותיים', עמותה ללא מטרות רווח שמעסיקה בני נוער שנשרו או על סף נשירה ממערכת החינוך.

את הסלים אפשר לאסוף ביום רביעי ה-27 במאי, מהחווה או מנקודות חלוקה בהרצליה, כפר סבא, רעננה, קרית אונו, אביחיל, חוגלה, חופית וסלעית. או מהחווה במועד אחר בתאום מראש.

ניתן להתרשם מהסלים בעמוד האינסטגרם של קיימא בארותיים, הזמנות בטלפון 054-7303359

סל ביכורים חנן הגבן. פייסבוק חנן הגבן,
הסלים של חנן הגבן/פייסבוק חנן הגבן

גבינות איכותיות ולא רק: הסלים של חנן הגבן

גם במחלבה המפורסמת של חנן הגבן תוכלו למצוא מבחר ענק של סלים שווים, מלאים בגבינות מקומיות ומיוחדות, לחמים, יינות של יקבים שונים, זיתים, ממרחים, שמן זית, ירקות, פרחים ועוד - תלוי באיזה סל תבחרו. הטנא מגיע בסל יפה ושימושי, וגם תוכלו לשדרג אותו עם מפה משובצת ולצאת לפיקניק המושלם.

טווח מחירים: 150-400 שקלים.

ניתן להשיג באתר של חנן הגבן

מארז שבועות wine_rush. באדיבות wine_rush,
המארזים של wine rush/באדיבות wine_rush

יין ועוד קצת: Wine Rush

Wine Rush הוא מיזם חדש, שמשיק את הפיילוט שלו ממש בימים אלו. המיזם מציע למעשה יינות ישראלים שנבחרו בקפידה, ומבטיחים מחירים נוחים במיוחד. לכבוד שבועות הרכיבו כאן מספר קומבינציות של ביכורים, הכוללות מלבד יין של יקב קסטל, גם גבינות משק: גרוייר, גאודה עשבי תיבול, קממבר ואבן יוגורט, קופסת דובדבנים וצמח תבלין.

טווח מחירים: 239-319 שקלים.

ניתן להשיג באתר של Wine Rush

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully