וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווקא עכשיו: 3 מקומות חדשים בצפון ת"א

12.5.2020 / 12:50

לא מעט אנחנו שומעים על עסקים שהחליטו לסגור לצמיתות בעקבות נזקיה הכלכליים של הקורונה, אבל הנה שלושה עסקים, שעשו מהלמון לימונדה, זיהו את הצורך המדויק של הקהל דווקא עכשיו, והחליטו להרחיב את העסק

מימי נונו. טל גרינהוט,
מימי נונו התל אביבית/טל גרינהוט

האימפריה מהשרון מגיעה לת"א: נונו מימי רמת אביב

מסעדת נונו האיטלקית הפכה בשנים האחרונות לאחד השמות הבולטים ביותר באיזור השרון. זה התחיל עם מסעדה איטלקית מצליחה בהוד השרון, שזכתה לאהדת המבקרים, המשיך עם מימי, קונדיטוריית הבת המוצלחת שנפתחה בצמוד, חנות מפעל בכפ"ס ובשנה האחרונה מסעדה נוספת בהרצליה. כעת הקבוצה ממשיכה להתרחב ופותחת מקום חדש ברמת אביב.

הנקודה החדשה שנקראת NONO mini נפתחה במרכז אופנהיימר שברמת אביב. גם כאן תמצאו כמו בסניפי האם תנורי עצים ענקיים שמוציאים פיצות נהדרות, ועוד מנות איטלקיות. יש כאן יין בתוצרת עצמית, גלידה, פסטות טריות, ומגוון ממוצרי הבייקרי של מימי: עוגות, עוגיות, מאפים, כריכים, סלטים ועוד הפתעות רבות.

המקום עצמו יפעל בשירות עצמי, כמו בחנות המפעל בכפר סבא, התפריט רחב ומציע את כל הפיצות של נונו כמו הפיצה הסיציליאנית, סלמי כפרי, פיצה סלוניקי, טבעונית ועוד. כמו גם כמה ממנות הדגל של המקום כמו עוף מדורה, קנלוני, ניוקי, מקרוני בלקני ועוד. כעת במתכונת הקורונה יש איסוף עצמי ומשלוחים, כאשר יינתן היתר יתווספו למקום גם מקומות ישיבה לאכילה במקום.

נונו מימי, רב אשי 16, רמת אביב, מרכז אופנהיימר, שעות פתיחה: א-ש, 12:00-22:00, 09-8353600, שלוחה 5

דליקטסן כוכב הצפון. עידית בן עוליאל,
דליקטסן כוכב הצפון/עידית בן עוליאל

לונה פארק של לייף סטייל: דליקטסן כוכב הצפון

בעוד מסעדות הקבוצה סגורות, סניפי הדליקטסן של קבוצת R2M לא הפסיקו לעבוד לרגע במהלך ימי הקורונה. הדליקטסן הוא כבר ממש לא רק מעדנייה של אוכל מוכן, יש שם מוצרי מזווה שווים, פרחים, מוצרים משלימים לבית, בקיצור לונה פארק לחובבי האוכל הטוב והלייף סטייל.

בסניף החדש של הדליקטסן, שנפתח בשבוע שעבר בכוכב הצפון לקחו את זה לשלב הבא. בחנות ענקית בגודלה, המעוצבת בטוב טעם, ניתן לרכוש אוכל מוכן הביתה, לקחת כוס קפה ואת המאפים הנהדרים של הבייקרי, עוגות שלמות ופרחים. כמו כן החנות מציעה גם מחלקת בית גדולה ועשירה . ניתן להזמין מהאתר ולבוא לאסוף מהחנות או פשוט להגיע למקום.

דליקטסן כוכב הצפון, מאיר יערי 19, תל אביב, 03-9681010 שלוחה 4

עוד בוואלה!

עכשיו פותחים?! הגלידריה החדשה בכיכר דיזנגוף

לכתבה המלאה
גרקו. אנטולי מיכאלו,
המעדנייה של גרקו/אנטולי מיכאלו

יוון זה כאן: מעדנייה חדשה מבית גרקו

גם בגרקו היוונית, של המסעדן צביקי עשת, חלק מקבוצת גרינברג, מסרבים לקפוא על השמרים, גם בימים אלו. בעקבות התנאים והביקוש שנוצר בתקופה האחרונה לבישול ביתי ולמשלוחים, החליט עשת להרחיב את המותג עם מעדניה חדשה במתחם גרינברג בתל-אביב ומכולת יוונית נודדת על גלגלים, שתשנע את המשלוחים.

בכניסה למקום ממוקמת ויטרינה עם תבשילים מוכנים כמו מוסקה ופסטיציו, לצד מזה יווני הכולל ממרחים כמו סקורדליה (ממרח שום ושקדים), טירוקפטרי (ממרח פטה ופלפלים קלויים) וסלטים כמו סלט תפוחי אדמה וסלט חצילים עם פטה ואגוזי מלך. בצידה השני של המעדניה ניצב מקרר בשרים ובו סוגים שונים של סובלקי ועד צלעות טלה מתובלות. מקום של כבוד ניתן לתוצרת היוונית, מגבינות ויוגורטים, דרך ירקות קלויים וממולאים ועד שמן זית, דבש וקונפיטורות במלאכת יד ומגוון סוגי אוזו.

במקום תמצאו גם שפע קינוחים אישיים ומשפחתיים: פודינג אורז וחלב, עוגת סולת, קיימאקי וסורבה אוזו אשכוליות. במעדניה נמכרים גם שלל אביזרים וכלים ייעודיים, כמובן באווירה יוונית. יאסו.

המעדניה של גרקו, אורי צבי גרינברג 25, אזורי חן, 03-670-3626

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully