וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטברנה המחתרתית של פלורנטין

9.6.2020 / 8:55

בסמטה קטנה בשכונת פלורנטין, בין כל המחסנים והגרפיטי, שולחנות וכיסאות מפוזרים בה, פרחי בר מעטרים אותם, וצלחות צלחות של מנות קטנות, יפות ומקומיות יוצאות מהמטבח. הפרויקט הקולינרי החדש הזה הוא הטברנה של קינן בסל ודור ונגר, וזה הדבר הכי חם כרגע

הטברנה של דור ונגר וקינן בסל. רעות סהר, רעות סהר
לאבנה ביתית/רעות סהר, רעות סהר

בתקופה האחרונה אין הרבה אלטרנטיבות חדשות למי שרוצה לאכול בחוץ. מסעדות חדשות נפתחות פה ושם, אבל לא בקצב אליו התרגלנו בשנים האחרונות, אירועים קולינריים לא ממש מתקיימים ובעצם כמעט ואין איפה לחוות חוויות גסטרונומיות חדשות ומלהיבות. כנראה על הרקע הזה הארוחות המחתריות של הסוסייטי סלון, הפכו להיות אחת התופעות הכי מדוברות לאחרונה.

בסמטה קטנה בשכונת פלורנטין, בין כל המחסנים והגרפיטי, שולחנות וכיסאות מפוזרים בה ופרחי בר מעטרים אותם, וצלחות צלחות של מנות קטנות ויפות יוצאות מהמטבח. הפרויקט הקולינרי החדש הזה הוא הטברנה של קינן בסל ודור ונגר, צמד חברים. כבר מעל 4 שנים שקינן מארח ארוחות פרטיות בחלל המקסים שעיצב בעצמו בסמטה, בזמן שדור עבד במטבחים של המסעדות מונא והסדנא בירושלים.

הטברנה של דור ונגר וקינן בסל. רעות סהר, רעות סהר
קטאייף עם קצפת/רעות סהר, רעות סהר

השניים, בהרמוניה נדירה, מציעים חוויה קולינרית מדליקה נטולת מניירות, ולעיתים אף נטולת סכו"ם, של חברים, אלכוהול, צלחות קטנות עם דגש מקומי, עונתי וים תיכוני, והרבה חיוכים שנשלחים לכל עבר. הארוחות אצל קינן תמיד היו סמי-סודיות ועברו מפה לאוזן, וגם היום, כשהחליטו אחרי הקורונה להרים קונספט חדש זה נעשה בשקט ובלי הרבה פרסום. הטברנה היא מיצוי כל החיבורים שיש לונגר ובסל עם ירקנים מקומיים, דייגים שהם מגדירים כחברים וזכרונות שיש לונגר מעבודתו במטבחי המסעדות.

עוד בוואלה! אוכל

בין כל הסגירות: מסעדה חדשה בקריית ענבים

לכתבה המלאה
הטברנה של דור ונגר וקינן בסל. רעות סהר, רעות סהר
צלחות קטנות וצבעוניות/רעות סהר, רעות סהר

השניים האלו חולקים חיבה לארוחות משוחררות וחופשיות, כשהיין נמזג כל הערב והמנות לא מפסיקות לצאת מהמטבח. בטברנות הקרובות שיתקיימו, אל ונגר ובסל מצטרפת אבישג לוי, זוכת משחקי השף מהנבחרת של אסף גרניט.

יחד יגישו השלושה מנות כמו פוקצ'ת מחמצת עם ממרח פלפלים על פחמים וגבינת פטה, סקורדליה, דג נא ופאקוס, שיפוד דלעת וגלייז שאטה על ריוויון, קוסא מחשי מקישואי יריחו, ברוסקטת סרדין מזרח אירופאית ומקלובה של פירות ים. כל זה קורה בליווי יינות ומשקאות אלכוהוליים הכלולים במחיר הארוחה (250 שקלים לסועד).

ניתן להתעדכן בפייסבוק על מועדי הארוחות.

הארוחות הקרובות יתקיימו בסמטת הנגרים בפלורנטין תל אביב, בתאריכים ה-26 וה-27 ביוני ויש להזמין מקומות מראש בווטסאפ למספר 052-5639319.

הטברנה של דור ונגר וקינן בסל. רעות סהר, רעות סהר
טברנה תל אביבית בסמטה/רעות סהר, רעות סהר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully