וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם נוף לים: הרצליה מתחדשת במסעדה לכל המשפחה

10.6.2020 / 9:49

נוף לים, שני תפריטים, האחד של סושי איכותי, השני עכשווי, מעודכן ומתאים לכל המשפחה. תכירו את 4SEA, המסעדה שלא נכנעה לקורונה והמציאה את עצמה מחדש

4sea, פור סי. גיל אבירם,
ניוקי מהתפריט המגוון/גיל אבירם

בזמן כאוס הסגירות של המסעדות שמתרחש מסביבנו, מדי פעם יש חדשות הפוכות על מקום חדש שנפתח כנגד כל הסיכויים. הפעם קרן האור של המזל הטוב מאירה לכיוון הים בהרצליה, שם בשבוע האחרון נפתחה מסעדה חדשה, אחרי שהבעלים של המקום החליטו לסגור את העסק הישן ולהפוך את המסעדה שהיתה להם למשהו אחר לגמרי. עד הקורונה פעלה במקום מסעדת הברסרי דל בורגו, ועכשיו, כשהמקום נפתח מחדש, הוא נפתח כמסעדת 4SEA, מסעדה עדכנית עם סושי בר מול הנוף של הים.

4sea, פור סי. גיל אבירם,
דגים נאים/גיל אבירם

4SEA החדשה בעצם מציעה שני תפריטים משני מטבחים, הראשון מטבח פתוח של סושי איכותי, והשני תפריט אוכל עכשווי ומגוון שמתאים לכל המשפחה. מאחורי שני התפריטים עומדים שני שפים, האחד אורי קאריק שיש לו כ-20 שנות נסיון במטבחים ועבד בעברו במסעדת מסה ובמלון סטאי למשל. ולצידו הסושימן לב יוסף, עם למעלה מ-15 שנה נסיון במטבחים כמו שילה, FU סושי ו-TYO.

עוד בוואלה! אוכל

במקום הכי ורוד בתל אביב

לכתבה המלאה
4sea, פור סי. גיל אבירם,
פטה כבד/גיל אבירם

בתפריט המסעדה תמצאו מנות לכל המשפחה, החל מפוקאצ'ות, סלטים ודגים נאים (24-56 שקלים) ועד שניצל, המבורגר, בשרים, דגים ופסטות (65-159 שקלים). תפריט השף היפני מציע גם הוא מגוון ראשונות כמו סלט וואקמה, קריספי רייס טונה או טטאקי טונה למשל (35-59 שקלים), וכמובן רולים מיוחדים שיצר יוסף בשילוב חומרי גלם מעניינים כמו טריאקי מקורמל או קרם גזר ודאשי (39-62 שקלים).

המסעדה שיושבת ממש על קו החוף מוקפת חלונות פנורמיים גדולים מהם אפשר להשקיף על הים, אבל החלל הפנימי לא הוזנח עם בר רחב ידיים ועיצוב נעים ועדכני, הכל ממש מעל הטיילת בהרצליה בה אפשר לטייל ברוגע אחרי הארוחה כאילו אין נגיף שמשתולל בעולם.

4SEA, רמת ים 60 הרצליה, סמוך למלון דניאל, 09-7898181
שעות פעילות: ראשון - חמישי: 12:00-00:00, שישי - שבת: 08:00-00:00

4sea, פור סי. גיל אבירם,
על הים/גיל אבירם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully