וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המקסיקנית החדשה של גבעתיים

11.6.2020 / 9:20

חובבי האוכל המקסיקני בטח זוכרים לטובה את סברוסו, דוכן שפעל זמן קצר בשוק הכרמל. כעת קבלו את סברוסו בגרסתה החדשה, מטבח מקסיקני שמח ונגיש שנפתח בשבוע שעבר בגבעתיים והולך להרים את השכונה

עריכה: ליאור נאור
סברוסו מסעדה מקסיקנית. רעות סהר, מערכת וואלה!
טוסטאדס של סברוסו - משוק הכרמל לגבעתיים/מערכת וואלה!, רעות סהר

בסתיו 2016 שכר עומר קבררה דוכן קטן בשוק הכרמל, שם הגיש תפריט מקסיקני, כשהכל נעשה במקום מאפס, טורטיות התירס הרכות, סלסות בכל מיני צבעים, נאצ'וס פריכים, ועוד לא מעט מנות מקסיקניות אייקוניות שהכניסו לשוק הכרמל קצת מהוייב הלטיני שהיה חסר בו. לדוכן קרא סברוסו, שזה טעים בספרדית, אבל המקום לא החזיק מעמד וכעבור זמן קצר נסגר.

קבררה, שנולד למשפחה יהודית במקסיקו סיטי וגדל בקליפורניה, עבד מאז בלא מעט מטבחים נוספים, בחלקם תרם ממיומנות האוכל המקסיקנית שלו ובחלקם סתם מכישרונו לבישול. חודש וחצי לפני הקורונה שכר ברחוב הראשי של גבעתיים חנות קטנה והחל להסב אותה למזללה מקסיקנית שתאריך הפתיחה שלה נפל, לרוע המזל, על התאריך בו נסגרו לבסוף כל המסעדות כולן, בגלל הקורונה. אז בעיכוב קל, קבלו את סברוסו החדשה, מטבח מקסיקני שמח ונגיש שנפתח בשבוע שעבר בגבעתיים והולך להרים את השכונה.

סברוסו מסעדה מקסיקנית. רעות סהר, מערכת וואלה!
עומר קבררה/מערכת וואלה!, רעות סהר

כמו בשוק הכרמל, גם בגבעתיים עושה קבררה את הכל תוצרת בית, התפריט מציע מנות ראשונות כמו טורטייה צ'יפס טריים עם גוואקמולי ביתי (32 שקלים), או שרימפס קוקטייל פיקנטי עם טורטייה צ'יפס בצד (44 שקלים) ועוד. יש כמובן טאקו טוסטאדס, תחתיות פריכות מטורטייה תירס מטוגנת ועליהן שלל תוספות למשל עוף מפורק ושעועית שחורה ברוטב צ'יפוטלה (34 שקלים). יש טאקו במגוון אפשרויות כמו ברבקואה, בריסקט בבישול ארוך (32 שקלים), או דג קריספי עם מיונז ליים (34 שקלים). יש קסדיאס, שזו טורטייה חיטה גדולה ממולאת בגבינת וואחקה מותכת (30 שקלים), או בתוספת של בשר (34 שקלים), וכמובן בוריטו עם כל מרכיבי החובה, גוואקמולי, אורז, שעועית שחורה, פיקו דה גאיו ומילויים שונים כמו עוף, דג או אסאסדו (40-44 שקלים).

סברוסו. עומר קבררה,
טאקו פסקאדו/עומר קבררה

להשלמת האווירה מציעים בסברוסו לא מעט קוקטיילים בניחוח לטיני, בירות, אחת מקסיקנית, ולקינוח צ'ורוס ופלאן כמו שצריך. המקום קטנטן ואינטימי, באווירה שכונתית עליזה, יש שעות שמחות בין 18:00 ל-20:00 בערב, ואפשר גם לשבת בסמטת הרחוב הסמוכה ולספוג אווירה. המקום צבוע בצבעים עליזים, כובעי סומבררו על הקירות, מוזיקת אינדי לטינית מתנגנת ברקע, וניחוח הפלאנצ'ה המקסיקנית ממלא את כל הרחוב. גבעתיים אנחנו מקווים שאת מעריכה את זה, אבל יש לך מסעדה חדשה מגניבה.

סברוסו, כצנלסון 109 גבעתיים, 03-5044406, שעות הפעילות בימים א'-ו' 18:00-00:00, שבת סגור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully