וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו באמריקה: הברביקיו החדש של תל אביב

21.6.2020 / 11:41

נתחי בשר מובחרים, המבורגרים מעושנים וכריכים מושחתים המבוססים על מנות אמריקאיות אייקוניות. את כל זה תמצאו ב-BBQ TLV, שיתוף פעולה חדש ומסקרן במתחם התחנה, תבואו רעבים

צילום: אפיק גבאי

בתקופת הקורונה אמנם גילינו את עצמנו במטבח מחדש, אבל יש כמה דברים שחסרים ברוב המטבחים הביתיים ושהתגעגענו אליהם מאוד. אחד מהם זה ברביקיו, אמיתי כזה, שמבוסס על מעשנה טובה ושהבשר יוצא ממנה רך ועסיסי ועמוס טעם. אם גם אתם מרגישים שלא היה לכם מספיק מזה בתקופה האחרונה, או שלא היה לכם בכלל, אז קבלו את החדשות הקולינריות הלוהטות מתל אביב. BBQ TLV הוא מקום חדש המבוסס כולו על תרבות הברביקיו האמריקאית בגרסתה המעושנת, כלומר, מהמטבח הפתוח וממעשנות ענק שהובאו במיוחד, מוגשים נתחי בשר מובחרים, המבורגרים מעושנים וכריכים מושחתים המבוססים על מנות אייקוניות שמגיעות מארצות הברית.

BBQ TLV. אפיק גבאי,
תראו את הדבר המופלא הזה - ביף וופל/אפיק גבאי

הבשר עובר תהליך של עישון וצלייה איטית בחום נמוך למשך שעות ארוכות ואז מגיח מהמעשנה כשהוא נימוח, עסיסי וספוג בניחוחות עשן משכרים. בין המנות, שמוגשות בכלים מתכלים ועל גבי מגשי נירוסטה, יש למשל ריבסבורגר שהוא נתח אינגליש קאט שורט ריב מעושן 10 שעות, נימוח ונופל מהעצם, על לחמניית בריוש, עם איולי חלפיניו, רוטב 4 גבינות וסלטון ירוקים מרענן בליווי קולסלואו (95 שקלים). יש גם ביף וופל - צלעות בקר וצוואר טלה בעישון ארוך, מפורקים לשערות על וופל בלגי מתוק עם קראנצ' בצל, סלט ירוקים, צ'ילי אדום וגלייז מייפל מלוח (57 שקלים).

יש גרסה מקורית של המבורגר מעושן מתערובת סודית על לחמניית בריוש עם שלושה חזות מעושנים של בקר, טלה, ואווז ועם גבינת בושה מגורדת (87 שקלים). בשביל להיזכר רגע איפה אנחנו באמת נמצאים יש גם מנה שנקראת שואו-ארמה - מיקס כתף טלה ופרגיות מעושנים וקצוצים, מוגש בתוך זוג קריספי טאקוס עם סלט ירקות מעושנים, בצל סומק, פטרוזיליה וטחינה עמבה (47 שקלים). יש גם כנפיים, המבורגר קלאסי, נקניקיית עגל , ומלא תוספות מעניינות, ואפילו מיקס מעושנים, אם לא תצליחו להחליט מה מתחשק לכם.

עוד בוואלה! אוכל

חובבי בשר? המסעדה הזאת נולדה בשבילכם

לכתבה המלאה
BBQ TLV. אפיק גבאי,
כל החוויה המופלאה של בשר/אפיק גבאי

BBQ TLV הוא שיתוף פעולה בין מסעדת פיטמאסטר מפתח תקווה לבין מסעדת ויקי כריסטינה. מצד אחד המומחים לבשר מפתח תקווה שהתפרסמו במופעי בשר מרהיבים לחובבי הז'אנר, ומצד שני הלוקיישן המקסים והקייצי של ויקי כריסטינה, שיפעל במתכונת של חצי שבוע, עם אזור ישיבה פתוח ומותאם לחוויה קלילה ומשוחררת, עם שולחנות פיקניק לישיבה משפחתית וחברתית שפוזרו במדשאות, גרילנדות צבעוניות וקירות גרפיטי.

BBQ TLV, מתחם התחנה תל אביב, שעות הפעילות בימים ד'-שבת 18:00- 23:30

BBQ TLV. אפיק גבאי,
התגעגענו לבשר כזה/אפיק גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully