וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף טוב: אל באבור לא תיסגר

21.6.2020 / 15:20

חמישה ימים אחרי שקבע בית המשפט המחוזי בחיפה שמסעדת אל באבור המיתולוגית תיסגר בשל פעילות לא חוקית במבנה היסטורי לשימור, בעליה מצליחים להפוך את ההחלטה. "המסעדה פתוחה והקהל מוזמן להגיע"

אל באבור. נמרוד סונדרס
חוסאם עבאס, עכשיו מחייך/נמרוד סונדרס

רק ביום שלישי האחרון קבע בית המשפט המחוזי בחיפה כי מסעדת אל באבור באום אל פאחם תיאלץ להיסגר באופן מיידי, וזאת בשל שימוש בלתי חוקי במבנה היסטורי לשימור. בשיחה שקיים עמנו למחרת חוסם עבאס, בעליה של המסעדה, שהקים אותה לפני 22 שנים, היה ברור, שמבחינתו הסיפור לא גמור.

למרות הפרסומים שהכריזו כי המסעדה תיסגר, חוסאם לא ויתר, והבהיר כי מדובר בעניין בירוקרטי בלבד, שכל התיקונים שהתבקשו במסעדה לעשות על מנת שהמסעדה תוכל לפעול בצורה חוקית נעשו, בהשקעה כספית גדולה, וכל העניין הוא אישור בירוקרטי, שהתקשו לקבל בשל הקורונה.

"לא סוגרים מוסד קולינארי בגלל אישור מוועדת שימור מבנים" אמר לנו עבאס. "קיימנו כל מה שדרשו מאיתנו, שיפצנו בהשקעה של 400 אלף שקל, בגלל הקורונה לא הצלחנו להשיג את האישור של ועדת השימור, ובגלל האישור הזה רוצים עכשיו לסגור מסעדה של 22 שנה, איפה נשמע דבר כזה?".

אל באבור. נמרוד סונדרס
אל באבור. נשארת פתוחה/נמרוד סונדרס

אבל כעת, למרבה השמחה יש סוף טוב לסיפור. ברגעים אלו ממש יצא עבאס מבית המשפט עם צו מניעה לסגירת המסעדה. "המסעדה פתוחה והקהל מוזמן לבוא" הוא אומר בהתרגשות.

לגבי ההמשך, עבאס ואחיו צריכים להציג בפני המשפט את האישור שיקבלו, בתוך חודש, ועל כן לא צפויות בעיות עם הנושא בהמשך.

אל באבור, אום אל-פחם, 04-6110691

  • עוד באותו נושא:
  • אל באבור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully