וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוח התקופה: השיפודיה החדשה של תל אביב

22.6.2020 / 13:00

באופן די מפתיע במרכז ת"א יש מחסור אמיתי במסעדות שיפודים טובות באמת, לוואקום הזה נכנסת כעת בצלאל, שיפודיה עדכנית עם מגוון של בשרים, מאזטים ואלכוהול במחירים נוחים. כי דווקא כל מה שבא לנו זה לפתוח שולחן

צילום: אנטולי מיכאלו

הימים ימי מיתון, ובימים כאלה כולנו נדרשים להתאים את עצמנו למצב. מיטיבה לעשות זאת מסעדת בצלצל החדשה שנפתחת היום בתל אביב. בתקופה שבה יש יותר מסעדות שנסגרות מאשר כאלו שנפתחות, ולאנשים אין הרבה כסף ואין הרבה מצב רוח לסעוד בחוץ, בצלאל מציעה גריל אורבני בלב תל אביב במחירים נוחים במיוחד. המסעדה החדשה הוקמה במקום הביסטרו השכונתי סקוטי ופאץ' שנפתח לפני כשנתיים במתחם האורבני החדש של רחוב בצלאל בין הבניינים הגבוהים. למרות שהמקום נסגר עם תחילת משבר הקורונה, כבר לפני כן הוא סבל מכמה בעיות קונספטואליות. הבעלים, ממייסדי שאטו שועל וקפה זוריק, ביקשו לנצל את ההזדמנות, על בסיס להיות או לחדול, להעביר את המקום שינוי טוטאלי ולהתאים אותו לזמן ולתקופה, וכך נולד בצלאל גריל אורבני.

בצלאל גריל ישראלי. אנטולי מיכאלו,
יש גם נתחים מיוחדים ושיפודים לא שגרתיים/אנטולי מיכאלו

הקונספט של המסעדה החדשה נשען על המחסור האמיתי שיש בתל אביב במסעדות גריל מעודכנות ונעימות. המקום מעוצב בצורה פשוטה ומזמינה ומציע תפריט גריל ישראלי עם רשימה די מגוונת של נתחי בשר המוגשים על שיפוד ונצלים באש. מלבד החשודים המיידיים במקרה כזה כמו פרגית, חזה עוף, כבד עוף, נקניקיות מרגז, קבב וכדומה, בבצלאל הוסיפו לרשימה גם נתח שייטל, חזה ברווז, לב טלה, פילה דג בחמאה ושום, נתח קצבים, שרימפס, וגם מנה צמחונית של גבינת חלומי בדבש, ומנה טבעונית של קבב טבעוני של ביונד (36-48 שקלים). לצד השיפוד יש תוספות כמו אורז בוכרי ירקות צלויים או צ'יפס, וכל שיפוד נוסף תוכלו להזמין בחצי המחיר, הזול מביניהם כמובן.

עוד בוואלה! אוכל

כמו באמריקה: הברביקיו החדש של תל אביב

לכתבה המלאה
בצלאל גריל ישראלי. אנטולי מיכאלו,
הכל על השיפוד/אנטולי מיכאלו

אבל לא רק הבשר הופך את בצלאל לשיפודיה אמיתית, אלא גם תפריט המזאטים שלה עם סלטים כמו מסבחה, סלק וגרגיר נחלים, חציל בלאדי, כרובית בטחינה, ארטישוק ואורוגולה, שרי תמר עם צ'ילי וכוסברה, ציזיקי, טאבולה ועוד הרבה, במחירים של 17 שקלים ל-1, או 3 ב-42 שקלים, או 5 ב-64 שקלים.

ואם נדמה לכם שהכיף נעצר כאן, אז קחו בחשבון גם תפריט אלכוהול שמציע קנקנים ענקיים של קוקטייל שאפשר לחלוק כל השולחן או קוקטייל בודד במחיר של 34 שקלים ואפילו כוסות יין בפחות מ-20 שקל לכוס. יותר יקר לא לשתות. כמובן שיש כנאפה לקינוח, בשביל חותמת הישראליות הסופית, אבל לא רק.

אם השמיים היו פתוחים בצלאל היה המקום המושלם להביא אליו אורחים מחו"ל להתנסות באוכל ישראלי פשוט וטוב, להשוויץ בפתיחת שולחן הישראלית הצבעונית והעשירה ולחלוק קנקן ערק אשכוליות הלא הוא המשקה הלאומי. בינתיים נאלץ ליהנות מכל הטוב הזה בעצמנו.

בצלאל, המכבי 2 תל אביב (הכניסה מרחבת מתחם הבניינים), שעות הפעילות בימים ימים א'- ה' 17:00-23:00 ושישי- שבת: 12:00-23:00, 03-7566165

בצלאל גריל ישראלי. אנטולי מיכאלו,
פותחים שולחן/אנטולי מיכאלו
בצלאל גריל ישראלי. אנטולי מיכאלו,
האלכוהול של בצלאל/אנטולי מיכאלו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully