וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק הפגנות: פיצה בר יין חדש בכיכר רבין

12.7.2020 / 12:00

לא מעט מקומות מבקשים להמציא את עצמם מחדש בעידן שאחרי הסגר הגדול, והפעם זה בר המשבצת הפופולארי מכיכר רבין שמשנה את פניו והופך לפאפי צ'ולו בר יין ופיצה עם תפריט מסקרן ומעורר תיאבון

צילום: דין בן דרור

בוידאו: המנות החדשות של פאפאי צ'ולו

בר המשבצת תופס את המשבצת הקטנה שלו בכיכר רבין כבר שמונה שנים. לפני שנתיים לקחה אותו לידיים חבורה חדשה של צעירים, חלקם מתחום המזון וחלקם מחיי הלילה התל אביביים, והפכה אותו לבר שכונתי מוכר שמלא תמיד והצפיפות שהיתה בו היא עדות לעידן קדום שבו נגיף מסוכן לא איים על חיינו. אבל גם כאן הנגיף קטע את ההצלחה, והחבר'ה של המשבצת נאלצו לעצור הכל, מה שהוביל אותם בתקופת הסגר לנהל מהבר מרכז לחלוקת מזון ותרומות לצוותים הרפואיים. במקביל החלו להציע לתושבי השכונה משלוחים של פיצות בנסיון להציל מעט מהתעסוקה שלהם, ואלו התגלו כפיצות לא רעות בכלל.

פאפי צ'ולו. דין בן דרור,
הפיצות של פאפי צ'ולו/דין בן דרור

החבר'ה הצעירים הפרגמטיים של בר המשבצת הבינו שמכאן אין דרך חזרה והחליטו לעשות מהפך. הם הפכו את המקום לפיצה בר יין בשם פאפי צ'ולו, הם צבעו את הקירות, הביאו ספסלים חדשים ועיצבו את המקום מחדש, אבל חשוב מכל - את תפריט הברים שהוגש במקום החליפו בתפריט שף אותו בנה יפתח קורן, שבמרכזו פיצות בסגנון נאפוליטני, דקיקות ובעלות שוליים רחבים, עם בצק שתופח שעות ארוכות. לצד הפיצות הם מגישים מגוון מנות ראשונות איטלקיות קלילות וכמה סלטים, והכל משתלב בהרמוניה עם תפריט יין שנבנה בקפידה, ועם המון אהבה לאירוח וחסכים גדולים בתחום מהחודשים האחרונים.

עוד באותו נושא

דווקא עכשיו: אוכל רחוב תל אביבי חדש שעושה שמח

לכתבה המלאה
פאפי צ'ולו. דין בן דרור,
פיצה פפרוני/דין בן דרור

אז איך הופכים בר למסעדה איטלקית? עם תפריט פיצות מגוון באפשרויות מעניינות כמו פיצה קאריבית עם רוטב עגבניות, מוצרלה, בייקון, אננס, שרימפס וחלפינו (72 שקלים), או פיצה כתומה עם רוטב בטטה ג'ינג'ר, קונפי סלמון, פרמזן, פטה ועירית קצוצה (72 שקלים). יש גם פיצה בלקנית עם רוטב פסטו עגבניות, מוצרלה, זוקיני, פלפל קלוי, גבינה עירקית וזעתר טרי (67 שקלים) או פיצה אדמה עם רוטב גבינות, פטריות העונה וכמהין (72 שקלים). יש כמובן גם פיצה מרגריטה וגם אלטרנטיבות פשוטות יותר לילדים, ותוכלו גם כל פיצה לקבל בגרסה האישית ובמחיר החתוך בחצי בערך.

יש גם סלטים קלילים ומנות מיוחדות כמו פוקצ'ה גרעינים עם מטבל חריף, מטבל עגבניות ושמן בלסמי (28 שקלים), או מנה חמודה של קפרזה טמפורה עם עגבניה מצופה ומטוגנת, בזיליקום ומוצרלה (32 שקלים); ארנצ'יני סלק עם גבינה כחולה וקרם פסטו (35 שקלים); טרטר בקר מבשר קצוץ עם צ'ילי, צלפים, חרדל ועירית (38 שקלים) והכי חשוב - יש מילנסה נפוליטנה, שניצל עגל דק ברוטב עגבניות ומוצרלה (54 שקלים) עליו תוכלו להוסיף פרושוטו או פפרוני, כי למה לא בעצם.

פאפי צ'ולו, דוד המלך 1 תל אביב, שעות הפעילות בכל ימי השבוע 17:00-00:00, 052-6066833

פאפי צ'ולו. דין בן דרור,
ארנצ'יני סלק/דין בן דרור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully