וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רותי ברודו סוגרת את הבראסרי

15.7.2020 / 11:24

השמועות במהלך הסגר, צמצום שעות הפעילות, פוסט הקריאה לעזרה ולבסוף ההודעה של השב"כ ששברה אותה - רותי ברודו מודיעה היום על סגירה של הבראסרי

הוטל מונטיפיורי בתום סגר הקורונה הראשון/צילום: הוטל מונטיפיורי

בוידאו: רותי ברודו הופכת את החניון של הוטל מונטיפיורי לחצר, בשל המצב

ידענו שהקורונה תפגע בהרבה עסקים, שאף אחד לא באמת חסין, שלא מעט מסעדות אהובות, מוסדות שפעלו שנים ארוכות ייאלצו לסגור דלתות לצמיתות. אבל כמו שאומר השיר "אבל עכשיו, כשבא הרגע, אז מחניק קצת בגרון". מסעדת הבראסרי מקבוצת R2M של המסעדנים רותי ומתי ברודו, סוגרת דלתות הערב עד להודעה חדשה.

עוד במהלך הסגר החלו שמועות בדבר סגירה של הבראסרי, אך עם פתיחתן של המסעדות ב-27 במאי היא נפתחה מחדש, בשעות מעט יותר מצומצמות מבעבר, ללא ארוחות בוקר באמצע שבוע, ועד חצות בלבד. בשבוע שעבר העלתה ברודו תמונה של הבראסרי ריק, לקראת שעות הערב וכתבה "צאו לאכול במסעדות אחרת לא נהיה".

מנות לביקורת במסעדת בראסרי. דרור עינב
המבורגר וצ'יפס בבראסרי, מהמסעדות האייקוניות של ת"א/דרור עינב

אך מה ששבר אותה הבוקר, הייתה דווקא הודעה גורלית שקיבלו עובדי הבראסרי. "עשרות עובדי בראסרי קיבלו איכון מהשב"כ והתבקשו להיכנס לבידוד. אין לנו יכולת להפעיל את המסעדה בלעדיהם, ואין לנו את היכולת לשלם עבור ימי הבידוד. אנחנו סוגרים. נפתח כשהמדינה תיתן לנשום" היא מספרת על הקש האחרון ששבר את גב הגמל.

למרות שבהודעתה של רותי כרגע לא מדובר על סגירה לצמיתות. נכון לעכשיו לא ברור אם המסעדה תשוב לפעול, מתי ובאיזה פורמט.

מסעדת הבראסרי נפתחה ברחוב אבן גבירול, מול כיכר רבין, בשנת 2002, כשבעבר פעלה 7 ימים בשבוע, 24 שעות ביממה. בשנתיים האחרונה צמצמה היקף פעילות, וכבר לא פעלה בשעות הלילה. מדובר באחת המסעדות פורצות הדרך בתרבות הקולינריה והבילוי התל אביביים.

עוד בוואלה!

השף של סנטה קתרינה "יש לי אפס הזמנות להערב"

לכתבה המלאה
רותי ברודו. עידית בן עוליאל,
רותי ברודו. גם את האישה החזקה הזאת הצליחו לשבור/עידית בן עוליאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully