וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה הזמן לפרגן: שלוש המלצות לבראנץ' לקראת סוף השבוע

23.7.2020 / 13:20

זה היה אחד השבועות ההפכפכים שעברו על המסעדות, זה הזמן לצאת לאכול בחוץ, לפרגן לשפים ולמסעדנים, לתמוך במאבק וכמובן גם ליהנות מחוויה קולינרית קיצית ונעימה

הבראנץ' של קאב קם

קאב קם. יהונתן בן חיים,
חמש מנות ואלכוהול תאילנדי מגניב בקאב קאם/יהונתן בן חיים

הבראנץ' של קאב קם, האחות הקטנה של מסעדת בית תאילנדי, מציע אלטרנטיבה חדשה לסופ"ש עם ארוחה זוגית ב-200 שקלים, שכוללת, מלבד שתי כוסות סיידר טבעי, ארבע מנות קטנות ומנות ביניים לבחירה, ומנה עיקרית אחת לחלוקה. לסועדי הבראנץ' של גם 25 אחוז הנחה על תפריט האלכוהול.

בתפריט יש מנות ראשונות כמו סום טאם; קייאו - שני כיסוני עוף ושני כיסוני שרימפס; מיאנג פלה- דג ואטריות בחסה ועוד. בין העיקריות יש מנות כמו גאי טוט סום טאם- כרעי עוף מטוגן במרינדה תאילנדית; מו פאד צ'ה- נתחי ברוסט חזיר עסיסיים עם חציל תאי ועוד. בגזרת האלכוהול יש וקוקטיילים מיוחדים, כאמור ב-25 אחוז הנחה, מבוססי עשבי תבלין כמו שפריצים, לילט בכל הצבעים, סן ז'רמן ומלפפון; ג'ין טוניק מבושם או בלאדי תאי מרי מעגבניות טריות, נאם פלה, סויה שחורה ושורש חזרת ועוד.

שישי ושבת 12:00-16:00.

קאב קם, לינקולן 11 תל אביב, 03-6889960

הבראנץ' של יקב הרי גליל

סיורי יין. דור שרון,
סיור ביקב וארוחה ביקב הרי גליל/דור שרון

יקב הרי גליל מציע מידי שישי בראנץ' גלילי חלבי המבוסס על תוצרת מקומית. הבראנץ' יתקיים במרכז המבקרים של היקב עם פלטה שתוגש למרכז השולחן ועליה גליליות חציל במילוי גבינות, עלי גפן ממולאים, קישים, פוקאצ'ות, גבינות מקומיות, כיסונים, מגוון סלטים מפנקים, לחם ומטבלים ועוד. לסיום תקבלו בראוניז ויוגורט עם גרנולה. לפני הבראנץ' יהנו האורחים שיבחרו בכך, מסיור זוגי ביקב עם מדריך צמוד שכולל טעימה מקצועית של חמישה יינות של היקב.

120 שקלים לסועד עם סיור, 90 שקלים לסועד רק הבראנץ'.

יקב הרי גליל, קיבוץ יראון, 04-6868748

עוד בוואלה! אוכל

שלושה מקומות חדשים בירושלים

לכתבה המלאה

בראנץ' בגינה של דלאל

דלאל. באדיבות המסעדה,
החצר הקסומה של דלאל/באדיבות המסעדה

בעקבות כל התקנות החדשות והמגבלות, מסעדת דלאל פתחה לישיבה את הגינה הקסומה של הוילה שלה בנווה צדק. מדובר בפינה קסומה ויפהפיה שמועצבת כמו גן אירופאי ובה אפשר לשבת בנחת בשולחנות הפזורים וליהנות מהשמש ומהצמחייה הירוקה. חלקים מהגינה אפילו ממוזגים. מבחינת תפריט מדובר בתפריט הרגיל של המסעדה, ללא שינויים מיוחדים, ובימי שישי ושבת (09:00-17:00) עדיין אפשר ליהנות מהבראנץ' הנהדר המוגש במקום עם כמה מנות ביצים ומאפים קלאסיות החל מאגס בנדיקט ועד קרואסון קרוק מאדאם, ויש גם המבורגר, פסטות, וכמה מנות בשר ודגים, וכמובן קוקטיילים של בראנץ'.

דלאל, שבזי 10 תל אביב, 03-5109292

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully