וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלא ייגמר לעולם: ההמבורגר הזה סוף סוף מגיע לת"א

27.7.2020 / 7:40

סיפור ההצלחה של רשת ההמבורגרים יומנגס, התפרש עד כה על פני חמישה סניפים ברחבי הארץ, כעת החליטו בעליה שגם במדינת ת"א צריכה להיות להם נציגות, והם מביאים איתם את השחיתות המוכרת עם כמה שגעונות חדשים

ההמבורגרים החדשים של מינימנגס/צילום: גיל אבירם

בוידאו: ההמבורגרים החדשים של מינימנגס

המבורגר היה ועודנו המנה הכי אהובה והכי משתלמת לשני הצדדים, למסעיד ולסועד. מזללות המבורגר הן פשוטות לתפעול, קל ונוח להתמקד במנה אחת, ומבחינת הסועדים - מדובר במנה הכי מבוקשת, היא מהירה, זולה יחסית, היא יכולה להיות פשוטה וקלאסית, או יצירתית וחווייתית.

מכל הסיבות הללו מיזמי המבורגר לא מפסיקים להיפתח כאן בזה אחר זה, כשהאחרון שבהם נפתח היום, המינימנגס. מינימנגס הוא פופ-אפ ההמבורגרים מבית יומנגס, רשת ההמבורגרים של האחים טל וגל בכר שכבר עשור מגישה המבורגרים מושחתים בחמישה סניפים ברחבי הארץ, ו"הגיע הזמן שגם במדינת תל אביב תהיה נציגות להמבורגרים הלא שגרתיים שלנו" כפי שאמרו היום האחים בכר. בשלב זה אמור לפעול המקום למשך חצי שנה בלבד.

מינימנגס. גיל אבירם,
פופ-אפ ההמבורגרים של יומנגס/גיל אבירם

בתפריט של מינימגס יש קציצות בטעמים שונים בזכות שימוש בחומרי גלם מעניינים כמו מייפל אמיתי, כמהין וכבד אווז, ויש גם התמקדות בגבינות, עם מבחר אדיר של סוגים מכל העולם כמו אולד אמסטרדם שהיא גאודה מיושנת 24 חודשים, שזכתה בתואר הגבינה הטובה בעולם, או גבינת בושה מצרפת או פרובלנה מאיטליה, ויש גם בלו סטילטון - גבינה כחולה חזקה מאנגליה או גבינת צ'דר וילג' אוק בעלת טעם דומיננטי שמיושנת 12 חודשים וחלק מהזמן במי מלח.

עוד בוואלה! אוכל

המסעדה הכי מדוברת באילת הפכה להמבורגריית שף

לכתבה המלאה
מינימנגס. גיל אבירם,
המבורגרים של מינימנגס/גיל אבירם

בפופ אפ החדש אפשר יהיה לשלב את הטופינג הלא שגרתיים במגוון של לחמניות לא שגרתיות, ביניהן לחמניית עגבניות מיובשות עם בצק בזיליקום, לחמניית תירס עם פולנטה מעל, לחמניית חמאת בוטנים עם בוטנים מסוכרים מעל ולחמניית פרצל עם גאודה וצ'ילי ובהמשך יהיו נוספות. ההמבורגרים יוגשו לצד צ'יפס או פוטטו ג'קט, שהוא תפוח אדמה אפוי בשלמותו עם תוספות.

לצד כל השגעונות החדשים, רשת יומנגס תהיה נוכחות בזכות כמה מנות שכבר התקבעו בתפריט שלה כמו ההמבורגר הצרפתי מבשר בקר עם צ'אנקים של כבד אווז, שמן כמהין שחורות, חרדל דיז'ון ונגיעת ריבת בצל, או ההמבורגר הפיני שמגיע עם חזה אווז, מולרד, קשיו ומזרק מייפל טהור נעוץ "לשימוש אישי", וגם המבורגר פילדלפי עם חזה אווז מעושן, שמאלץ, פרובלונה ואגוזי מלך ומעל גבינת שמנת עם בצל ירוק וזעפרן וטופינג של ריבת בייקון ועוד מנות רבות אחרות (החל מ-36 שקלים להמבורגר).

משלוחים דרך אתר האינטרנט של יומנגס יהיו זמינים בימים הקרובים, והחל מאמצע אוגוסט גם דרך וולט ותן ביס. בינתיים אפשר לאסוף לבד וגם לשבת במקום על פי המגבלות.

Minimongous מינימנגס, אחד העם 15, תל אביב, שעות הפעילות בימים א'-ה' 12:00-22:00

מינימנגס. גיל אבירם,
לחמניות מיוחדות וקציצות משוגעות/גיל אבירם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully