וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלוש המלצות אוכל לשבוע הקרוב

30.7.2020 / 15:30

תפריט בין ערביים חדש בגלוטריה של ערן זינו, מארזי סושי זוגיים ורומנטיים לפיקניק בשדרה של יאקימונו וארוחת שף בשרית בין הנקרות של ראש הנקרה. קבלו 3 המלצות רותחות

תפריט בין ערביים חדש בגלוטריה של ערן זינו

גלוטריה ערן זינו. נמרוד כהן,
סלט אנדיב ואגסים/נמרוד כהן

מסעדת גלוטריה של שף ערן זינו משיקה תפריט בין ערביים במרפסת של המסעדה עם מנות אוכל קטנות במחירים מוזלים ומספר סוגי יין ואלכוהול שילוו אותן בשעות השמחות. על אף שכל המנות המוגשות הן ללא גלוטן התפריט יצירתי ומעניין ומציע אפשרויות כמו פלפל שושקה קלוי עם גבינת ברינזה וזיתים ירוקים (38 שקלים); סלט תפוחי עץ עם בזילקום, רוקט וגבינת מוצרלה קרועה (38 שקלים); רוסטביף פרוס דק לצד בצל צלוי, צנונית, סוכריות שרי, איולי שקדים (56 שקלים); סביצה דג משתנה (56 שקלים); אינטיאס בכבישה ביתית עם שמנת חמוצה ועגבניות שרי (56 שקלים), כשכל המנות מוגשות עם זיתים ועם פלוט, נטול גלוטן כמובן.

התפריט יוגש בימים א'-ה' בין השעות 16:00-19:00.

גלוטריה, אריה דיסנצ'יק 5, שכונת רביבים תל אביב, 03-6837680

מארזי סושי של יאקימונו לאכול בשדרה

יאקימונו בשדרה. באדיבות יאקימונו,
סושי בשדרה/באדיבות יאקימונו

בהתאם לתקופה שבה חלקנו מעדיפים להסתובב בחוץ ולא להצטופף בפנים, מסעדת יאקימונו בתל אביב מציעה מארז שתוכלו לקחת לאכול בשדרה, הלא הן שדרות רוטשילד, שהוא בעצם סט של רולים לפי העדפותיכם, עם שלושה סוגי מארזים: סושי צמחוני, סט סושי של דגים נאים או של דגים מבושלים, כל זאת לצד בירת קירין יפנית (89-99 שקלים למארז זוגי). את המארז תוכלו לקחת לשדרה ולאכול באוויר הפתוח כשהכל מוכן לכם עם צ'ופסטיקס, כוסות ומפיות. הכי רומנטי והכי קרוב ליפן שנגיע בקרוב.

יאקימונו, שדרות רוטשילד 19 תל אביב, 03-5175171/2

עוד בוואלה!

זה הזמן לפרגן: שלוש המלצות לבראנץ' לקראת סוף השבוע

לכתבה המלאה

ארוחת שף בשרית בין הנקרות של ראש הנקרה

מסעדת הצוק ראש הנקרה. יעקב מדר,
פילה בקר, אננס ופורטבלו/יעקב מדר

בערב ט"ו באב, יום שלישי הקרוב (4 באוגוסט), תתקיים ארוחה מיוחדת מול הים, בין הנקרות, על במה תחת כיפת השמים בראש הנקרה. הערב הזה כולל גם ירידה ועלייה ברכבל וסיור שקיעה בנקרות היפהפיות, שיתוף פעולה בין מסעדת השף הכשרה הצוק לבין אתר התיירות ראש הנקרה. הארוחה תתקיים בשני מחזורים: מחזור ראשון ייפתח בשעה 19:00 בירידה ברכבל ובסיור עצמאי בנקרות, ומשעה 19:30 מול השקיעה יגישו השפים מאור מלכה ואריק דניארו מנות שיזרמו ללא הגבלה כמו 'רויאל פלאש' - סלייסים של נתח אנטריקוט טומהוק מובחר; כתר צלעות טלה; 'שלוש משאלות' - פילה בקר, אננס מקורמל ופורטבלו; חציל קלוי עם פרנה ובשר; טוסט רוסטביף סינטה עם קרם חציל וריבת בצל; קונפי חזה אווז עם צ'ימיצ'ורי; שווארמת אסאדו צלוי בנגיעות קרם אבוקדו; קינוחים מיוחדים ועוד ועוד. בנוסף כולל הערב שתייה קלה חופשית, שתיה חמה, יין אדום ולבן ועוד (350 שקלים לסועד). המחזור השני ירד לנקרות בשעה 21:30 והארוחה תתקיים בשעה 22:00. חובה להירשם מראש.

מסעדת הצוק, אתר ראש הנקרה, 073-2710100

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully