וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווקא עכשיו חופשה קולינרית בישראל

8.8.2020 / 8:00

הקיץ הזה הישראלים נשארים בארץ והמלונות מתנהגים בהתאם ויוצרים חבילות קולינריות אטרקטיביות, בשיתוף השפים המובילים בישראל, כדי להעשיר את חווית האירוח, ולא רק לאורחי המלון

אוראל קמחי עולה לגג של מלון קרלטון ופותח את Popina View

פופינה view אוראל קמחי. חיים יוסף,
טרטר בקר של פופינה view/חיים יוסף

לא עבר הרבה זמן מאז שנפרד מאיר אדוני ממסעדותיו הכשרות במלון קרלטון, והנה מצא המלון שף חדש לפלרטט איתו. אוראל קמחי, פותח במלון את "פופינה view", מסעדה זמנית וכשרה שתפעל במהלך החודש הקרוב בחלל בו פעלה מסעדת בלו סקיי. הפופ-אפ ייפתח מחר, יום ראשון ה-9 באוגוסט, ויפעל עד לתאריך ה-9 בספטמבר. קמחי, שכבר שבע שנים מפעיל את מסעדתו בנווה צדק, יגיש שם תפריט שמרוצף במנות דגל של מסעדת פופינה לצד מנות עונתיות וחדשות, למשל טרטר ירקות שורש עם בלסמי מיושן, ערמונים, אספרגוס, חמאת קשיו וקרם גזר-חרדל (74 שקלים), טרטר ג'ין & טוניק המורכב מקוביות דג ים, מלפפון, עירית, שאלוט, טוביקו וואסבי, ג'לי ג'ין טוניק (78 שקלים), טונה אדומה בויניגרט תפוח ירוק וקארי, סלסת תפוח כבוש-סלרי-ג'ינג'ר-פלפל ירוק חריף וקינואה פריכה (84 שקלים), טרטר בקר עם פטריות צלוית, אספרגוס ודמי גלאס כמהין (84 שקלים), לחמניה מאודה ממולאת פילה לברק בטמפורה עדינה, איולי יוזו-וואסבי, חסה פריכה ובצל סגול מוחמץ (84 שקלים) ועוד. לצד תפריט האוכל יוגש תפריט קוקטיילים עדכני, תוסיפו לזה נוף משגע של רצועת החוף בתל אביב והסקיי-ליין של העיר והנה לכם מקום מושלם לבלות בו ערב קיץ חווייתי.

Popina View, מלון קרלטון תל אביב, אליעזר פרי 10 תל אביב, שעות הפעילות בימים א'-ה' החל מ-17:00, 03-5201830

פרויקט קולינרי ענק במלונות דן ברחבי הארץ

מלונות דן CHEFing. אורי אקרמן,
השפים מגיעים למלונות דן/אורי אקרמן

ברשת מלונות דן גייסו כמה מהשפים הגדולים בישראל שיחברו לשפים בבתי המלון של הרשת ויבשלו איתם יחד ארוחות מיוחדות. במסגרת הפרויקט יתארחו במלונות ברחבי הארץ השפים מושיק רוט, יובל בן נריה (טאיזו), שרון כהן (שילה), ירון קסטנבוים (M25), אביבית פריאל-אביחי (אוזריה), תומר אגאי (סנטה קתרינה), ואריאל רוזנטל (הקוסם). האירועים יתקיימו במלונות המלך דוד ירושלים, דן קיסריה ריזורט, דן אכדיה ודן כרמל חיפה, אשר יציעו חבילות אירוח הכוללות ארוחות טעימות מיוחדות שייפתחו במפגש היכרות של אורחי המלון עם השף האורח. צוות של האימפריאל בר ילווה בתפריט קוקטיילים מיוחד את כל הארוחות.

כמו כן, לכל ארוחה יותאם תפריט יינות ומשקאות בהתאם לאופייה. למשל מלון המלך דוד ירושלים מציע חבילת אירוח הכוללת ארוחת טעימות עם השף יובל בן נריה ממסעדת טאיזו בתאריכים ה-13-15 באוגוסט, או חבילת אירוח הכוללת ארוחת טעימות עם שף שרון כהן ממסעדת שילה בתאריכים ה-18-20 באוגוסט. מלון דן קיסריה מציע חבילת אירוח הכוללת ארוחת טעימות עם השף תומר אגאי ממסעדת סנטה קתרינה בתאריכים ה-12-14 באוגוסט ומלון דן אכדיה הרצליה מציע חבילת אירוח הכוללת ארוחת טעימות עם השף ירון קסטנבוים ממסעדת M25 ומיט מרקט יחד עם אריאל רוזנטל הקוסם בתאריכים ה-17-19 באוגוסט.

פרטים נוספים באתר רשת מלונות דן

עוד בוואלה! אוכל

חמישה מקומות חדשים בשוק הכרמל

לכתבה המלאה

אבי ביטון ועומר מילר עושים ארוחות מיוחדות במצודת דוד ירושלים

מלון מצודת דוד ירושלים. דניאל לילה,
הקונספט הקולינרי החדש של מלון מצודת דוד/דניאל לילה

המלון הירושלמי מצודת דוד פתח מחדש את שעריו לקהל בימים אלו לאחר הפוגה ארוכה והוא מציע קונספט קולינרי חדש שכולל ארוחות שף לכל המשפחה, כאשר שף המלון איתן דורון, יארח את השפים אבי ביטון ועומר מילר במהלך חודש אוגוסט. לטובת העניין יצר אבי ביטון תפריט איטלקי ועומר מילר יצר תפריט דיינר אמריקאי אליו יתווסף תפריט ספיישלים קיציים קלים של השף איתן דורון.

התפריט האיטלקי של ביטון כולל מנות למרכז השולחן כמו פוקצ'ה עם קונפי שום וקרם עגבניות פיקנטי, קרודו של דג ים, מוצרלה באפלו go חציל מעושן, ברוסקטה של עגבניות טריות ועוד, וגם פיצה לבנה עם תפוחי אדמה מדורה וכמהין, רביולי גבינה בחמאת פרג ופקורינו, ריזוטו ירוקים ולסיום מתוקים כמו קנולי, טירמיסו ועוד.

תפריט דיינר אמריקאי משפחתי של עומר מילר כולל מנות למרכז השולחן כמו אמריקן קורן דוג עם קטשופ פלפלים מעושנים וכרוב כבוש מתקתק, סלט קיסר עם נאגטס עוף, אסאדו מפורק ברוטב ברבן ברביקיו לצד סלט קולסלאו, פרייד צ'יקן על וופל בלגי עם מייפל טהור ורליש מלפפונים, צלע עגל בגריל לצד ירקות צלויים וכמובן המבורגר ועוד, וקינוחים מושחתים כמו מגדל פנקייקים או בראוניז ומנות שמותאמות במיוחד לילדים.

הארוחות של אבי ביטון יתקיימו בתאריכים ה-12, 20, 27 באוגוסט, 280 שקלים לסועד, 140 לילד

הארוחות של עומר מילר יתקיימו בתאריכים ה-11, 18, 25 באוגוסט, 220 שקלים לסועד, 80 לילד

מלון מצודת דוד, רחוב המלך דוד 7 ירושלים, 02-6212121

שפים מתארחים במלון ממילא לשבוע קולינריה

מסעדת הפי פיש מלון ממילא. דניאל לילה,
מסעדת הפי פיש/דניאל לילה

מסעדות רופטופ והפי פיש במלון הירושלמי ממילא יארחו את השפים מאיר אדוני, אביב משה ורן שמואלי לשבוע קולינרי של סדנאות שף, סדנאות יין וארוחות עם שפים אורחים. שף מלון ממילא אושרי ושף בפועל של מסעדת רופטופ סימון שפירו, יארחו וייצרו לצד השפים האורחים במהלך השבוע.

מסעדת רופטופ תארח את שף רן שמואלי לארוחה מקומית עילית ב-11 באוגוסט, עם מנות ראשונות שיוגשו למרכז השולחן כמו טאבולה, סלט חצילים על האש או קרפצ'יו בקר, מנת בינייים של כנאפה טלה עם עגבניות וחצילים או פלפל שושקה קלוי ומנה עיקרית לבחירה של מנת דג, פרגיות או טלה, ויש גם מנה צמחונית כמובן.

מסעדת הפי פיש תארח את שף אביב משה לארוחת דגים ים תיכונית שמחה ב-13 באוגוסט, עם פרנות חמות ומזאטים למרכז השולחן כמו קרפצ'יו איטיאס או מטבוחה, ומנת ביניים של שווארמה דג ועיקרית לבחירה של שני סוגים של דגים צלויים ומנה צמחונית כמובן.

מסעדת רופטופ תארח את שף מאיר אדוני לארוחת שף אישית ב-18 באוגוסט עם מנות כמו טרטר ילו טייל ואבטיח, קרפצ'יו חציל עם טחינה וורדים מיובשים, טרטר עגל על קרם שעועית לימה, בר ים צלוי בעלי גפן ותמרינדי וקינוח כמובן.

הארוחות פתוחות לקהל הרחב גם לא במסגרת לינה במלון (420 שקלים לסועד).

מלון ממילא, שלמה המלך 11 ירושלים, 02-5482222

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully