וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפרגן זה טעים: חמישה עסקים ביתיים קטנים

9.8.2020 / 14:00

הסלסות המקסיקניות של נועם כרמון, העוגות הסימטריות והיפות של מורן גיל, האוכל האמריקני המנחם של מאיה בלום, מארזי הקוקטיילים של שעה שמחה והמאפים המשגעים של הילי גרינברג. פותחים עוד שבוע עם 5 עסקים קטנים וביתיים, שצמחו בעקבות הקורונה וממש שווה לכם להכיר

הסלסות המקסיקניות של נועם כרמון

נועם כרמון הוא שף המתמחה במטבח המקסיקני ומארח סדנאות בישול מקסיקני וארוחות שף ביתיות עם תשוקה אדירה לאוכל הצבעוני והשמח הזה. במהלך השבועות האחרונים הוא עמל על פיתוח של מארז סלסות מקסיקניות שיוכלו לשמש לשידרוג הבישולים שלכם, ולא רק כמטבלים. הוא יצר קומבו של ארבע סלסות בצבעוניות מקסיקנית מתבקשת, למשל סלסה מאצ'ה - סלסה מצ'יפוטלה מעושן, זרעי שומשום, זרעי דלעת, חומץ בן יין ושמן זית, פיקנטית מתאימה למנות מוקפצות ואסייאתיות, לשיפודים ולתיבול לירקות בתנור או כבסיס למרקים ורטבי פסטה; סלסה אסאדה שמבוססת על פלפל הבנרו, בצלים ועגבניות שרופים, כוסברה וליים, קרמית וחריפה ומתאימה כמטבל אבל גם כבסיס לרוטב קציצות, תבשילים ולמרקים ויכולה לשמש כמרינדה, בסיס לפיצה ובתוך כריך או טוסט; סלסה בצל כבוש מבצל שנכבש בחומץ יין אדום ואורגנו מיובש, סלסה חמוצה-מתוקה ומתאימה לסלטים, כתוספת לחומוס, פלאפל או שווארמה וכמובן לטאקוס; וסלסה ורדה מחלפיניו ירוק, בצל, כוסברה, נענע וליים, חריפה ומרעננת ומתאימה כמטבל כפי שהיא או לערבוב עם טחינה, גבינות או להעשרת טעמי סלט ומטוגנים (350 גרם לצנצנת, 120 שקלים). כל הסלסות עשויות ממרכיבים טבעיים בלבד וללא חומרים משמרים.

איסוף בתיאום מראש (מראש העין) או במשלוח עד הבית לכל איזור המרכז בעלות של 25 שקלים.

פרטים נוספים באתר של נועם כרמון או בטלפון 054-7588160

העוגות המחולקות היפהפיות של מורן גיל

מורן גיל הוא סמנכ"ל בחברת פרסום שבזמן החל"ת חזר למקורות שלו, תחום הקונדיטוריה, בהשראת הקונדיטוריה שיש למשפחתו מאז שהיה ילד. בתקופת הקורונה הוא חזר לאפות ומהר מאוד התחביב הפך לעסק והפניות לגבי עוגות לא הפסיקו להגיע. הייחוד בעסק הקטן של גיל הוא העוגות המחולקות, בעצם ניתן להזמין עוגה שמורכבת כך שכל פרוסה היא עוגה בטעם אחר, מעבר ליופי הבלתי אפשרי של העוגה הזאת, היא מאפשרת לטעום כמה עוגות מבלי להתלבט איזו מהן להזמין. במחסנית הטעמים שלו יש עוגות כמו פאי לימון בזיליקום על קראנץ' נוגט, קראק פאי, טארט פיסטוק ודובדבני אמרנה, טארט פקאן ואוכמניות, טארט שוקולד ופטל שחור, עוגת גבינה עם שוקולד לבן ופטל אדום, טארט בורדלאו, טארט חלב מתוק עם גנאש וניל מוקצף, עוגת גבינה שוקולד עם קרם אייריש קרים, עוגת גבינה בסקית, עוגת גבינה עם פירות יער וקראמבל פקאן ועוד.

פרטים נוספים באינטסגרם של מורן או בטלפון 053-3346034

בשבוע שעבר

עסקי אוכל קטנים וביתיים ששווה להכיר

לכתבה המלאה

Yo-Mama האוכל הדרומי המנחם של מאיה בלום

למאיה בלום יש מיזם של אוכל ואומנות שנקרא The Rabbit Hole Experience שנתקע קצת בעקבות הקורונה אז היא נאלצה לעשות חישוב מחדש והקימה ממש בשבועות האחרונים את Yo-Mama, או כמו שהיא קוראת לו בעברית אמאשך, תפריט משלוחים קטן ומושחת של אוכל אמריקני דרומי מנחם ומהנה. בתור מי שהתגוררה בעבר בארצות הברית היא מתמקדת ב"אוכל נשמה מהדרום העמוק של ארצות הברית" להגדרתה, ומציעה לחם תירס נימוח שמגיע לצד שמנת חמוצה (30 שקלים), כנפיים פריכות בתבלינים דרומיים (35-60 שקלים), מק אנד צ'יז מצ'דר אמיתי כמובן (35 שקלים), האש פאפיז, כדורים מטוגנים מקמח תירס עם בצל, גבינה ותרד (30 שקלים). אל תפספסו גם את המשקאות הנפלאים שבלום רוקחת וישלימו לכם את החוויה כמו ערק תפוחים לימונדה וגרניום, או ג'ין אבטיח ליים (25 שקלים) או תה קר בטעמים (10 שקלים). ויש כמובן, שלרגע לא תדאגו, גם קראק פאי (30 שקלים) ובראוניז (15 שקלים), כי ככה זה צריך להיות.

יש איסוף עצמי מרמת גן או משלוחים לאזור בימים א'-ה' בשעות 13:00-20:00

פרטים נוספים בחשבון הפייסבוק של Yo-Mama או בטלפון 0524-380323

שעה שמחה - מארזי קוקטיילים זוגיים עד הבית

רוני שי הקימה ממש בעיצומו של משבר הקורונה את העסק הקטן שלה - שעה שמחה, מיזם חמוד של מארזי קוקטיילים זוגיים שיגיעו עד אליכם הביתה. המארזים מגיעים כשהם כוללים את כל מה שתצטרכו עבור הכנת קוקטייל ביתי מקצועי ומדויק, כולל אפילו שתי כוסות שמתאימות לקוקטייל הספציפי שהזמנתם שיישארו איתכם גם אחרי. יש חמישה קוקטיילים קלאסיים לבחירה: ג'סמין - ג'ין, קמפרי, קואנטרו וסאוור; ג'ין ירוקים - ג'ין, טוניק, מונין מלפפון, סאוור ובזיליקום; מוחיטו קלאסי - רום, סודה, סאוור, לימונים ונענע; נגרוני - ג'ין, קמפרי, מרטיני רוסו, סודה וטוויסט תפוז; פונץ' קאריבי - רום, מיץ אננס, מיץ תפוזים, גרנדין וסאוור (120 שקלים למארז). כל מארז מכיל את כל מה שצריך להכנה של שני קוקטיילים, כולל הסברים מפורטים על התהליך, ככה שגם תלמדו משהו עד הדרך, והכל ארוז נורא יפה, ממותג חמוד ועושה חשק. למרות שהבסיס של העסק נמצא בתל אביב, רוני כבר הצליחה להביא את המארזים לסבבי משלוחים גם באזורים אחרים כמו עמק חפר או מודיעין, אז שווה לדבר איתה או לעקוב אחריה כדי לראות לאן עוד. המשלוחים פועלים בכל ימות השבוע.

פרטים נוספים בפייסבוק של שעה שמחה או בטלפון 054-6883352

הקונדיטוריה הקטנה והמטריפה של הילי גרינברג

הקונדיטורית הילי גרינברג שעבדה בעבר במלון נורמן וגם כתבה לא מעט מתכונים למגזין השולחן מוכרת מהאינסטגרם היפהפה שלה מיני מאפים, עוגות וקינוחים מרשימים וטעימים במיוחד. בסטוריז שלה אפשר לראות את מה שהיא נוהגת לאפות, פוקצ'ות עם תוספות, עוגות בחושות של חלבה, שוקולד מריר ובננות או קפה שחור והל, מאפה עלי גפן עם שקדים ושום, מלבי נהדר עמוס בווניל אמיתי, עוגית ריבה, פרעצלים מושלמים, בייגלים ביתיים, גביניות רכות במיוחד, קרואסונים, בורקיטס, בראוניז מכל מיני סוגים, אלפחורס ואפילו גרנולה ביתית. התפריט מפורסם אצלה בחשבון והזמנות נעשות כל השבוע אבל יסופקו לכם לקראת סוף השבוע, שזו דרך נהדרת ונפלאה להצטייד לקינוח לארוחת שישי, או נשנושים לשבת בבוקר או לצד הקפה של אחר הצהריים.

פרטים נוספים בחשבון האינסטגרם של הילי או בטלפון 0528-772184

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully