וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכינו את הכפות: נפתח בר דגני הבוקר הראשון בישראל

10.8.2020 / 8:45

היום בשעה חמש אחה"צ ייפתחו הדלתות של Lulu&co, בר דגני הבוקר הראשון בישראל, שיציע גלידה רכה בתוספת דגני בוקר, גלידות מגנום ביתיות בטעמי קורנפלקס, וכמובן - קערות דגנים עם חלב. אנחנו כבר עומדים בתור

לולו אנד קו בר דגני בוקר. יהונתן בן חיים,
גלידה וקורנפלקס בלולו אנד קו/יהונתן בן חיים

בשבוע שעבר נסגרו הדלתות של ה-Cereal Killer Cafe, אחת האטרקציות הקולינריות הידועות של לונדון בשנים האחרונות, שסחפה אליה לא מעט תיירים והיפסטרים, שרצו לנסות את אחד ממאות טעמי הקורנפלקס שהציע המקום, שהיה מעוצב בסגנון שנות ה-90, ובעיקר להעלות תמונה לאינסטגרם. אבל בחמש וחצי השנים שפעל העסק, בשני מוקדים שונים בלונדון, הגישו בו אינספור מנות קורנפלקס, חלקן מסוגים אייקוניים ומוכרים מאוד, וחלקם נדירים ונחשבים "קורנפלקס לאספנים".

הסיריאל קילר קפה שנחשב אחד מהקורבנות הקולינריים של הקורונה בלונדון, הוא דוגמה אירופאית אחת קטנה לתופעה אמריקנית נרחבת. בכל עיר גדולה בארצות הברית תוכלו למצוא בית קפה או דוכן קורנפלקס מפורסם, CEREALITY ביוסטון טקסס, MIX N MUNCH בפסדינה קליפורניה, KITH TREATS בניו יורק, או BOWL-N-SPOON באוקלהומה, ויש עוד עשרות, מפורסמים יותר או פחות כשבכולם תוכלו להתענג על מגוון כמעט אינסופי של סוגי קורנפלקס אייקוניים ועל לא מעט קינוחים נוספים כמו גלידות, מילקשייק, קאפקייקס, כשהכל על טהרת הקורנפלקס. האמריקאים מאוד אוהבים קורנפלקס, אפילו יותר נכון לומר: מעריצים. תשאלו את ג'רי סיינפלד.

כמו כל דבר טוב גם זה מגיע אלינו באיחור. היום בשעה חמש אחה"צ ייפתחו הדלתות של Lulu&co, בר דגני הבוקר הראשון בישראל שישלב דגני בוקר מהארץ ומהעולם עם גלידת ג'לטו איטלקית. זה תהליך הכנה שנשמר בסוד ונעשה במכונה שיובאה מניו יורק בה יערבבו לכם את הגלידה עם דגני בוקר לבחירתכם וכל מיני תוספות. כמו ברי דגני הבוקר הטובים בעולם, גם לולו אנד קו מתהדרת בקו עיצובי אינסטגרמי למדי, אבל הפעם מדובר בקווים נקיים, צבעים לבנים, וסגנון עיצובי שנע בין אורבני לתעשייתי.

לולו אנד קו בר דגני בוקר. אנטולי מיכאלו,
בר דגני בוקר/אנטולי מיכאלו

בתפריט של המקום יש מנות שהגיעו לעולם לאחר חודשים של עבודה בעזרתם של הקונדיטור ערן שוורצברד והשף גלסייר חיים חן. איך זה עובד? אתם בוחרים דגני בוקר, בוחרים את הגלידה (שמנת וניל או בצק עוגיות) ואת התוספות, ונותנים למכונות של Lulu&co להכין עבורכם את המנה. התוצאה שמתקבלת היא כוס גלידה רכה (אמריקאית, כמו שאוהבים לקרוא לזה כאן), מעורבבת בדגני בוקר שמוסיפים פריכות, ותוספות שנותנות עוד טעמים (24 שקלים).

יש כמובן גם קערת דגני בוקר עם חלב, עד שלושה סוגים לבחירה (16 שקלים), שתוכלו להתענג עליה אם אתם אוהבים את זה פשוט וטוב כמו פעם, יש אפשרויות כמו צ'יריוס, קוקו פאבלס חמאת בוטנים, סיני מיניז, פרוסטיז, טריקס, כריות, פרוט לופס, פרנץ' טוסט קראנץ', אפל ג'קס ועוד המון סוגים מפורסמים. על כל זה תוכלו לשים תוספות כמו מרשמלו בטעמים, קורנפלקס מצופה שוקלד, דובונים, פניני שוקולד, אוראו, פופקורן מתוק, בייגלה מצופה ועוד, ורטבים כמו רוטב תות, דובדבנים, קרמל מלוח, חמאת בוטנים, שוקולד, טחינה דבש ועוד.

יש גם גלידות מגנום תוצרת בית בטעמים של קורנפלקס עם חלב, צ'יריוס עם חלב, סיני מיני עם חלב ועוד, וגם מגנום בטעם כריות עם חלב (16 שקלים), ולחובבי הגרסאות הבריאות יותר של קורנפלקס יש גם שילובים של גלידת יוגורט עם דגני פיטנס פירות ודבש או סילאן ופירות ללא תוספת סוכר. השמועה אומרת שגם טבעונים או צליאקים יכולים למצוא את עצמם אם יבקשו עזרה מהעובדים במקום.

Lulu &co, רוטשילד 37 ( פינת יבנה ) תל אביב, שעות הפעילות בימים א'-ה' 12:00-02:00, יום ו' 10:00 עד כניסת שבת, מוצ"ש שעה אחרי צאת השבת, 03-5528282

עוד בוואלה! אוכל

חמישה מקומות חדשים בשוק הכרמל

לכתבה המלאה
לולו אנד קו בר דגני בוקר. יהונתן בן חיים,
כל סוגי הקורנפלקס/יהונתן בן חיים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully