וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישה מיזמים קולינריים קטנים בעידן הקורונה

30.9.2020 / 12:50

בעוד המסעדות נשארות סגורות ומשלוחים הפכו למנוע העיקרי של הכלכלה הקולינרית, אנחנו מפרגנים בכתבה נוספת בסדרה, לחמישה מיזמים קולינריים קטנים וביתיים האופייניים לתקופת הקורונה. תמצאו לכם אחד שעושה לכם את זה ותזמינו

הקונדיטוריה הקטנה של אסנת מנשה

אסנת מנשה, עורכת דין במקצועה חזרה לארץ אחרי כמה שנים של עבודה במטה האו"ם בניו יורק ומצאה את עצמה מחפשת עבודה בדיוק כשפרצה הקורונה. מאז ומתמיד היא אהבה לאפות, היא אוהבת שוקולד באופן מוגזם, ובתקופת מגוריה בארצות הברית הכירה לעומק את עולם הקינוחים האמריקאי, כל אלו הובילו אותה להגשים חלום ישן ומתוק ולאחרונה היא הקימה את הקונדיטוריה הביתית קטנה שלה Oski's. היא מציעה שם מגוון גדול של עוגות וקינוחים במחירים נוחים, כמו מקרונים, קאפקייקס, מוסים, טארטים, פחזניות, דונאטס, עוגות גבינה, עוגות יומולדת, שמרים ועוד. אחד הקינוחים המגניבים שהיא מכינה זה קאפקייק הפתעה, קאפקייק שוקולד ענק ששוברים עם פטיש ובפנים מתחבאות מלא הפתעות טעימות כמו קאפקייקס קטנים, כדורי שוקולד, דונאטס ועוד. היא יכולה להתאים קינוחים לכל תקציב שיש לכם וכמובן לתכנן יחד אתכם את עוגת יום ההולדת שאתם חולמים עליה. אסנת מכינה גם קינוחים ללא מוצרי חלב, טבעוניים, ללא גלוטן וללא סוכר, אז תרגישו חופשי לאתגר אותה. כרגע המשלוחים בתוספת תשלום באזור תל אביב בלבד.

הזמנות דרך עמוד האינסטגרם שלה או בטלפון 054-6349029

בקבוקי הקוקטיילים של רועי ומאיה

אחרי שנים בתחום המסעדנות, רועי שמואלי ובת זוגו מאיה החליטו לנצל את רוח התקופה ולפתוח את Botanica, מיזם תל אביבי של מארזי קוקטיילים תוצרת בית ועד הבית. הקוקטיילים שלהם מורכבים מחומרי גלם איכותיים ובתוספת תמציות עשבים ופרחים שהם רקחו בעצמם כדי להעצים את הטעמים ולייצר חוויה של ממש. הם יצרו תפריט קטן ומשגע של שישה קוקטיילים שמגיעים בבקבוקי זכוכית חומים ממותגים מקסים, יש למשל ווייט פייג' המבוסס על ג'ין, ליצ'י, ליים, סודה ובזיליקום, קוקטטיל שמוגדר כטרופי חמצמץ ומתקתק (48 שקלים), או קוקטייל מאמאסיטה על בסיס טקילה, ליקר תפוזים, מנגו, ליים וצ'ילי חריף, או מה שהם מגדירים קוקטייל מתקתק חריף ומעקצץ (48 שקלים). למי שמתגעגע ליוון יש קוקטייל מודרן גריק על בסיס אוזו, דבש וטימין, תפוזים, ומגיע עם תמצית נענע קטנה בצד, קוקטייל אניסי הדרי ומרענן (44 שקלים) ועוד נוספים. כל הקוקטיילים מגיעים עם תמצית טעם קטנה ומיוחדת שתצטרכו להוסיף לכוס, כשהאריזה מתכלה והבקבוקים ניתנים לשימוש חוזר עם מדבקה שניתנת להסרה בקלות.

הזמנות דרך עמוד האינסטגרם או בטלפון 050-2557257

עוד בוואלה!

לפרגן זה טעים: חמישה עסקים ביתיים קטנים

לכתבה המלאה

מארז הבראנץ' החיפאי של ארז גולקו

לזוג החיפאי ארז ונטאלי גולקו יש לא מעט מיזמים קולינריים ידועים, אם אלו הסיורים הקולינריים שהם עורכים בואדי ניסנאס או מארזי השוק המשגעים שהם החלו לשלוח בתקופת הקורונה לפודיז נלהבים. אבל עכשיו הם יוצאים בפרויקט בראנץ' מקסים, כאשר בכל סוף שבוע ניתן להזמין מהם מארז זוגי של ארוחת בראנץ' ענקית שכוללת גם שיתוף פעולה עם בורקס ארליך שמוסיף למארז מאפים ובורקסים טריים מהתנור. במארז מקבלים בעצם כל מיני תוצרים טריים משוק ואדי ניסנאס, וכל מיני סלטים, ממרחים, ומאכלים קטנים שנטאלי וארז מכינים בעצמם. יש גבינות בוטיק שנבחרו בקפידה, יין ישראלי, דגים טריים ופירות, הכל נאסף ונארז בארבע ידיים מוכשרות. את הבראנץ הזוגי שמחירו 400 שקל לזוג אפשר כרגע להזמין רק מראש ורק לסוף השבוע. אפשר להוסיף למארז עוד דברים טעימים בתוספת תשלום, שווה לדבר עם ארז ונטאלי.

הזמנות דרך אתר האינטרנט או בטלפון 052-3777955

מגשי האירוח של Artaste

נכון שאנחנו הרבה פחות מארחים בתקופה הנוכחית, אבל עדיין יש ימי הולדת ואירועים חשובים שאנחנו לא יכולים שלא לחגוג בצורה כזו או אחרת. לעפרה ויניב שבח יש עסק של מגשי אירוח שנקרא Artaste שבימי שגרה היה עובד הרבה עם חברות גדולות. תקופת הסגר והעבודה מהבית גרמה להאטה משמעותית בהיקפי העבודה שלהם והם החליטו לראות את הצד החיובי ולקחת את ההזדמנות להיחשף לקהלים חדשים ואצל אנשים פרטיים. הם מציעים מגוון של קופסאות אירוח שאפשר פשוט לפתוח ולהגיש, הכל ברמה מאוד גבוהה ועם הקפדה על הפרטים הכי קטנים. את המגשים ואת האוכל בכלל אפשר להתאים במיוחד לכל אירוע, אם זו ברית, אם זה יום הולדת חשוב או מסיבת רווקות למשל, הכל לפי כמות האנשים וגם ניתן להתאים את האוכל כך שיהיה נטול גלוטן או טבעוני, או כל מגבלה אחרת שיש לכם. בתוך המארזים ועל פי הבחירה שלכם תמצאו מגוון של טאפסים, כריכונים קטנים, מאפים מלוחים, סלטים בכוסיות, קישים קטנים, טארטלטים מתוקים, מיני פטיפורים, ועוד מגוון גדול של מאכלים קטנים וטעימים.

הזמנות דרך אתר האינטרנט או בטלפון 09-7738388

מארזי הקינוחים והקישים של עמוס שדה

עמוס שדה הוא שף פטיסרי הקורא לעצמו עמוסרי, בוגר בית הספר לבישול דנון, ויש לו עסק קטן ומתוק לקינוחים, וגם קצת מלוחים, באזור רחובות והסביבה. מדי שבוע הוא מפרסם באינסטגרם שלו תפריט קטן של קינוחי ויטרינה מרהיבים ביופיים שנארזים יחדיו למארז מרשים ומפתה. הקינוחים לא קבועים ומתחלפים על פי פירות העונה והיצירתיות של עמוס, כך למשל יש פלזייר פיסטוק משוקולד חלב, אגוזי לוז ופיסטוק, או פחזניות קרם פטיסייר וניל מצופות בטעמים שונים, טארט אגסים, או טארט פירות העונה, ניו יורק צ'יז קייק אישית, טארט לימון וליים, בנופי פאי בסגנון מיוחד של עמוס ועוד המון הפתעות שמשתנות כל הזמן. יש גם גזרה מלוחה של קישים עם אפשרויות כמו קיש 5 גבינות עם רוקפור צאן של יעקבס, פרמזן ובלנד סודי של 3 גבינות צהובות קשות שרק עמוסרי ושרה מהמעדניה יודעים, או קיש בטטה צלויה בטימין, קיש ברוקולי טרי וגבינת עיזים ועוד (150 שקלים).

הזמנות דרך עמוד האינסטגרם או בווטסאפ 050-6499557

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    5
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully