וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשתו משהו: מארזי אלכוהול לסוכה ולסגר

3.10.2020 / 8:30

כבר בסגר הקודם הבנו שאין דרך טובה יותר לעבור את התקופה הזאת חוץ מלשתות. עכשיו בשילוב עם סוכות, יש לא מעט אופציות של מארזי אלכוהול שווים - בירות, יין, קוקטיילים ועוד, שתוכלו לפנק בהם את עצמכם או מישהו שאתם מתגעגעים אליו

מארזי הקוקטיילים של ספייסהאוס

מארזי הקוקטיילים של ספייסהאוס. באדיבות המסעדה,
המארז היפה של ספייסהאוס/באדיבות המסעדה

כבר תקופה שבר הקוקטיילים הספייסהאוס מככב בוולט עם מארזי הקוקטיילים הנהדרים שלו, למי שרוצה לערבב לעצמו את הקוקטיילים בזמן שהברים סגורים, ועדיין ליהנות מקוקטייל איכותי של חבורת מיקסולוגים מקצועית. במיוחד לקראת תקופת החגים יצרו שם שני מארזים, אישי (149 שקלים) ומשפחתי (349 שקלים), ושילבו בכל מארז ארבעה קוקטיילים מוצלחים. אפשר גם להזמין קוקטיילים אישיים או משפחתיים בנפרד מהמארזים. בין הקוקטיילים יש שם למשל דקירי רימונים חמוץ מתוק שמגיע עם כמה ורדים יובשים להגשה, או גי'ן וטוניק תפוחים צלול אבל מתובל בוורמוט ותבלינים, או Grape Holiday Punch עם טקילה משובחת, מיץ ענבים וג'ינג'ר. המארז מגיע בקופסה ממותגת יפה והבקבוקים יפהפיים וניתנים לשימוש חוזר.

הזמנות דרך אתר האינטרנט ספייסהאוס או דרך וולט

מארזי היין של יקב הרי גליל

יקב הרי גליל. שני הלוי,
מארזים של יקב הרי גליל/שני הלוי

יקב הרי גליל מציע לכבוד החגים והסגר מגוון מארזים שמכילים מעבר ליינות גם מוצרים נלווים להשלמת החוויה. המארזים מתאימים לצריכה ביתית וגם כמתנה לחג ומוצעים ברמות מחיר שונות בהתאם לתכולת המארז. למשל מארז ליום סתווי עם 3 בקבוקי יין מסדרת גליל - קברנה סוביניון, מרלו ובלנד אדום, כירבולית, חוברת שעם ועט, מארז פופקורן למיקרוגל, זוג כוסות יין ופותחן (160 שקלים), או מארז סוף הקיץ עם בקבוק יין יראון רוזה, מגבת חוף עגולה ומעוצבת, קולבאג שקוף לקירור היין, זוג כוסות יין ופותחן (168 שקלים), או מארז יין לשישי עם יין אלון מסדרת גליל, מפת שולחן, זר פרחים מיובשים, זוג כוסות יין ופותחן (249 שקלים). כדי לרכוש את המארזים יש להצטרף למועדון הלקוחות של הרי גליל בחינם. מחיר משלוח 35 שקלים וזמן אספקה עד 7 ימי עסקים.

הזמנות באתר של יקב הרי גליל

עוד בוואלה!

חמישה מיזמים קולינריים קטנים בעידן הקורונה

לכתבה המלאה

מארזי הבירה של בירבזאר

החבר'ה המעולים של בירבזאר כבר מזמן הבינו שמה שיציל אותנו בסגר זה כנראה אלכוהול והעלו לאתר שלהם מקבץ ענק של מארזי בירות ממותגים בהרבה הומור שישמשו אתכם נאמנה בסוכה או בבית, אבל גם יהיו המתנה המושלמת לכל מיני אירועים וסיבות מגוונות שתרצו לשלוח לחברים שלכם בירה מתנה. המארזים מכילים 8 בקבוקי בירה מהקולקציה הנפלאה של בירבזאר וביניהן בירות מוכרות ואהובות כמו חתול שמן, דודהש'ך, בינדי או גאלאגר, בשילובים שמתאימים כמו מארז ראש השנה בתוספת בירת דבש עם חוברת צביעה לחגים, או מארז ליגת האלופות עם מאנץ' מלוח ועוד (99-179 שקלים). בירבזאר שולחים לכל הארץ ב-2 עד 4 ימי עסקים, עם הקדשה אישית ללא תשלום, מה שהופך את המארז גם למתנה המושלמת.

הזמנות באתר האינטרנט של בירבזאר

מארזי האלכוהול של BLEND

מארזי האלכוהול של BLEND. MarketME,
מארז בירה וטקילה/MarketME

אם אתם דווקא מחפשים מגוון גדול של אלכוהול ולא רוצים להתמקד רק בבירות או יין אז אתר BLEND מציע מגוון מארזי אלכוהול מיוחדים במשלוח עד הבית. למשל מארז וויסקי ג'יימסון וג'ינג'ר אייל (115 שקלים, מארז בריזר תפוח עם שמפניירה ממותגת מגניבה (85 שקלים), מארז ג'ין וטוניק עם ביפיטר וכוס תואמת (140 שקלים), מארז קובה ליברה עם רום הוואנה קלאב, בקבוקי פפסי וכוס מגניבה (140 שקלים). יש גם מארז בירה סול וטקילה שמגיע עם נאצ'וס (160 שקלים) ומארזי יין נחמדים כמו מארז יין התססה פראית של סגל שמגיע עם סכין שף מתנה (150 שקלים) או מארז יין SPECIAL RESERVE ברקן עם בקבוק ספיישל רזרב קברנה סוביניון, בקבוק ספיישל רזרב מרלו וסט אביזרי יין (150 שקלים) ועוד המון מארזים, כל הממשק נוח מאוד עם כל המידע מונח לפניכם.

הזמנות באתר האינטרנט של בלנד

מארזי היין של יקב רמת הגולן

יקב רמת הגולן. טל סיוון ציפורין,
מארז יין לסוכה/טל סיוון ציפורין

יקב רמת הגולן מציע מארזי יין במשלוחים שמתאימים במיוחד לסוכות אשר מכילים מעבר ליינות עוד כמה דברים קטנים ומגניבים, כמו מארז סוכות חגיגי, הכולל את מיטב היינות לאירוח בסוכה, גם אם הפעם זה אירוח רק של עצמכם, עם יינות כמו גמלא סירה 2017, גמלא ריזלינג 2019, גמלא טמפרניו 2017 , שתי כוסות יין, פותחן צבעוני וערכת יצירה לקישוט הסוכה המכילה כדור אורגמי מנייר וושרשרת דגלים לצביעה (189 שקלים), או מארז גמלא בקטנה הביתה - חווית שתייה חמודה בבית עם מגוון חצאי בקבוקים כמו גמלא שרדונה 2019, גמלא סנג'ובזה 2016, גמלא סירה 2016 גמלא קברנה סוביניון 2015, גמלא קברנה סוביניון, מרלו 2016 פותחן מקצועי וכובע רשת (168 שקלים). ויש גם מארז יין מהודר כרם יחידנ י- המארז מגיע בקופסת עץ לשלישיה יחד עם ירדן קברנה סוביניון כרם בראון 2016, ירדן סירה כרם בראון 2016 וזוג כוסות (425 שקלים).

הזמנות באתר האינטרנט של יקב רמת הגולן

מארז הקוקטיילים האלגנטי של אימפריאל

בר הקוקטיילים המצוין אימפריאל משיק את Imperial Bottle Service, שלושה מארזי קוקטיילים ממותגים בצורה אלגנטית ויפה שמציעים בעצם קוקטייל יחיד (175 שקלים), שניים (290 שקלים) או שלושה (350 שקלים) שתוכלו להזמין אליכם הביתה או לשלוח לחברים בצירוף ברכה ממותגת גם היא. בכל מארז תוכלו לבחור את הקוקטיילים המועדפים עליכם עם אפשרויות כמו MAMASITA CALIENTE, קוקטייל חמוץ מתוק על בסיס טקילה עם שרטרז צהוב, פסיפלורה, אגבה וליים, או SAGE OF THE WOODS, קוקטייל מרענן, חמצמץ ועשבוני שהוא שילוב בין מרווה, לוניל ורוזמרין עם ג'ין בומביי וסיינט ג'רמיין, או K-RUSH, קוקטייל מריר וחמוץ אבל עם קיק פירותי מתקתק על בסיס וודקה, מרטיני, אננס, ליים הל וקצת מזקל מעושן ועוד אפשרויות. המארזים מגיעים עם כוסות מהודרות וקישוטים תואמים לקוקטייל כך שתרגישו ממש מקצוענים.

הזמנות באתר האינטרנט של אימפריאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully