וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשף טריק גאוני שמחיה גזר ישן ומרקיב והופך אותו לאכיל - בחמש דקות

10.10.2020 / 23:45

יש לכם במקרר גזרים שכבר נראים גמורים? אל תמהרו לזרוק אותם. אישה שיתפה בטיקטוק טריק שלטענתה מחזיר את הגזר לחיים, וכל מה שאתם צריכים זה... מים

טריק להחזרת גזר ישן למצב חדש/TikTok/lottiedalziel

אישה שיתפה בטיקטוק טריק שהיא מצאה שהופך לטענתה גזר ישן ורך לאכיל, קראנצ'י ורענן וכל מה שצריך בשביל זה - זה מים. לוטי דליזל מסידני, אוסטרליה, הראתה לצופים שלה פטנט חכם שדורש רק כוס מים וחמש דקות של עבודה.

בסרטון הויראלי שלה שצבר כבר מעל למיליון וחצי צפיות, לוטי כתבה: "יש לכם גזרים ישנים ומיובשים במקרר? ובכן, אל תזרקו אותם, הם כנראה רק התייבשו. שימו אותם בתוך מים למשך חמש דקות וזה עושה את העבודה. הם כמו חדשים".

צפו בפטנט

ואכן בסרטון ניתן לראות כיצד היא משרה את גזר שנראה גמור בתוך קערה של מים במשך חמש דקות והגזר הופך להיות מוצק ורענן הרבה יותר.

הצופים ניסו את הטריק הזה והיו די נלהבים. אחד מהם כתב: "זה עובד, זה קודם כל עוזר לקלף אותם". "זה עובד אבל רק אחרי מספר שעות", כתב אחר. היו כאלה שטרחו להסביר שמה שקורה פה זה תהליך של אוסמוזה בה המים מהצנצנת נספגים בחלקים לחלקים המלוחים יותר של הגזר. בעוד שחלק מהגולשים הטילו ספק ביעילות הטריק ואמרו שעדיף פשוט לזרוק את הגזר, אחד מהצופים שיתף את השיטה שלו לשמירה על טריות הגזר ואמר שהוא "שומר את הגזרים במים במקרר. אני מחליף את המים כל שבו והם נשמרים לי לתקופה ארוכה. זה עובד גם עם סלרי".

מה אתם אומרים?

טריק להחזרת גזר ישן למצב טוב. TikTok/lottiedalziel, צילום מסך
הגזר לפני ואחרי/צילום מסך, TikTok/lottiedalziel

האם תנסו את טריק הגזר?

זה גאוני. אני אנסה
זה מוכר
אין מצב שאנסה
1289 משתתפים
  • עוד באותו נושא:
  • גזר
  • גזרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully