וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 משלוחים חדשים ומפתיעים

5.10.2020 / 12:30

עוד ועוד מסעדות ברחבי הארץ מצטרפות לפתרון האפשרי היחיד לתקופה ומציעות משלוחים. נכון שאנחנו חולמים על יותר, אבל בינתיים נסתפק בזה ונגיד תודה

המחתרת התאילנדית, פרדס חנה

סלטים אסיאתיים. עידו שחם, מערכת וואלה! NEWS
התאילנדית של פרדס-חנה כרכור עד הבית/מערכת וואלה! NEWS, עידו שחם

המחתרת התאילנדית לא נתנו לעצמם לנוח יותר מדי והשיקו בימים האחרונים תפריט משלוחים חדש תחת הכותרת "הסגר השני". בתפריט יש מגוון לא גדול של מנות, אבל כל מנה היא מצוינת, החל ממנות קטנות כמו פופיה גונג שהוא אגרול שרימפס וסרטנים (49 שקלים) או פיק גאי שהן כנפי עוף תאילנדיות במרינדה של ג'ינג'ר ושום (42 שקלים), או סלטים כמו יאם סום-או שהוא סלט של פומלה מפורקת ושרימפס ים חלוט (56 שקלים) או סלט סום טאם המוכר והאהוב עשוי מפפאיה ירוקה וקלחי תירס טרי וירקות נוספים (42 שקלים). בגזרת האוכל החם יש את כל החשודים המיידים כמו קארי מאסאמן, מרק טום יאם פירות ים, פנאנג פלה עם מורנינג גלורי ודלעת יפנית, פאד קפאו, פאד סי או ועוד (59-79 שקלים). המחתרת פועלת כרגע בשעות 18:00-21:00 בימי ראשון, ו-12:00-21:00 בשני עד חמישי ומגיעה למגוון ישובים רחב מסביב לפרדס חנה, קיסריה, חדרה ובנימינה עם מינימום הזמנה של 120 שקלים, תיצרו איתם קשר ותוודאו שאתם נמצאים באזור המשלוחים.

המחתרת התאילנדית, 051-2020590

סנטה קתרינה, תל אביב

סנטה קתרינה. דרור עינב
עד הבית/דרור עינב

הקורונה הוציאה החוצה אל אוויר המשלוחים כמה מסעדות שלא היינו מדמיינים בחיים שהאוכל שלהם יגיע אלינו עד הבית. אבל משבר הקורונה מחייב חשיבה יצירתית וחיובית, במיוחד בקרב מסעדנים, ובסנטה קתרינה, מסעדתו האהובה של תומר אגאי, החליטו להצטרף לוולט ולהציע כמה מהמנות האייקוניות של המקום במשלוחים. יש שם למשל את הירקות הצלויים מהטאבון עם טחינה הר ברכה (59 שקלים), סביצ'ה בסגנון ערבי עם טונה אדומה, בורגול וציזיקי מקישואים צלויים (59 שקלים), רביולי לאבנה (78 שקלים), מנת הספגטי קלאמרי הוותיקה והאהובה (88 שקלים), ויש גם בשרים כמו קבב טלה, מעורב עגל ומינוט סטייק, פיצות נהדרות מהטאבון, ועוד אפשרויות שפעם היינו מתענגים עליהן על שולחנות המסעדה וכעת נוכל להתענג עליהן על שולחן הסלון שלנו.

סנטה קתרינה, הזמנות דרך וולט

עוד בוואלה!

10 משלוחים שיעשו לכם את הסגר השני

לכתבה המלאה

נאיה, בית נקופה

נאיה. דרור עינב, דרור עינב
שינוי הכיוון של מסעדת נאיה/דרור עינב, דרור עינב

נאיה, שמגדירה את עצמה מסעדת הרים אסיאתית, משיקה לא רק שירות משלוחים באזור בית נקופה והרי ירושלים, היא גם יוצאת עם סדרה חדשה של המבורגרים. ההמבורגרים נצלים על גריל פחמים יפני מסוג רובטה יאקי ומוגשים לצד תפוחי אדמה טוגראשי או צ'יפס הולנדי פריך, אבל כמובן שגם כל יתר התפריט של נאיה זמין למשלוח, כשמדובר כמובן בתפריט אסיאתי רחב עם מנות של אטריות, לחמניות מאודות, קארי, אורז, וסושי מכל הסוגים. אבל אין ספק שהאלטרנטיבה החדשה של ההמבורגרים נראית מפתה עם אפשרויות כמו המבורגר קוריאני - קציצת בקר בגלייז קוריאני, כרוב סגול, בצל מוחמץ, מיונז קוריאני, מלפפונים חמוצים (68 שקלים), המבורגר פרגית ויאטנמית בגריל במרינדת למון גראס וסוכר דקלים, מיונז ירוק, חמוצים, צ'ילי טרי, נענע וכוסברה (68 שקלים), או המבורגר טבעוני מקציצה של קטניות, ויש גם המבורגר קלאסי, קציצה, חסה בצל ועגבניה (68 שקלים). נאיה פועלת בימים א'-ה' בין השעות 12:00 עד 22:00, ואת אזורי המשלוחים והתפריט תוכלו לבדוק כאן.

נאיה, 02-9900071

מפגש אושר- חומוסיה וטרטוריה איטלקית, תל אביב

מפגש אושר. אלון מסיקה,
החומוס של אבו אושר/אלון מסיקה

מזה זמן מה שבנצי ארבל משתעשע עם תפריט איטלקי חמוד בסופי השבוע במפגש אושר, הפלאפליה המעולה שיש בה הרבה יותר מפלאפל ברחוב קינג ג'ורג' בתל אביב. אז לאחרונה גם מפגש אושר הצטרפו למשלוחים של וולט תחת השם אבו אושר, שם יש תפריט חמוד של ארבע מנות חומוס- חומוס רגיל, משאוושה, חומוס לאבנה וחומוס סלט (30-39 שקלים). מושלם לחובבי החומוס למיניהם. אבל עכשיו גם תוכלו להזמין את התפריט האיטלקי של הטרטוריה שמשתלטת על מפגש אושר כל סוף שבוע, או איך שבנצי קרא לה - כפרה מיו. יש שם ארבע מנות פסטה טרייה שנעשית בעבודת יד, פסטה פיצ'י עם עגבניות, חצילים וגבינת ריקוטה, פסטה עגבניות ופאנצ'טה, רביולי ריקוטה כמהין, ופסטה קרבונרה להכנה ביתית ב-4 דקות (65-72 שקלים). יש גם עוגת פיסטוק לקינוח שיכולה להיות סיבה מספיקה בפני עצמה להזמין משלוח.

אבו אושר, הזמנות דרך וולט
כפרה מיו, הזמנות דרך וולט

תלפיות, חיפה

מסעדת תלפיות, שוק תלפיות חיפה. אפיק גבאי,
מסעדת תלפיות בזמן אחר/אפיק גבאי

החמארה החיפאית הידועה תלפיות עושה גם היא חישוב כיוון מחדש ומציעה תפריט כריכים המבוססים על דגה טרייה שאילן פרון מצליח לשים עליה את ידיו מדי יום. התפריט משתנה על פי ההיצע של הדייגים, אבל יכול לכלול למשל ג'בטה של קבב בורי עם ציזיקי ושום קונפי (46 שקלים), או ג'בטה של טרחון כבוש, עם איולי, חרדל ורוקט (56 שקלים), יש גם ג'בטה של קלמארי ושרימפס קונפי עם לאבנה יוגרט (58 שקלים), או ג'בטה בסגנון אקמק טורקי עם פילה מושט צרוב, כרוב כבוש ואריסה של עגבניות מותססות (52 שקלים). במשלוחים של החמארה תוכלו למצוא כמה אפשרויות של אלכוהול, כי עם האוכל הזה אנחנו רגילים לשתות, ויש גם סלט חמציץ, ועוד הפתעות שכל יום משתנות ומתעדכנות בהתאם להיצע. מומלץ להתקשר ולהתעדכן. תלפיות פועלת כרגע בימים א'-ה' בחיפה והסביבה. כדאי להתקשר לפרטים נוספים.

תלפיות, 04-6992296

מלגו ומלבר ובר הג'ונז, תל אביב

מלגו ומלבר. באדיבות המסעדה,
צילום באדיבות המסעדה/באדיבות המסעדה

מוטי טיטמן ובן רינג החליטו לחבר בין מסעדת מלגו ומלבר שלהם לבין הבר החדש שפתחו לאחרונה, בר הג'ונז בשוק לוינסקי. לכבוד הסגר השני הם יצרו תפריט משלוחים שמביא את העולם הקולינרי של מלגו ומלבר וכמה מנות שמוגשות בבר החדש. יש למשל מנת דגים כבושים עם כוסברה, זרעי עגבניה ובצל ירוק; סלמון מעושן קונפי עם שום קונפי מתוק; יש תפריט סנדוויצ'ים שלוקח השראה ממעדניות עם לחם ראסטיק מחמצת שהוא קריספי מבחוץ ורך מבפנים ובפנים יש למשל קציציות דגים ברוטב אדום עם יוגרט סחוג וכוסברה או עוף ברוטב בברקיו קוריאני עם סלט כרוב במיונז, בצל סגול מוחמץ ועלי רוקט. מהתפריט של הג'ונז הביא טיטמן את נקניק הברזאולה שמכינים במקום בייבוש בתליה של חודשיים עם חרדל חלק ומלפפון חמוץ ביתי או את בטטה לבנה אפויה עם מרווה, יוגרט עיזים, סחוג בייתי וציר עוף חום, מנה שיכולה להיות גם צמחונית בלי ציר עוף. ויש גם את פיצה מבצק שנח 48 שעות עם תוספות כמו פפרוני אריסה חריפה או פיצה ביאנקה וירוקים כמו זוקיני, תרד, קייל ועוד (39-68 שקלים).

התפריט יושק החל יום חמישי הקרוב בוולט

אלחנן תרבות לחם, פרדס חנה

אלחנן. אפיק גבאי,
הלחמים של אלחנן/אפיק גבאי

המאפיה הנפלאה אלחנן תרבות לחם מציעה משלוחים באזור פרדס חנה, אזור התעשייה קיסריה, מודיעין מכבים ורעות ועוד אזורים, במינימום הזמנה של 200 שקלים. אפשר להזמין את המאפים המתוקים שנאפים מדי בוקר, כולם על בסיס חמאה, ביניהם למשל קווין אמאן, בבקה שוקולד, בוסטוק ממולא קרם שקדים, קרואסון כנאפה או סטיקי באן ועוד. יש גם הרבה מאפים מלוחים כמו בורקס זעתר וג'יבנה, פוקצ'ות עם כל מיני תוספות, מקלות גבינה ועוד. יש גם כריכים נחמדים אבל גולת הכותרת של המקום כמובן היא הלחמים המיוחדים, ויש גם תפריט של מאפים לשישי. באלחנן אפשר להזמין מהיום להיום או לעשות הזמנה מתוזמנת למחר, וגם בתוספת תשלום הם יכולים להגיע לכל חלקי הארץ, כדאי להיכנס לאתר ולבדוק.

אלחנן תרבות לחם, 054-8347992

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully