וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנס של 5000 שקל וסגירה לשבוע: העונש של מסעדת חליל ברמלה

5.10.2020 / 17:50

מסעדת חליל ברמלה נסגרה היום לשבוע, וספגה קנס של 5000 שקלים, לטענתם רק בגלל 3 אנשים שעמדו מחוץ לבית העסק. "אולי כשנחזור נקרא לעצמנו חומוס גילה גמליאל ואז נוכל לעשות מה שנרצה"

אלופי החומוס: חומוס חליל, רמלה. אפיק גבאי,
החומוס של חליל, נסגר לשבוע/אפיק גבאי

למרות הקשיים הרבים שמשבר הקורונה גורם לעסקים הקטנים בכלל, ולעסקי המזון בפרט, נדמה שהפקחים לא מקלים על חייהם של אותם עסקים שמנסים לשרוד, נהפוך הוא. כבר בסגר הקודם, עלו סיפורים על התעמרות של פקחים בעסקים, על קנסות מופרכים שאין ביכולתם לשלם, שחלקם אכן בוטלו בהמשך. אבל עוד סגר נפל עלינו ושוב חוזר הניגון. הקורבן הפעם היא מסעדת חליל הוותיקה והאהובה מרמלה, שמפרסמת בטוויטר, את שאירע היום, בציוץ שהפך תוך מספר שעות לויראלי במיוחד.

בפוסט מספרים במסעדת חליל, שלמרות הקושי הרב של מסעדה בפריפריה לשרוד, הם הצליחו להקים מערך משלוחים, שמגיע אפילו לת"א ועמדו בתקנה של אי מכירת טייק אווי, אך למרות זאת ספגו קנס בגובה של 5000 שקלים, וסגירה לשבוע, מה שיפגע גם בהכנסות הצפויות לשבוע הקרוב, זאת בגלל 3 אנשים, לטענתם, שעמדו מחוץ לבית העסק, ועוררו אצל הפקחים חדש, שבמקום מתבצע טייק אווי.

אלופי החומוס: חומוס חליל, רמלה. אפיק גבאי,
אם היו קוראים לנו חומוס גילה גמליאל, דברים היו נראים אחרת/אפיק גבאי

"תקציר: דו"ח של 5000 שקל וסגירה לשבוע. בימים שבהם מבטלים בלי הגיון אפשרות לעשות טייק אווי תוך שמירה על תקנות מרחק בטוח ועדיין לאפשר גישה למקומות הומי אדם בשביל מקוואות או תפילות, מסעדה שניסתה ככל יכולתה להתמודד עם המצב ועם המצאותה הנוראית בפריפריה - שהקימה מערך משלוחים תוך 24 שעות, ששמרה על מקומות העבודה של העובדים שלה למרות ירידה של עשרות אחוזים בהיקף העבודה וההכנסות, תוך שמירה על כל התקנות ככל יכולתה - נקנסת ב-5000 שקל ונסגרת לשבוע בגלל 3 אנשים שעמדו מחוץ לחלון".

"זה לא רק השבוע בלי ההכנסות, זה החומרים - זה ההזמנות שנעשו מראש, זה הפתיחה של קו תל אביב שעבדנו עליו כל כך כל כך קשה, בלי שאחת מחברות המשלוחים אפילו תסכים לדבר איתנו בטלפון והצלחנו להגיע ללקוחות במרחק שאף מסעדה בארץ לא עושה אליו משלוחים. והנה, שבוע על הספסל. אז כל הכבוד למקבלי ההחלטות, לעידן רול שהבטיח על גבי הפיד לעזור ולכל האחרים שלא מעניין להם את התחת איך עסק בפריפריה או בכלל אמור לשרוד בתקופה הזו. אולי כשאני אחזור אני אקרא לעצמי "חומוס גילה גמליאל" ואז אני אוכל לעשות מה שאני רוצה, כנראה. אני עדיין אהיה פה, אבל בלי מטבח, בלי לקוחות ובעיקר בלי הרגשה של תמיכה ממי שהכי היו אמורים להיות פה בשביל העסקים והענף. אוהבת, #רק_חליל"

עוד בוואלה!

גם בת"א הפקחים לא מרחמים

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully