וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 עסקים קטנים שהופכים את הסגר לנעים וטעים

14.10.2020 / 10:00

התקופה המאתגרת הזאת מאלצת אנשים רבים בתחום הקולינריה לחשב מסלול חדש. גם השבוע איתרנו חמישה עסקים קטנים ומשגעים שנולדו לאחרונה ושממש ממש כדאי לכם להכיר

מארזי קינוחים של מיכל פיקל. מיכל פיקל, באדיבות המצולמים
מארז הקינוחים של מיכל פיקל. מתנה מושלמת/באדיבות המצולמים, מיכל פיקל

מארזי הקינוחים המלכותיים של מיכל

מיכל פיקל שגיא, היא מעצבת מוצר וקונדיטורית בוגרת אסטלה. לתחום הקונדיטוריה הגיעה כשמאחוריה ניסיון של 13 שנה בתחום המתנות ללקוחות עסקיים. כל הנתונים הללו חברו לכדי מארזים מלכותיים שובי לב, ובהחלט יוצאי דופן בנוף האינסטגרמי. המארזים, שמשחקים על מוטיב נהדר של קלפי משחק, מתאימים לכל ארוע - יום הולדת, יום נישואים או סתם בשביל לשמח נסיך או מלכה בבידוד. חוץ מהאריזות היפות, המארזים מכילים קינוחים משובחים בעבודת יד ובעיצוב משגע: טארטלטים, פחזניות פטיסייר, מקרונים, ופריטים משלימים בתחום האלכוהול. הכל בעיצוב תואם למארזים.

הסטודיו של מיכל נמצא ברמת השרון, ניתן לאסוף בעצמכם או להזמין משלוח לאיזור המרכז. המחירים נעים בין 70 ל-600 שקלים, כתלות בגודל המארז כמובן.

פרטים נוספים ניתן למצוא באינסטגרם של מיכל, או בטלפון 054-4467407

מארז פריקסה. משה כהן, באדיבות המצולמים
מארז פריקסה להרכבה עצמית של העפולאי/באדיבות המצולמים, משה כהן

הפריקסה של העפולאי

משה כהן הוא הבעלים של קייטרינג מוצרלה העפולאי, קייטרינג חלבי לאירועים ולמגשי ארוחת בוקר, וכן של מוסא כנאפה עיברי, כנאפה בר הממוקם בעפולה אף הוא. קצת לפני הסגר הוא הספיק לפתוח מקום חדש בשוק מחנה יהודה, שנקרא העפולאי, שם הגיש מנות מסורתיות כמו בוריק, פריקסה, חמוצים, עלי גפן ועוד. הסגר אילץ אותו, כמו רבים אחרים, לחשב מסלול מחדש. הוא התחיל עם מארזים של ארוחות בוקר בשלושה גדלים, ומהר מאוד גילה את הצורך לתת מענה גם לשעות הצהריים. את הידע הרב שיש לו במגשי בוקר מפנקים, שילב עם מנת הפריקסה המצוינת שלו והתוצאה היא משלוחים, של מגשי פריקסה להרכבה עצמית. המארזים ארוזים בצורה יוצאת דופן ומעוררת תיאבון, כל רכיב ארוז בנפרד להרכבה עצמית, גם כדי לשמור על המוצר שיחזיק מעמד במשלוח, וגם כי תמיד יש את זה שלא אוהב משהו, כך שכל התוספות מגיעות בנפרד. במארז ישנן 6 לחמניות נהדרות, סלט ירקות, חמוצים, תפו"א, ביצים קשות, טונה, אריסה, לימון כבוש וממרח שום, הכל בעבודת יד כמובן.

המשלוחים יוצאים כרגע ממטבח הקייטרינג בעפולה, אך החל משבוע הבא יצאו גם מהדוכן בירושלים. כרגע, בעפולה והסביבה יש משלוחים כל ימות השבוע. לחיפה והקריות וכן לגוש דן יש ימים מרוכזים משתנים.

כדאי להתעדכן בחשבון האינסטגרם של משה

עוד בוואלה!

חמישה מיזמים קולינריים קטנים בעידן הקורונה

לכתבה המלאה
בל & קוקי. שרונה לווינבאום, באדיבות המצולמים
עוגיות הקורונה ההמותגות של שרונה/באדיבות המצולמים, שרונה לווינבאום

העוגיות של שרונה

שרונה לוינבאום התפרסמה בעבר ברשת בזכות סרטונים ויראלים של קינוחים מושחתים במיוחד. את האהבה למתוק היא ניתבה בימי הקורונה לשני עסקים קטנים של עוגיות. העסק הוותיק יותר, אשר פועל כבר מספר חודשים, נקרא קוקיט, דרכו ניתן להזמין מארזי עוגיות לעיצוב וקישוט, פתרון מושלם לילדים בבית. במארז מגיעים סט של עוגיות בצורות שונות, שקיות זילוף עם קרמים שונים בפנים וכל מיני קישוטים מגניבים, סוכריות גומי דפי יצירה, ואפילו צבעים נלווים. לאחרונה כאמור התווסף לסיפור עסק נוסף - בל&קוקי - מארזי עוגיות ממותגות בעיצוב אישי לכל אירוע. אנחנו שמנו עין על מארזי הקורונה ההיסטריים, מתנה מושלמת לאנשים שנמצאים בבידוד.

מחיר מארז לעיצוב וקידוט עוגיות - 135 שקלים, מחיר מארז מתנה של עוגיות ממותגות ומעוצבות 100-150 שקלים. איזור המשלוחים נע בין חיפה לראשון לציון, ומה שביניהם.

פרטים נוספים בעמודי האינסטגרם של קוקיט ושל בל&קוקי

מומו נאפלי. מתוך האתר של נולה, באדיבות המצולמים
מומו נאפלי, מתוך התפריט ההודי של נולה/באדיבות המצולמים, מתוך האתר של נולה

האוכל ההודי של נולה

מור מילר, או בכינויה נולה, מעבירה בימי שגרה סדנאות בישול הודי, ארוחות שף פרטיות ובראנץ' הודי מיוחד במינו בכל יום שישי. לאחרונה היא השיקה שירות משלוחים חדש, שיביא לכם את הטעמים ההודים שאתם חולמים עליהם עד הבית. בתפריט של נולה תמצאו מנות כמו מומו נאפלי מאודה, ממולא כרוב ובצל, אורז לימון, אלו מטר, טופו טיקה מסאלה, פילה בורי בניחוח הודי, צ'יקן טיקה מסאלה, פניר טיקה מסאלה, ועוד מנות שרק ההתבוננות בהן תעלה בכם געגוע למקום רחוק.

ניתן להזמין בכל שבוע עד יום חמישי בשעה 11:00, כאשר ההזמנות מסופקות בכל שישי בין 16:00 ל-18:00. איזורי חלוקה: כפ"ס, רעננה, הרצליה, הוד השרון, ראש העין, רמת השרון, פתח תקווה, רמת גן, גבעתיים ות"א. עלות משלוח - 25 שקלים, מינימום הזמנה - 150 שקלים. מחירי מנות ניתן לראות באתר.

תפריט ופרטים נוספים אפשר לראות באתר של נולה, ואתם גם יכולים להציץ באינסטגרם

פסטה פיצ'י

נועה חיים ודניאל צור הם זוג צעיר, היא עבדה עד לפני הקורונה כקונדיטורית במסעדה אלנה, הוא עבד כסו שף במסעדת טוטו, שתי מסעדות אהובות שטרם נפתחו מחדש, גם בתום הסגר הראשון. בינתיים הם מצאו את עצמם פותחים עסק קטן מביתם בגבעתיים, של פסטות טריות, שמגיעות לצד רטבים מוכנים. יש למשל טורטליני במילוי בטטה, רביולי במילוי גבינות, פטוצ'יני, ספגטיני, ופסטה פיצ'י שהיא טבעונית. מבחינת הרטבים הנלווים יש רוטב עגבניות קלאסי או חריף, יש שמנת פטריות ותרד, יש רוטב פסטו, ראגו בקר ורוזה. יש גם רטבים לילדים של עגבניות או שמנת. מחיר של מנת פסטה ורוטב לבחירה 35 שקלים, ו-25 שקלים למנת פסטה ללא רוטב.

המשלוחים מתבצעים בימים שלישי ושישי, דרך הוואטסטפ בלבד. משלוחים בגבעתיים בחינם בהזמנה מעל 70 שקלים, משלוח לר"ג - 5 שקלם, לת"א - 10 שקלים.

להזמנות בוואטסאפ 054-8166710

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully