וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה ברמה אלוהית": הטריק הקליל להכנת אומלט בצורת שושנה שכבש את הרשת

22.10.2020 / 0:02

שף יפני חשף כיצד ניתן להכין חביתה פשוטה - בצורת שושנה וכל מה שאתם צריכים להוסיף מלבד ביצים זה זוג מקלות צ'ופסטיקס. התגובות לא משאירות מקום לספק

ככה מכינים את חביתת השושנה היפנית/@omuraisupuro/TikTok)

שף הצליח להדהים את הפודיז עם מתכון לחביתה בצורת שושנה, והראה כיצד ניתן לעשות זאת בקלות בבית. בסרטון שהעלה לטיקטוק, מומחה האומלטים @omuraisupuro שיתף את המתכון היוקרתי שלו.

הוא החל על ידי שבירת שתי ביצים ביחד לתוך מחבת חם עם שמן. אחרי שהביצים החלו להתבשל בתחתית, אך עדיין היו נוזליות בחלק העליון, השף היפני לקח שני צ'ופסטיקס ושם אותם במרכז התערובת. הוא החל לסובב את התערובת עד שנוצרה צורה של שושנה. וזהו - המתכון של "אומוריסה" מוכן, והשף הגיש את היצירה על מצע של אורז.

ככה הוא עושה את זה

@omuraisupuro

OK!Well cooked ? Japanese eggs are safe to eat raw!You should try it when you come to Japan! 日本語は、コメント欄へ ##eggchallenge ##一発芸グランプリ ##tiktok夏祭り

♬ オリジナル楽曲 - オムライスのプロ - オムライスのプロ?Omurice Master
@omuraisupuro

高いフライパン、IHでも出来る?って質問めっちゃきてるけど500円のフライパンでもIHでも出来ます!IHは、解説だすから待ってて!##オムライス ##ドレスドオムライス ##tiktok教室

♬ オリジナル楽曲 - オムライスのプロ?Omurice Master

הסרטון הועלה לאחר שלסרטון מוקדם יותר שלו נרשמו לא מעט תגובות של אנשים שהתלוננו כי הביצים נראות "לא מבושלות". אבל השף היפני הסביר שביצים נאות בטוחות למאכל ביפן, לפני שהעלה גרסא מעודכנת.

מאז הסרטון הפך לויראלי עם יותר מ-300 אלף לייקים ועשרות אלפי תגובות מלא מעט פודיז. "איזה סוג של קסם קולינרי הרגע ראיתי?", תהה אחד ושני הוסיף: "בארוחת הבוקר הבאה ביום ראשון אני אנסה את זה". שלישי הוסיף: "זה ברמה אלוהית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully