וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהר, לפני שייגמר: 3 פופ-אפים שווים במשלוחים

24.10.2020 / 8:00

למרות הקשיים, תעשיית הקולינריה בישראל מסרבת להיכנע לנגיף הקורונה והשלכותיו, ומנסה להתגבר על המכשולים בדרכים יצירתיות. 3 פופ אפים של משלוחים זמניים ומגניבים, מושקים בימים אלו, ואנחנו חושבים שממש כדאי לכם לבדוק אותם

נדב ודניאל סיפור אהבה תאילנדי. איליה מלניקוב,
נדב ודניאל, סיפור אהבה תאילנדי - בקרב במשלוחים/איליה מלניקוב

נדב ודניאל - סיפור אהבה תאילנדי

אם צפיתם בעונה האחרונה של MKR, די בטוח שלא הצלחתם להישאר אדישים לנדב ודניאל, שהציגו בתכנית מטבח תאילנדי יוצא דופן ומעורר תיאבון. כבר למעלה מחמש שנים שהשניים מנהלים עסק קולינרי של מסעדה ניידת ומציגים מטבח שורשי ממחוז איסאן שבצפון מזרח תאילנד. המציאות החדשה גרמה להם להשיק בימים אלו פופ-אפ שיאפשר לכולם לטעום סוף סוף את המנות הצבעוניות והנהדרות שלהם. בפופ אפ הם מבקשים ליצור שילוב בין המטבח התאילנדי האותנטי, לבין החך הישראלי שמחפש את המטבח התאילנדי הפופולרי יותר, כך שתוכלו למצוא בתפריט מזה וגם מזה.

זה בא לידי ביטוי במנות כמו ביף ג'רקי תאילנדי, סום טאם, כנפיים מטוגנות בנוסח איסאן, חלת דג פריך, קטגוריה של תבשילי ווק בינהם פאד סי יו בשר מפורק, מבחר של תבשילי קארי כמו קארי קאו סוי צפוני שמכיל ציר עוף, חלב קוקוס, נודלס עבודת יד ופרגית, ומחלקת קינוחים עליה אמונה דניאל וכוללת קנולי בננה לוטי, שכבר שמנו עליו עין.

הפופ-אפ יפעל לחודש בלבד.

הזמנות דרך וולט

פופ אפ סוליקה בוולט. אריאל עפרון,
קציצות של אבי ביטון בחלה של ויז'ניץ/אריאל עפרון

סנדוויץ' החלומות של אבי ביטון

סוליקה, המעדנייה של אבי ביטון, המשיכה לעבוד ולספק משלוחים גם בימי הסגר. ביטון, שמצא את עצמו, מפאת חוסר זמן, חוטף פה ושם קציצות מהסיר, מכניס אותן ללחם, ומאלתר את ארוחת הצהריים הכי טעימה בעולם, ממש כמו כשהיה ילד, תהה בינו לבין עצמו, למה לא לשתף בתענוג הזה גם את הלקוחות. כדי להפוך את החוויה למושלמת חבר ביטון למאפיית ויז'ניץ המיתולוגית בבני ברק, שכבר הפכה למותג בכל הקשור בחלות. "לחלה של ויז'ניץ יש מעטפת פריכה מפוצצת שומשום וליבה של בצק שמתפקד כענן גלוטן מושלם לספיגת כל נוזלי וטעמי הקציצות והמטבוחה המפורסת של סוליקה. לאלה הוספתי טחינה וחצילים סודיים ובום - ככה נולד לו ביס מושלם!".

אז בשבוע הקרוב תוכלו להזמין סנדוויץ קציצות של סוליקה עם מטבוחה, טחינה וחצילים סודיים בלחמניית חלה של ויז'ניץ עם טרשי חמוצים של סוליקה בצד ובקבוק רוזטה קר (54 שקלים). אנחנו יודעים שאנחנו נעשה את זה.

למשלוחים באיזור ת"א

למשלוחים באיזור הרצליה

עוד בוואלה!

5 עסקים קטנים שהופכים את הסגר לנעים וטעים

לכתבה המלאה

בלאדי שיק: פופ אפ משלוחים של ארז וחנן

שיתוף הפעולה שהוליד בחודשים האחרונים את פופ אפ המשלוחים של מאיר אדוני ושל יוסי שטרית, מגייס הפעם את הקייטרינג השווה והמוערך "ארז וחנן" בבעלותם כמובן של ארז קומרובסקי ושותפו חנן עזרן. הפופ-אפ שייקרא "בלאדי שיק" יושק בימים הקרובים, ויהיה זמין בתן ביס ובוולט. התפריט, על פי קומרובסקי, יהיה נגיש, הכי ישראלי שיש, שכיף לאכול בבית - באמצע השבוע ובארוחות שישי משפחתיות.

בתכלס זה אומר שתמצאו בו מנות כמו הבייגלה הטורקי של קומרובסקי שילווה במסבחה חצילים ושעועית לימה, את חלת הכורכום המפורסמת שתוכלו לטבול בחריימה בורי כתום, את סלט הפאטוש הסתווי, את הראמן הציוני, את סיר הטבית המפנק, וועוד המון מנות משגעות, לצד קינוחים כמובן.

השירות כאמור יושק בימים הקרובים, יש למה לחכות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully