וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרחוב מתעורר: המעדנייה החדשה של שינקין

26.10.2020 / 11:30

אל הקצביה של ישראל אהרוני ברחוב שינקין, הצטרפה לאחרונה חנות דגים של אוסאמה דלאל, וכעת גם מעדנייה מסקרנת של יינות, גבינות וכל טוב. המקומות החדשים שמחזירים לרחוב את הגלאם שקצת אבד לו

ADINA. O'LALA,
שינקין מתעורר/O'LALA

כשנסגרה מסעדת אורנה ואלה בינואר 2018, עבור רבים נתפסה הסגירה הזאת כמסמר האחרון בארון הקבורה של רחוב שינקין התל אביבי. מהרחוב המגניב, שסימל את הבועה התל אביבית לא נשאר הרבה, למעט כמה חנויות שעוד ניסו לבעוט. אבל בשנה האחרונה, יש תחושה שמשהו משתנה בשכונה, אמנם עוד לא נפתחות מסעדות של ממש (גם זה כנראה רק עניין של זמן), אך מספר חנויות שנפתחו בו לאחרונה מחזירות נופך קולינרי לאיזור שכה זקוק לזה.

זה התחיל עם האטליז של אהרוני "קצביה בשנקין" שנפתח בספטמבר שנה שעברה. השף ישראל אהרוני, שמתגורר בשכונה כבר שלושה עשורים, זיהה את הוואקום שקיים שם בכל הקשור לבשר טרי ויחד עם בנו פתח את המקום, שהפך מאז להצלחה מסחררת.

תוספת נוספת מפתיעה ומשמחת שהגיעה לרחוב בחודשים האחרונים היא "חנות דגים" של השף אוסאמה דלאל. דלאל, ילד הפלא מעכו, שסגר שם את המסעדה שלו, פתח בת"א, סגר, ואז לקח הפסקה ונעלם לכמה שנים, חוזר כעת. אמנם לא עם מסעדה, אבל כרגע נסתפק גם בזה. בחנות דגים (כן, זה השם), תמצאו מבחר של דגים ופירות ים טריים, שהוא מביא עמו כל בוקר מעכו. והפתעות נוספות כמו קציצות שרימפס, שהוא מכין, מוכנות לטיגון, דגים כבושים ועוד.

ADINA. O'LALA,
מבחר הגבינות של ADINA/O'LALA

אז בשר יש, דגים יש, ואל שתי אלו הצטרפה בשבוע האחרון עדינה, מעדנייה וחנות יין, מבית מנו וינו, חנות יין מוערכת, בעלת מספר סניפים בעיר, שהפכה בחודשים האחרונים, בזכות שירות משלוחים יעיל, ומבחר יינות נהדר, לחברתם הטובה של הרבה תל אביבים שסגורים בבתים.

ADINA, המעדנייה החדשה, בבעלותם של עמנואל אמינוף ועדי קייזרמן, התמקמה בשינקין פינת מלצ'ט. במקום מציעים שפע של גבינות, שוקולדים, קפה, סלטים, לחמים, מזטים, ממרחים וכמובן גם יינות טובים (ושונים מאלו שתמצאו בחנויות מנו וינו), הכל באווירה שכונתית ונעימה ובמחירים נוחים.

על הפתיחה דווקא בתזמון הנוכחי הם מספרים כי אחד המניעים היה כל נושא האירוח הביתי, שבלית ברירה הפך בימים אלו להיות הבילוי העיקרי של כולנו. "גילינו מחדש כמה זה כיף לארח. הזמנו חברים, פתחנו יין, אבל הרגשנו שלצד היין חסרים לנו עוד מוצרי אירוח שיעשירו את החוויה הקולינרית".

עוד בוואלה!

הפיתה הכי טובה בתל אביב חזרה בבום (וכמעט הצלחנו לנצח את התור המשוגע)

לכתבה המלאה
ADINA. O'LALA,
כל טוב ב- ADINA/O'LALA

השניים ביקשו לצד היינות לתת במה ליצרנים קונים עם מוצרים מעניינים. הגבינות ושלל המעדנים שתמצאו במעדנייה נבחרו בקפידה על ידי גיום שנזי, אשר הגיע מבורדו שבצרפת ובעבר שימש גם כסומלייה של גורדון רמזי. כך תמצאו שם גבינת בושה נהדרת, גבינת גרייר שוויצרית, טום בסקיט עיזים, פרמג'יאנו רג'יאנו מיושנת 30 חודשים וסנט מור.

"אנחנו מאמינים שהאיכות היא מנת חלקם של כולם, כולם מזהים איכות וישמחו לצרוך את המוצרים מחומרי הגלם הטובים ביותר ולכן אנחנו עובדים בשביל הלקוח, על מנת לשים על המדפים את המוצרים הטובים ביותר, במחירים שווים לכל כיס. היחס ללקוח מתחיל מליקוט המוצרים שעל המדף ומסתיים בהדרכה נכונה ואווירה ביתית במקום".

לגבי בחירת המוצרים מוסיף גיום: "מה שחשוב לי זה שהמוצר לא יהיה תעשייתי ומעובד. מאחורי כל מוצר יש אהבה ותשוקה, מי שמייצר אותו עושה זאת לא רק למען הרווח או העסק. אנחנו מחפשים את הסיפור, האמיתי, האותנטי, מתוך אמונה שאם האדם אוהב את מה שהוא מייצר, זה יתגלגל אלינו ומשם ללקוח."

"זה כיף שהיום אפשר לצאת לשינקין ולהצטייד בבשר מ"הקצבייה" של אהרוני, בדגים מ"חנות דגים", מאפים מ"בוטיק סנטרל," לחמים מ"לחם תושייה", ומעתה גם שלל דברים טובים, טעימים ואיכותיים ממעדניית "ADINA".


ADINA, שינקין 43, פינת מלצ'ט, שעות פעילות: ראשון - חמישי: 8:00-20:00, שישי: 8:00-16:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully