וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר שיתף את השיטה המגעילה במיוחד שלו לחיתוך גזר וחטף בגדול

22.11.2020 / 23:45

סטיל ג'וב העלה לרשת סרטון של חברו חותך גזר לחתיכות בשיניים ומכניס לבלנדר במקום לחתוך בסכין. הוא הסביר שהסכין לא חותך טוב, אבל הגולשים לא השתכנעו ובעיקר רצו להקיא. הצפייה על אחריותכם

דוחה! אישה מבשלת עם הפה - לועסת ופולטת את מרכיבי המנה - ובטוחה שזה הדבר הבא/עריכה: שניר דבוש

כנראה שיש אנשים שממש, אבל ממש שונאים לשטוף כלים. בחור העלה לרשת סרטון שבו הוא חושף "טריק" לחיתוך של גזר בלי להשתמש בכלי מטבח. מה הוא עשה? סטיל ג'וב בן ה-19 צילם את שותפו לדירה קייל כריסטנסן, בן 21, כשהוא חותך גזרים - בעזרת שיניו כשהוא נוגס בהם מעל הבלנדר בו הוא מכין לעצמו שייקים.

בסרטון אפשר לראות אותו נוגס בחתיכות של גזר, כשברקע הצלם תוהה לפשר מעשיו. הכיתוב לסרטון, שצבר מעל 5 מיליון צפיות בטיקטוק, היה פשוט "זה יעיל".

חיתוך גזר. צילום מסך, צילום מסך
איזה טמטום/צילום מסך, צילום מסך

רוב האנשים נגעלו וזלזלו ב"טריק" הזה, אבל היו שדווקא אהבו. אחד המגיבים כתב: "כל עוד הוא היחיד ששותה את השייק הזה, זה מהלך די חכם". אחר צחק: "איך זה שאני אוהב ושונא את זה באותה מידה?". אחר שיתף: "חשבתי שאני היחיד שעושה את זה".

כמובן שלא כולם אהבו את זה. אחת המגיבות כתבה: "גברים הם אנשים מזן אחר". אחרת הזהירה: "אלו משחקים מצחיקים, עד שאתה בטעות נחנק".

ג'וב סיפר מאוחר יותר את הסיבה למעשה הזה כשאמר: "אין לנו הרבה כסף והבלנדר שלנו ממש גרוע ולא מערבב דברים עד שהם ממש חתוכים כמו שצריך. לפעמים זה קשה לחתוך הכול עם סכין, אז אנחנו חותכים עם השיניים".

צפו בחיתוך המוזר

וזו הדרך הנכונה לקיצוץ גזר - לפי ג'יימי אוליבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully