וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטריק שישנה את הדרך בה אתם משתמשים בבשר טחון

11.11.2020 / 0:01

רציתם להשתמש בבשר טחון אבל זה יוצא יותר מדי גושי והטיגון לא אחיד? אמא אוסטרלית שיתפה טריק פשוט שבו היא משתמשת בכלי שמיועד בכלל לדבר אחר, והתוצאה מושלמת: "זה הדבר הכי יעיל שפגשתי"

טריק בשר טחון/Facebook

אמא אוסטרלית היממה את העוקבים שלה ברשת אחרי ששיתפה את השיטה הפשוטה שלה לטגן בשר טחון בצורה שווה וללא חתיכות קשות. האישה מניו סאות' ווילס שיתפה בפייסבוק סרטון (אותו תוכלו לראות פה למעלה) בו היא משתמשת במקציף כדי לחלק את הבשר הטחון על המחבת ולבשל אותו בצורה אחידה. השיטה הפשוטה מפרקת את הגושים של הבשר לחתיכות קטנות בגודל של ביס.

"אם מישהי מבשלת בשר טחון בתדירות שאני מבשלת, אתם תודו לי על הטריק הזה", אמרה האישה שנקראת אמי לצד הסרטון שבו היא נראית מועכת את הבשר הטחון הנא על המחבת בעזרת המקציף.

הסרטון הקצר מראה כיצד הבשר הטחון מופרד בקלות לחתיכות קטנות יותר בעזרת המקציף מאשר בעזרת כף עץ. המקציף שובר בצורה מהירה וקלה את הבשר לחתיכות קטנות והומוגניות, שמתאימות יותר לאחר מכן להוספת הרוטב.

שימוש במקציף כדי לבשל בשר טחון. facebook/huntermums, צילום מסך
השימוש במקציף הפתיע את כולם/צילום מסך, facebook/huntermums

כל מי שראה את הפוסט שלה הוקסם מהגישה: "זה הטריק האהוב עליי, כל כך קל ועובד בכל פעם", הגיבה אישה אחת ואדם שני הוסיף: "OMG! אף פעם לא חשבתי על זה, את מדהימה".

חלק מהאנשים הוסיפו שאפשר להשתמש בכלים נוספים כמו מועך תפוחי אדמה שעושה את העבודה בצורה דומה: "אני משתמשת במועך תפוחי אדמה של הפירה, אבל התוצאה זהה".

בשר טחון ברוטב עגבניות. GettyImages
התוצאה? מושלמת/GettyImages

זו אגב לא הפעם הראשונה בה נטען שיש דרך נכונה לטגן בשר טחון - והפעם היא מגיעה מלא פחות מה-BBC, שם טענו המומחים של ערוץ האוכל שלהם שכאשר מטגנים את הבשר הטחון יש לוודא שהמחבת על חום גבוה ולהשתמש במעט מאוד שמן, אולם במקום להוסיף את כל הבשר ככה שהוא ממלא את כל שטח המחבת, יש לעשות את זה בשלבים. זאת כיוון שאם תוסיפו יותר מדי בשר בבת אחת הדבר ינמיך את הטמפרטורה של המחבת ולכן הבשר לא ישחים.

בנוסף, הבשר ישחרר את כל המיצים שלו ותיוותרו עם עיסה חומה וקשה. לבסוף, ב-BBC אומרים שלא צריך לערבב כל הזמן את הבשר במחבת, אלא לתת לו פשוט לשבת ולהתבשל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully