וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שף חשף מרכיב סודי ומפתיע לתפוחי אדמה מושלמים ב-20 דקות בתנור

29.11.2020 / 23:50

תשכחו מהבישול, החיתוך והעבודה הקשה: השף דן קלוגר משתמש בטריק קטן שהכניס אותנו להלם

שיטה להכנת תפוחי אדמה קריספיים בתנור/TIKTOK

לכל אחד שמכין תפוחי אדמה בתנור פריכים וטעימים יש את הסוד שלו. בין אם זה לאפות אותם שלוש שעות בתנור, לבשל חצי שעה לפני בסיר או לשים תבלינים ביזאריים. אבל שף אחד חשף את הטכניקה שלו, שמשתמשת בטריק שיגזול מכם 20 דקות הכנה בלבד.

המתכון הפשוט מוסבר בספר הבישול של השף דן קלוגר 'Chasing Flavour: Techniques and Recipes to Cook Fearlessly' וייתכן שהוא ישנה את תפיסת עולמכם. ההנחיות שלו לגבי הכנת תפוחי אדמה פריכים כוללות מלח ופלפל, אבל לא כוללות הרתחה, קיצוץ או טיגון בשמן. במקום זה הוא אומר שיש להשתמש בביצים כדי להביא את תפוחי האדמה לשלמות. כן. גם אנחנו הופתענו.

כל מה שאתם צריכים זה חלבון של ביצה - והנה שיטות להפרדת החלבון מהחלמון

חמש שיטות שונות להפרדת ביצים/מערכת וואלה! אוכל

הוא משתמש בתפוחי אדמה קטנים מאוד וטריים בשביל הארוחה, כך שהוא לא מבזבז זמן בחיתוך שלהם. לאחר מכן הוא טורף חלבוני ביצים בקערה עד שלא נותר בהן נוזל ומשתמש בתערובת כדי לכסות את תפוחי האדמה. אחרי שהם מכוסים בביצים, הוא ממליח, מוסיף פלפל ומכניס את תפוחי האדמה לתנור למשך 20 דקות בחום של 200 מעלות. וזהו!

"הטריק לתפוחי אדמה קריספיים במיוחד הוא החלבון של הביצה", הסביר דן, "אתה טורף את החלבון עד שלא נשאר נוזל ואז אתה מורח את זה על תפוחי האדמה ומסיר את העודפים לפני שאתה מתבל". דן הוסיף ש"הטכניקה הזו עובדת מושלם עם תפוחי אדמה צעירים וקטנים, שיש להם עור דק שנצלה בקלות בתנור", אבל הוסיף שניתן להשתמש בתפוחי אדמה גדולים יותר. במקרה כזה, הדגיש, ייתכן שזמן האפייה יהיה ארוך מעט יותר.

השף החושף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully