וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בלי ציפיות לרווח": אחת המסעדות הגדולות בתל אביב נכנסה לקופסאות פלסטיק

15 שנות פעילות סיפקו לשרון כהן ו"שילה" כמה חודשים של אוויר לנשימה. עכשיו הגיע הזמן למלא מחדש את בלון החמצן

"רחל בשדרה", שרונה מרקט/שועלי מדיה

"אנחנו מבינים שמדובר במצב חירום ואנחנו נערכים לתרחיש הגרוע ביותר, אבל בינתיים אנחנו ממשיכים כרגיל ולא מתרגשים. אנחנו גמישים, כבר ראינו מלחמות ושנים קשות, ואנחנו לא מפחדים".

ימים ספורים לפני הסגר שהתחיל את הכול, שרון כהן עדיין עמד בפרץ, מפגין פאסון, ביטחון וכוח רצון. שלא באשמתו - מי בדיוק היה יכול לחזות את כל הכאוס הזה בימים הראשונים של מרץ? - הערכותיו לגבי הנגיף התבררו כשגויות מעט. לא מלחמה אמנם, אבל גם לא לונדון.

"אמנם אנשים לא במצב לצאת, לבלות ולחגוג, אבל באורח החיים שאנחנו נמצאים בו בסופו של דבר הם יצאו החוצה", אמר אז השף והבעלים של מסעדות שילה וקפה אירופה לרעות סהר, "כמה אפשר לאכול מקופסאות פלסטיק?".

כהן החזיק מעמד חודשים ארוכים, ניסה קצת טייק-אווי, קפץ מעבר לכביש למעין גירסת-אחות קטנה של המסעדה הוותיקה והתמודד בעוז עם המצב, "עד שחכמי הדור יחליטו מה קורה מחר", כהגדרתו ברשתות החברתיות. בסוף, החליט, גם "שילה" תיכנס לקופסאות פלסטיק. וכמה טוב שזאת הייתה ההחלטה.

פטוצ'יני פירות ים, מסעדת "שילה". איליה מלניקוב,
עוד קצת השקעה בבית, ואתם שם. "שילה עד הבית"/איליה מלניקוב
יש הוראות, המלצות ועצות. כהן רוצה מכם טיפונת מאמץ, ואם זה היה תלוי בו הוא בטח היה מלביש אתכם בבגדי דייט

תפריט המשלוחים החדש של מבצר הדגים ופירות הים התל-אביבי מנסה לארוז ולשנע מעט מהמסעדה עבור הסועדים בבתים. יש פתיחים כמו אויסטר ג'ילארדו (34 שקלים) למשל, "התחלות" כמו טרטר דג ים עטוף באבוקדו (78 שקלים) שיצטלם מעכשיו בפילטר קצת יותר קז'ואלי כנראה, מנות ביניים כמו טורטליני ירוק ממולא בריקוטה ביתית (88 שקלים) ועיקריות דגיות יותר (בר ים ברוטב) או פחמימתיות-חורפיות יותר (פפרדלה בתבשיל לחי ופטריות).

האוכל האנרגטי של כהן לא מאבד מהחיות שלו על האופנוע. הפוקאצ'ה מגיעה בקופסת פיצה ראויה, הטרטר שומר על פעימות לבו בעזרת מצע קרח, וחמאת הסרטנים היא השמיכה שצריכה לשמור על כל דג, בכל עיר, בכל צלחת.

יש הוראות, המלצות ועצות. כהן רוצה מכם טיפונת מאמץ, ואם זה היה תלוי בו הוא בטח היה מלביש אתכם בבגדי דייט, אבל גם בטרנינג, הוא מבקש, תנו עוד מכת חום קלה ותעבירו בסוף לצלחות יפות. קופסאות המשלוח, בשלב הזה, בהחלט עשו את שלהן.

אירופה-תל אביב

זה כל מה שכיכר דיזנגוף הייתה צריכה (ויש גם צ'יפס שחיכינו לו 20 שנה)

לכתבה המלאה
פילה בקר, מסעדת "שילה". איליה מלניקוב,
לספק לצוות תעסוקה. "שילה עד הבית"/איליה מלניקוב

"אין לי ציפיות לרווח", הדגיש כהן מבעוד מועד, במקביל להשקת מיזם הארוחות הפרטיות של צוותו בבתי הלקוחות, "אלא רק רצון לספק לי ולצוות תעסוקה. את המציאות עכשיו אני לא יכול לשנות. אבל כן אעשה את המקסימום כדי שהלקוחות ייהנו מאיתנו גם בבית".

המחירים, עם זאת, גבוהים מעט מממוצע המשלוחים העירוני, אך חומרי הגלם בוהקים והביס מתבלט לטובה. זהו משחק כלכלי-קולינרי מורכב מעט, במיוחד בתקופה הזאת, אבל כן מקבלים פה הכי הרבה מ"שילה" בפינת האוכל הקרובה למקום מגוריכם. עד ש"חכמי הדור" ההם יחליטו, זה כנראה הכי קרוב שיש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully