וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפחות אנחנו ומלניה מזמינים אותו דבר: הפסטה המעולה שעשתה לנו את החורף

4.1.2021 / 6:00

זה לא מה שהם חלמו עליו ביום הפתיחה, אבל כרגע זה הכי קרוב שאפשר (ומאוד-מאוד מוצלח בזכות עצמו)

"רחל בשדרה", שרונה מרקט/שועלי מדיה

מה עושה בימים אלה מלניה טראמפ (כלומר, חוץ מלארוז ולדייק את הפרופיל בג'יי דייט), איך מבלים הקלינטונים ומה המשלוח האהוב על ג'יג'י חדיד, ביונסה ולברון ג'יימס? המגיפה שהכתה בכל העולם והרביצה לכולם שווה בשווה יישרה לא מעט עקומות וסידרה גם אי-שוויון מהותי אחד - הסלבס, הבנו, יושבים בבית עכשיו בדיוק כמונו.

נכון, הבית שלהם כנראה גדול יותר, ותחושת המצוקה שלהם כנראה קטנה יותר, אבל עדיין. אנחנו והם. באותה סירה. וזה קצת מחמם את הלב ומרכך את הקצוות החדים של הסיטואציה, לא?

קחו את השמות האדירים שבפסקה הראשונה, למשל. כולם כאלה שעיטרו את הודעות הפתיחה של מסעדת "סרפינה" בתל אביב כאורחים קבועים בסניפי הרשת האיטלקית. לא הגיוני לחשוב שהם יושבים כרגע, בבית הלבן ובשכונת קלבאסאס ובצפון הישן, ומזמינים את אותו דבר?

ואם כבר מזמינים את אותו דבר, לא הגיוני לחשוב שזה יהיה מאותה "סרפינה"? ואם מאותה "סרפינה", אז לא לגמרי שפוי להאמין שאנחנו ולברון, ליידי גאגא ומלניה, הסתכלנו על תפריט הסתיו החדש שלה, והתנחמנו ביחד?

מסעדת סרפינה. גיל אבירם,
ארוחה זוגית שהיא בעצם שתי ארוחות זוגיות לפחות. "סרפינה"/גיל אבירם
בתמצית - המון אוכל, המון אוכל טוב. ובמילים אחרות: ארוחה זוגית שתספיק בוודאות לשתי ארוחות זוגיות, ומעבר לכך

מה שהחל כרענון סתיו וכחבילות רומנטיות לערב השנה החדשה הפך בסוף השבוע האחרון להיענות לדרישת הקהל. משם, יש לקוות, הדרך תהיה קצרה לעדכון התפריט הקבוע.

אז על מה מדובר? התפריט הזוגי כולל 2 פוקאצ'ות אישיות, 2 ראשונות, מנת ביניים, 2 עיקריות, קינוח ובקבוק יין במחיר של 400 שקלים.

בראשונות ניתן למצוא, בין היתר, ארטישוק צרוב בקפידה על ריקוטה פרסקה, ארוגולה ושמן בזיליקום, או סלט סלקים עמוק ומתקתק עם ארטישוק קונפי, עשבי תיבול וקרם פרש. מנות הביניים כוללות קפלטי מנגולד נהדר, חמאת לימון, שום קונפי וגבינת מסקרפונה, למשל, או ריזוטו פרימוורה שמזמין חיבוק וראש על הכתף.

העיקריות, אם שרדתם עד כאן בלי לשבוע, מציעות פסטות מצוינות (ספגטי טרטופו בציר ירקות, למשל, חורפי ועמוס אומאמי, עם גילופי כמהין שחורות, עירית, חמאה ופרמזן), פיצות לוהטות מהתנור או מנות בשר דוגמת המבורגר ושניצל.

לקינוח יש מילפיי מפורק (בצק עלים מקורמל ,קרם מסקרפונה, קולי תות, גלידת שוקולד לבן וקרמל) או טירמיסו קלאסי-מודרני (קראמבל קקאו, ביסקוויט טבול באספרסו, קרם מסקרפונה קפה, קרם שוקולד קפה, שברי שוקולד מריר).

במנות החדשות של "סרפינה" ניתן למצוא גם סלט קפרזה רענן על בסיס עגבניות מגי, סלט קיסר מסורתי, פיצה שמשלבת ארטישוק וגבינה מלוחה וגם סלמון ודניס על הפלנצ'ה.

בתמצית - המון אוכל, המון אוכל טוב. ובמילים אחרות: ארוחה זוגית שתספיק בוודאות לשתי ארוחות זוגיות, ומעבר לכך.

שנה טובה!

זאת הייתה ארוחת סילבסטר באלף שקלים לזוג. יכול להיות שהיא הייתה זולה מדי

לכתבה המלאה
מסעדת סרפינה. גיל אבירם,
הכי קרוב לחלום המקורי. "סרפינה"/גיל אבירם

אם להיות כנים, אין סיכוי שזה מה שהשלוחה הישראלית של אימפריית ההסעדה האמריקנית רצתה, אבל אתם יודעים - נגיף. סגר. יאדה יאדה יאדה. משלוחים. סילבסטר. שגרה.

ובזמן שלא מעט מסעדות מחפשות איך להתקדם, מה לעשות וכמה להשקיע, רמת המקצוענות של "סרפינה" ניכרת במארזי המשלוחים ובאופן שבו המנות נשלחות, בטעמים שעוברים עד פינת האוכל הביתית וביד היציבה ששומרת עליהם גם בחימום בערב הבא.

זה לא מה שהיא חלמה עליו, זה לא מה שאנחנו חלמנו עליו, אבל זה מאוד קרוב. בימים האלה, זה הכי טוב שיש.

seperator

מסעדת "סרפינה", איינשטיין 10, תל אביב. לפרטים נוספים והזמנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully