וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כן, סוף סוף יש מאפינס מצוינים בישראל (ובימים הקרובים הם אפילו מחולקים בחינם)

4.1.2021 / 6:00

שבועות ארוכים של השקה שקטה הגיעו לקצם עם תהלוכה שמחה במיוחד, ואתם רק צריכים להיות ערניים ולפתוח את הדלת בזמן הנכון

"רחל בשדרה", שרונה מרקט/שועלי מדיה

לא מעט תעלומות הטילו צל על עולם האוכל הישראלי לאורך השנים. סטארבאקס ודאנקן דונאטס, כמובן, אבל גם סוגיות בסיסיות יותר, כמו למה אין כאן בייגל נורמלי, כמה גבוה יכול לטפס מחיר הסביח או איך זה שבעיר שמוציאה לפחות 15 המבורגרים מעולים אין יותר מ-2-3 מקומות עם צ'יפס טוב.

רוב סימני השאלה, נדמה, לא ייפתרו לעולם. האנשים שמסבירים כמה גרוע הקפה של סטארבאקס מגישים כוסות דלוחות לא פחות, דונאטס שוות באמת אפשר למצוא בכתובת אחת או שתיים מקסימום, ולגבי הסביח דווקא אין דיון. הוא יגיע, מילה שלנו, ל-30 שקלים עוד לפני הבחירות הבאות.

סוגיה אחת, עם זאת, משולש ברמודה מסתורי במיוחד, נפתרת ממש בימים אלה. אנחנו קוראים לה בפשטות: "או, סוף סוף יש מאפינס טובים בארץ".

מדלן + פיינסייר = או לה לה. קפה קולומבוס

השקה שקטה והרכנת ראש עד יעבור הזעם הנגיפי הותירה את הדי הפתיחה עמומים מעט, וכעת ניתן האות להסתערות

שלוחה מקומית ראשונה של קפה "קולומבוס", הרשת הצרפתית שמחזיקה כ-200 סניפים ברחבי המדינה ועוד עשרות רבות מסביב לעולם, נפתחה לפני חודשים ספורים ברחוב קינג' ג'ורג' בתל אביב, ממש מול גן מאיר.

השקה שקטה והרכנת ראש עד יעבור הזעם הנגיפי הותירה את הדי הפתיחה עמומים מעט, וכעת - אולי נמאס להם לחכות, אולי נמאס לנו לספר לכולם בדיסקרטיות - ניתן האות להסתערות.

וכשאנחנו אומרים הסתערות אנחנו מתכוונים לזה - צוות "קולומבוס" יעבור בימים הקרובים בבנייני העיר ויחלק למי שיהיה בבית (כלומר, כולנו) ארוחות בוקר וצהריים, כוסות קפה חם ומאפים טריים. המטרה פשוטה - לעשות לאנשים קצת שמח בלב, למנוע חל"ת של הצוות במקום וגם, כמובן, לפרסם סוף סוף את הפתיחה.

האלכימאי

הישראלי שחזר מ"דימונה" של גרמניה מדבר

לכתבה המלאה
קולומבוס קפה, תל אביב. אפיק גבאי,
היכונו להסתער. קפה "קולומבוס"/אפיק גבאי

לבד משירות דלת-לדלת, מציע "קולומבוס" בשגרה חלל נעים וידידותי, לרבות מרפסת עם בר בזווית אסטרטגית, ותפיסת עולם קולינרית בריאה ומושחתת כאחד. תסתמכו עלינו, זה מסתדר בסוף מעולה בבטן.

התפריט מגוון, ומשלב בין מאפים, קרואסונים, עוגות ועשרות סוגי מאפינס *אמיתיים* בעבודת יד, רכים מבפנים עם מעט קראסט שחום מבחוץ, המשדכים יחדיו שתי קלאסיקות צרפתיות - עוגיית המדלן והפיננסייר. כן, אותם מאפינס שפתחו את כל הכתבה הזאת.

מלבד הוויטרינה המצוינת הזאת תמצאו פה גם כריכי בריאות, מנות ללא גלוטן וסופר-בול גדושות ומשביעות. "כבר חודשיים שאנחנו מוכנים, אבל הנחיות הממשלה מנעו מאיתנו לפתוח", סיפר סרז' בואנו, מבעלי המקום, "עם תחילת הסגר השלישי החלטנו ב'הפוך על הפוך' שלא להמתין עוד ולהביא את המיטב שלנו לבתי התושבים, ובחינם".

עם גישה כזאת, אנחנו קצת מתביישים להודות, אנחנו מתים כבר לדעת איך ייראה הסגר הרביעי.

seperator

"קפה קולומבוס", קינג ג'ורג' 32, תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully