וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השיטה החדשה להכנת ראפ טורטיה כובשת את הרשת

17.1.2021 / 23:46

לא ברור מי עלה על זה קודם, אך ברשת צצו כבר מגוון סרטוני הדגמה של השיטה החדשה להכנת ראפ טורטיה - והתוצאה היא לא פחות ממושלמת

ככה תכינו את ראפ הטורטייה הויראלי/@crystalscookingfun

כמו פטריות אחרי הגשם, צצים להם ברשת עוד ועוד סרטוני הדגמה של שפים חובבים בסגר שלכאורה עלו בעצמם על השיטה כיצד להכין ראפ טורטיה טעים ומגרה במינימום מאמץ, ובלי לפרוש את בצק הטורטיה על הצלחת, למלא אותו בעוף, ירקות ושאר תוספות ולהתחיל לקפל או לגלגל בצורה עקומה.

השיטה החדשה ששינתה את חוקי המשחק של המאכל המקסיקני מאפשרת הכנה וקיפול מסודר יותר של הטורטיה וכל זה רק בזכות חתך קטן שעליכם לבצע בטורטיה לפני שאתם מתחילים בהכנות.

את הטריק הגאוני מציגה משתמשת האינסטגרם הפופולרית 'Feel Good Foodie', ובו היא מבצעת חתך בבצק הטורטיה מהמרכז אל הקצה ומניחה את המרכיבים (ביצה, אבוקדו, סלסה וגבינה) ברבעים מסודרים. לאחר מכן היא מקפלת את הטורטיה החל מהחתך נגד כיוון השעון ויוצרת ראפ טורטיה משולש המוכן לטיגון קל על המחבת לפני הגשה.

תראו איך היא עשתה את זה:

סרטונים דומים לשלה מראים טכניקה דומה, אם כי יש טבחים ביתיים שמילאו את הטורטיה שלהם בעוף שטיגנו מבעוד מועד או השתמשו בטוסטר לחיץ במקום בטיגון על מחבת. בסופו של דבר הטריק הוא אותו טריק - חיתוך קטן בבצק, חלוקת המרכיבים לרבעים, תיבול וקיפול מסודר. שימו לב שאת המרכיב ה"כבד" ביותר (למשל העוף המטוגן) כדאי לשים על הרבע האחרון אליו תגיעו בעבודת הקיפול שלכם כדי להקל עליכם את העבודה.

וגם פה:

ברשת נרשמה התלהבות מהטוויסט במנה. אחד כתב: "אני חושב ש-2021 התחילה בזה הרגע", ואחר הוסיף: "אני הולך להכין לי ראפ טורטיה וזה בדיוק איך שאני הולך להכין אותו".

עוד דוגמא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully